Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: nordlys - 06 Mart, 2014, 18:48:46

Başlık: Hasselblad H5D-50c modelini duyurdu!
Gönderen: nordlys - 06 Mart, 2014, 18:48:46

http://www.hasselbladusa.com/products/h-system/h5d-50c.aspx (http://www.hasselbladusa.com/products/h-system/h5d-50c.aspx)

Başlık: Ynt: Hasselblad H5D-50c modelini duyurdu!
Gönderen: gokhans - 06 Mart, 2014, 20:01:06
Özellikle tüm sitelerde CCD sensörden CMOS sensör'e geçiş konuşuluyor. Yüksek ISO başarımı'na karşı görüntü kalitesi kaybı olacağı hakkında tartışmalar var. Karar vermesi kolay olmayan ama sanırım karşı çıkması da zor bir geçiş bu sensör tipi meselesi.