Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: nordlys - 06 Mart, 2014, 18:48:46
-
http://www.hasselbladusa.com/products/h-system/h5d-50c.aspx (http://www.hasselbladusa.com/products/h-system/h5d-50c.aspx)
-
Özellikle tüm sitelerde CCD sensörden CMOS sensör'e geçiş konuşuluyor. Yüksek ISO başarımı'na karşı görüntü kalitesi kaybı olacağı hakkında tartışmalar var. Karar vermesi kolay olmayan ama sanırım karşı çıkması da zor bir geçiş bu sensör tipi meselesi.