Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: mkodalak - 08 Mart, 2014, 22:44:46
-
Selamlar artık ihtiyacım kalmadığından Pentax uyumlu manuel SMC 135mm f2.5 lensimi satmak istiyorum,lensi bu fotumda anlatmaya gerek yok ;) efsane lenslerdendir 2.5 diyaframlı nadir lenslerdendir incelemesini
http://www.pentaxforums.com/lensreviews/SMC-Pentax-K-135mm-F2.5-Lens.html
Adresinden bakabilirsiniz ön ve arka kapakları tamdır optik olarak temizdir ufak tefek gözle zor görünen tozlar mevcut ama görüntüye hiçbir etkisi yoktur 10/9.5 oranındadır,kozmetiği 10/9 oranındadır kırık çıkık ezik vs yoktur zamanın getirdiği yorgunluktan kılcal çizikler vardır odak halkası çok iyi diyafram halkası tam kıvamında kısacası alınabilecek en güzel 135mm lensdir....
Fiyat 375 TL sanalpazardan komisyonu ekleyerek ilan açabilirim
Sanalpazar linki
http://www.sanalpazar.com/Pentax-Smc-135mm-F2.5__isp17610901
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/ataqabut.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/pupejety.jpg)
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/09/mu4ahetu.jpg)
İletişim;
Mehmet Kodalak
PM yoluyla yada 05323035151'den mesaj atarak
-
135mm'nin çok kıymeti bilinmiyor Mehmet Bey. Bende SMC-A 1:2.8 135mm olmasaydı alırdım. Umarım hakkını veren bir arkadaş alır.
İyi günler.
-
135mm'nin çok kıymeti bilinmiyor Mehmet Bey. Bende SMC-A 1:2.8 135mm olmasaydı alırdım. Umarım hakkını veren bir arkadaş alır.
İyi günler.
Bence kıymet bilmemek den değildir. (gerçi FF ler için geçerli ama) en ideal prime lensler 85mm ve 135mm dir. ama crop lu sensörlerde bu takribi olarak 50mm ve 85mm e tekabül ediyor. yani FF body çıksa bunlar daha kıymetli olur bence ;)
-
135mm'nin çok kıymeti bilinmiyor Mehmet Bey. Bende SMC-A 1:2.8 135mm olmasaydı alırdım. Umarım hakkını veren bir arkadaş alır.
İyi günler.
Umarım dediğiniz gibi olur...
Bence kıymet bilmemek den değildir. (gerçi FF ler için geçerli ama) en ideal prime lensler 85mm ve 135mm dir. ama crop lu sensörlerde bu takribi olarak 50mm ve 85mm e tekabül ediyor. yani FF body çıksa bunlar daha kıymetli olur bence ;)
Evet ben ff gövdede kullandım ff gövdelerde podre olarak ideal aralık 85 ve 135mm'lerdir fakat analog makina kullananlar için nadir bulunan lensler arasındadır.
-
Biriniz alın şunu arkadaş. Yoksa ben alacağım. Artık ne yapacaksam iki tane 135mm'yi :).
-
Biriniz alın şunu arkadaş. Yoksa ben alacağım. Artık ne yapacaksam iki tane 135mm'yi :).
Ben sana satma niyetindeyim :D
-
Ben sana satma niyetindeyim :D
bence de çok mantıklı, bende iki tane x-e1 set var mesela şu anda :)
-
Hala sahibini bekliyor :)
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Satılmıştır
-
Forumdan mı?
-
Esnafa gitti malesef forumdan değerini bilen olmadı
-
Yapmayın gerçekten çok üzüldüm. Hayırlısı olsun.
-
Hayırlısı oldu şimdi esnaftan alacak olan 600 TL verecek lense
-
70-200 f4 buldum uygun fiyata kaçırmamak için 285e verdim :(
-
Esnaf satar abi. Pentaxçılar bilmezse Canoncular bilir değerini. Değil mi Vedi Bey?
-
6d ile bir iki çektim zaten lens şahane ama gitti, gidenin arkasından üzülmedimde forumdan birisi alsaydı iyi olacaktı
-
Ben sırf 135mm yi tam kullanmak için dahi ff makine alırım. Ilk aylarımda değeri bilemedim şimdi makineme takılı duruyor :)
-
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/zuge8y7e.jpg)
-
(http://img.tapatalk.com/d/14/03/30/2y9y2yhe.jpg)
-
Süper keskin bi lens f4de tavan yapmaya başlıyor
-
Portre için 10 numara. Ayrıca IF olmadığı için hareketli objeleri çekmek daha rahat.
-
sahibinden sitesinde 500tl ye açmış ilanı.
-
Evet esnaf o fiyata satar. Siteden satmazsa dükkanından satar.
Genelde pentax kullanan dostlarımızın ilgi göstermediği lensler hep Canon'culara gidiyor. Canon'cularda da manuel kullanan çok insan var. Özellikle m42 lenslerin tair, mir gibi lensleri ile pentax'ın lenslerini tercih ediyorlar. Bulduklarında da fiyatı çok önemsemeyip alıyorlar.