Pentax Türkiye Topluluğu

PentaxTürk => Hoş Geldiniz => Konuyu başlatan: K0RKMAZ - 24 Mart, 2014, 16:28:24

Başlık: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: K0RKMAZ - 24 Mart, 2014, 16:28:24
Merhaba  bu gün itibari ile pentax k-01 ime kavuştum . Fotoğraf konusunda yeniyim daha hiç birşey bilmiyorum  artık öğrenme zamanı geldi :)

Pentax K-01 body - Pentax-A 1:2 50 mm  ve Pentax 18-55 II objektifimle sizlerleyim :)

Sizce nasıl ürünler ne bu lenslerle ne yapılır ne yapılmaz . + Olarak ne tür objektif almam gerekir.

Ve en önemksi nerden başlamam gerekir .
 
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: kemal - 24 Mart, 2014, 18:34:09
Merhaba

Öncelikle hayırlı olsun. güzel seçim gerçekten.
ilk olarak yapman gereken makineni incele ve bolca fotoğraf çek.
fotoğrafçılığa giriş ile ilgili seyredebildiğin kadar video seyret veya daha kolayı bir kursa yazıl.
vee en önemlisi PhotoShop öğren.
500px gibi sitelerden bilenlerin çektiği fotoları incele. (incelerken şunu unutma bir çoğunda hatırı sayılır kadar PS mevcut.)
elindeki lensler ile herşeyi çekebilirsin. kendini kısıtlama ve daha şimdiden ekipman düşünme. en az 1 sene yeter sana bunlar ;)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: K0RKMAZ - 24 Mart, 2014, 19:33:00
Kurs almayı dusunuyorum . temel fotoğrafcılık olarak sizin önere bileceginiz bir kurs varmı yada pentax türk olarak benim gibi acemilere eğitim verecek varmı :) ücretli sekilde siteye destek oluruz bu sahede pentax ı ögretecek en iyi kişi usta pentaxcıdır . photoshop biliyorum grafikerlik kursu aldım :)

bu bi + puan oldu bana :)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: aghytn - 24 Mart, 2014, 19:42:39
Kurs almayı dusunuyorum . temel fotoğrafcılık olarak sizin önere bileceginiz bir kurs varmı yada pentax türk olarak benim gibi acemilere eğitim verecek varmı :) ücretli sekilde siteye destek oluruz bu sahede pentax ı ögretecek en iyi kişi usta pentaxcıdır . photoshop biliyorum grafikerlik kursu aldım :)

bu bi + puan oldu bana :)

hocam hosgeldin.eger istersen bende bi kac tane saglam kitap var.bana özelden adres at göndereyim sana.mutlaka faydası olur
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: İhtiyar - 25 Mart, 2014, 19:54:01
Hocam bu eğitim seti size ihtiyacınız olan her şeyi sağlayacaktır bunlar teknik bilgiler tabi ki olayın büyük bir kısmı sizde bitiyor

http://www.warezturkey.net/gorselegitim/13841-ng-interaktif-fotograf-okulu-4-cd.html (http://www.warezturkey.net/gorselegitim/13841-ng-interaktif-fotograf-okulu-4-cd.html)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: K0RKMAZ - 25 Mart, 2014, 21:27:57
Hocam bu eğitim seti size ihtiyacınız olan her şeyi sağlayacaktır bunlar teknik bilgiler tabi ki olayın büyük bir kısmı sizde bitiyor

http://www.warezturkey.net/gorselegitim/13841-ng-interaktif-fotograf-okulu-4-cd.html (http://www.warezturkey.net/gorselegitim/13841-ng-interaktif-fotograf-okulu-4-cd.html)
   

Teşekürler ihtiyar  bey indirdim hepsini :)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: zaferguler - 26 Mart, 2014, 13:36:41
Öncelikle pentax ailesine hoşgeldiniz. Ayrıca cd linkleri için ihtiyar nikli arkadaşada teşekkür ederim.
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: İhtiyar - 26 Mart, 2014, 17:47:07
Rica ederim faydamız dokunduysa ne mutlu, ilk başladığım da bana çok faydalı olmuştu bu eğitim seti
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: cumuta - 26 Mart, 2014, 19:22:19
belli bir amacım yoksa çoğunlukla sokağa çıkarken o anki kafama göre bir objektif seçer o objektife göre fotoğraf çekerim daha eğlenceli.

18-55 al II baya iyi bir objektif yıllarca kullan derim.
50mm f2 çok iyi hiç değiştirme.

bir tane tele objektif al derim. manuel 135mm f2,8 gibi , zoom dersen 75-150mm f4 (bunu kullanıyorum prime gibi), 70-210mm ........gibi 

ben 18-55 ve 50mm f2 yi  K10D nin iso derdinden değiştirdim. K-01 de o sorun yok, nerdeyse K-5 o makine (okuduğum ve gördüğüm kadar)

bolbol fotoğraf çek ve fotoğraflarını başkasınınmış gibi eleştir.
 
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: K0RKMAZ - 26 Mart, 2014, 22:24:38
Çok sağolun verdiğiniz bilgiler için .  Şuan İhtiyar abinin önderdiği " NG İnteraktif Fotoğraf Okulu " a bakıyorum baya bi acıklayıcı aklımda karman çorman olan terimler yok olmaya başladı daha 1. cd olmama rağmen .

benden başka indirme yapıcak olan varsa letitbit 5-6 partte sorun var turbodan inidirin birde windows7 de ilk başta acmıyor data klosöründe 2 dosya var onlarıda kurunca sorunsuz .

:)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: Baha - 26 Mart, 2014, 22:26:08
Hoşgeldin aramıza. :) Başlangıç için ideal, fiyatına göre lüks tercihler. :)

Kurslar çok faydalı gelmiyor bana. Ama bir yerden başlamak gibi olur. O yüzden tavsiye edebilirim. Hevesini kaybetmemeye çalış çünkü bir süre diğer yeni başlayan herkes gibi başaramadığını yada başaramayacağını düşüneceksindir. ;)
Başlık: Ynt: Aranıza benide kabul edin K-01
Gönderen: K0RKMAZ - 26 Mart, 2014, 22:32:03
Hoşbulduk teşekkürler fotoğraf çekmeyi seviyorum pek sıkılacağımı zanletmiyorum , cep telefonu alırken bile ön planda kamerasına bakıyorudum artık makinem var :) 

"NG İnteraktif Fotoğraf Okulu"  bu cd seti kurslardan iyi gibi smilatör bile koymuslar yanında makinen olmasa bile yanlış doğru pozlamayı gösteriyor :)

4 cd bitirince cektiğim fotolara eleştiri için göndericem :)