Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: mast3rly - 24 Mart, 2014, 22:04:49
-
Yaklaşık 2 hafta önce aldğım seti model yükseltmek amacıyla satıyorum.1800 tl ye forumdan ibrahim beyden alındı.Takas yolu ile daha üst bir fuji almak istiyorum.Yanında deri case hediye edeceğim alana.Yardımcı olmaya çalışırım alan kişiye. Sanalpazardan ilan açılır.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-dijital-fotograf-makinesi-fuji-x-e1-plus18-55-2.8-4.0-158401110/detay/ (http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-dijital-fotograf-makinesi-fuji-x-e1-plus18-55-2.8-4.0-158401110/detay/)
-
Üzerine para alabilceğim k10d yada k 20d ile takas yapabiliriz.Almak istediğim makine için kaynak yaratırım bende.Maksat karşı tarafın işi görülsün sonrasında aldığım makineyi satarım.
-
Günceldir yok mu gül gibi xe1 isteyen :)
-
Fiyatı 1650 TL ye çektim bundan iyiside olmaz artık.Hafta sonuna kadar satarsam güzel olur.Olmadı eski fiyattan tekrar satılığa koyacağım elbet isteyen biri olur.Hafta sonuna kadar 1650TL nakit fiyatıdır.