Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Kızgınlık ve Türlü Şikayetler => Konuyu başlatan: zaferguler - 30 Mart, 2014, 15:01:15
-
Arkadaşlar sadece sizleride bir konuda bilgilendirmek istedim. Bugün itibari ile 50-135 lensimi bir arkadaşın bir ay evvel foto zeynepten almış olduğu macro lensi ile takas ettik. Arkadaş ilanımı sahibinden.com da görmüş. Güzelde bir muhabbet oldu. Muhabbette Mehmet Beyin fotozeynepten100mm Macro Wr ve 50-135 sıfır lens almış olduğunu öğrendim. Fakat 50-135 lens kutusu yırtık ve objektifte kırık gelmiş. İşin ilginç yanı bundan sonra Foto Zeynebi aradığında biz bir şey yapamayız disbürtörle görüşün bizim yapabileceğimiz bir şey yok demişler. Mehmet Beyde bir aydır nar aş ile yazıştığını hala sonuca varamadıklarını söyledir. Bende bir çok defa Foto Zeynepten alış veriş yapmışlığım var internet üzerinden. Hatta eskişehirde dükkanlarınada gittim. Ama böyle bir olay beni şaırttı. Düşünsenize foto zeynep sattığın malın arkasında durmuyor aradan çekiliyor. Ozaman ordan almanın manası nedirki.
Sizlerinde bu konuyu bilmenizi istedim. Belki bir işe yarar dedim.
-
Sıfır olduğu için kargo şirketi tarafından sigortalı olması lazım değil mi? Teslim alırken kutunun yırtık olması neticesinde tutanak tutulsa sorun yaşanmayabilirdi diye düşünüyorum.Ama her ne olursa olsun üzücü bir durum.Mehmet beye geçmiş olsun bilgilendirme içinde teşekkürler.
-
oncelikle gecmis olsun
bende hazir konu acilmisken baska bir konuyu belirteyim
77 limited almak icin 70mm limited ve Rokinon 85mm sattim
Hindistan ve Nepal gezimde kullanmak amacimdi
lensleri sattiktan hemen sonra Fotozeynepten siparisi verdim
cunku BH fiyati ile ya ayni yada daha ucuzdu
siparisi vermeden evvel arayip stokta olup olmadigini sormak icin aradim
magazada olmadigini ama Nar AS yi arayip onlarda oldugunu teyit edip, lensi alabilecegim belirtildi
neyse sonra bekledim gelmesini ama cok uzun surdu
6 ocakta da Delhi`ye ucuyordum
stresli bir bekleyis sonucu geldi
fakat bircok kez arayip sormam ve israrci olmam gerekti
neden derseniz
olay cok sacma geldi bana
Istanbuldaki Nar lensi fotozeynepe gonderiyor ve stokta olan lensi kargoya vermeleri 1 haftadan uzun surdu
fotozeynep lens gelir gelmez kargoladi
Nar a sikayet maili yazdim, cevap olarak ozur dilediler ve stok-satis sistemi hakkinda aksakliklarin giderilecegini yazdilar
(en azindan ben boyle hatirliyorum / maili silmisim :)
kisaca seyahat oncesi lens alacaklarin dikkatine
not: ucustan2 hafta once siparis verdim bilginize
Sevgiler...
-
Sıfır olduğu için kargo şirketi tarafından sigortalı olması lazım değil mi? Teslim alırken kutunun yırtık olması neticesinde tutanak tutulsa sorun yaşanmayabilirdi diye düşünüyorum.Ama her ne olursa olsun üzücü bir durum.Mehmet beye geçmiş olsun bilgilendirme içinde teşekkürler.
Hocam öncelikle bu kısımı sormadım arkadaşa. Ama şunu kendi tecrübelerimle söyleyeyim hiç bir kargocu açılıp kontrol edilmesini beklemeden gidiyorlar. Bu tür şeylerde imza atmak istemiyorlarda. Genel merkezlerini aradığımda öyle yetkileri bulunmadığnı söylüyorlar. Ama bu konuyla ile ilgili dediğiniz detayı bilmiyorum. Sormakta aklıma gelmedi. Benim amacım fotrum üyelerininde bilgilenmesi içindi.
-
oncelikle gecmis olsun
bende hazir konu acilmisken baska bir konuyu belirteyim
77 limited almak icin 70mm limited ve Rokinon 85mm sattim
Hindistan ve Nepal gezimde kullanmak amacimdi
lensleri sattiktan hemen sonra Fotozeynepten siparisi verdim
cunku BH fiyati ile ya ayni yada daha ucuzdu
siparisi vermeden evvel arayip stokta olup olmadigini sormak icin aradim
magazada olmadigini ama Nar AS yi arayip onlarda oldugunu teyit edip, lensi alabilecegim belirtildi
neyse sonra bekledim gelmesini ama cok uzun surdu
6 ocakta da Delhi`ye ucuyordum
stresli bir bekleyis sonucu geldi
fakat bircok kez arayip sormam ve israrci olmam gerekti
neden derseniz
olay cok sacma geldi bana
Istanbuldaki Nar lensi fotozeynepe gonderiyor ve stokta olan lensi kargoya vermeleri 1 haftadan uzun surdu
fotozeynep lens gelir gelmez kargoladi
Nar a sikayet maili yazdim, cevap olarak ozur dilediler ve stok-satis sistemi hakkinda aksakliklarin giderilecegini yazdilar
(en azindan ben boyle hatirliyorum / maili silmisim :)
kisaca seyahat oncesi lens alacaklarin dikkatine
not: ucustan2 hafta once siparis verdim bilginize
Sevgiler...
Sanırım bu olayda sizin anlattığınız gibi gerçekleşmiş.
-
Arkadaşlar kargo olayındada şöyle bir durum var sanırım. Nar AŞ nin açıklaması şöyle; eğer kargocu imzalasaydı ürünün sigortası devreye giriyor ve kargo şirketi karşılamak zorunda kalıyormuş. O yüzden ne fotozeynepin nede bizim bir suçumuz var. Şahıs alırken kargocunun yanında açıp kontrol etmeliydi demiş. Ama biz yinede mağdur etmeyip kırık parçaları istettik değiştireceğiz. (Bu bilgiyi Nar AŞ den başka bir yolla edindik.)
Yani kısacası olay şu herkes topu birbirine atıyor. Türkiyede kargocuya imza attırmayı bırak yanında kutuyu açıncaya kadar bekketebilen varmı acaba? Ayrıca hadi ürün kırık kargo taşırken kutu nasıl yırtılır.
Ya ne bileyim vicdan yaptım arkadaşın durumunu nedense. Düşünsenize sıfır ürün alıyorsunuz aldığınız firma ürünün arkasında durmuyor distrübütör arkasında durmuyor. Kargo durmuyor. El değmemiş bir ürüne sahip olmak istiyorsunuz kırık çıkıyor ve parça isteniyorki kırık kısımlar değiştirilsin. Böyle bir saçmalık varmı ya. 2500 Tl vereceksin ikinci elde bile olmayan tamir yapılacak.
Özün sözü arkadaşlar malesef şurda az sayıda zayen pentax kullanıcısıyız. Birde Nar AŞ böyle yapınca midesi bulanıyor insanın. Hayır site üzerinden okadar alış veriş yaptım sizlerden öyle başıma bir şey gelmedi. Ebay dan almakla Tr garantili almak arasındaki fark ne ozaman.
İnşALLAH birdaha başka bir arkadaşın başına gelmez böyle bir olay.
-
Benim yaşadığım sorunu da yazdım.Benim ki kargoya tutanak tutturmanın en ileri versiyonu.Mutlaka okuyun derim.
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,5335.0.html