Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: ro14se - 21 Kasım, 2011, 14:51:47

Başlık: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: ro14se - 21 Kasım, 2011, 14:51:47
başlıktaki lensi satmak istiyorum..fiyat görüşülür..
tel :0541 245 59 76
istanbul içi elden kontrol edilebilir
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: lucky06 - 13 Aralık, 2011, 23:04:12
Fiyat ne düşünüyorsunuz?
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: haldun31 - 14 Aralık, 2011, 15:53:25
hocam yanlış bilmiyorsam ben bu lensi alalı 15 gün olmuştur.tlf.numarası tanıdık çünkü zeynali diye bir nicki vardı.yanlışsam kusura bakmayın.
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: vedib - 14 Aralık, 2011, 16:09:41
   21 Kasım 2011 tarihinda ilan hatırı için üye olmuş daha sonrada foruma girmemiş bir gayrifaal üye. Satılmış olma ihtimali yüksek..ve sizin 15 gün önce alma ihtimalide var................
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: Baha - 15 Aralık, 2011, 18:43:11
   21 Kasım 2011 tarihinda ilan hatırı için üye olmuş daha sonrada foruma girmemiş bir gayrifaal üye. Satılmış olma ihtimali yüksek..ve sizin 15 gün önce alma ihtimalide var................

Alışveriş bölümümüze birkaç basit kural geliyor gibi. :)
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: ercan69 - 15 Aralık, 2011, 23:20:16
genis aci calismak isteyenler bence kacirmasin hayirli satislar
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: lucky06 - 15 Aralık, 2011, 23:58:13
İlanı veren kişiden cevap yok.....
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: ercan69 - 16 Aralık, 2011, 00:17:45
telefonla aradinizmi birde oyle deneyin
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: haldun31 - 16 Aralık, 2011, 13:54:07
hocam emin oldum bu lensi ben aldım.boşuna aramayın .arkadaş istanbulda dersane öğretmeniydi.ama çok temiz bir lens gerçekten ve çok hoş çekimler yapıyor.yalnız gece manzara çekerken yaşadığım sıkıntılar vardı onuda hiperfocal adı altında konu olarak açtım.ama ikinci bir lens satıyorsa bir şey diyemem .kolay gelsin size
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: Baha - 16 Aralık, 2011, 18:59:11
hocam emin oldum bu lensi ben aldım.boşuna aramayın .arkadaş istanbulda dersane öğretmeniydi.ama çok temiz bir lens gerçekten ve çok hoş çekimler yapıyor.yalnız gece manzara çekerken yaşadığım sıkıntılar vardı onuda hiperfocal adı altında konu olarak açtım.ama ikinci bir lens satıyorsa bir şey diyemem .kolay gelsin size

İlan sahibinde sen mi aldın abi bu lensi? :)
Başlık: Ynt: satılık tamron 10-24mm
Gönderen: haldun31 - 16 Aralık, 2011, 19:06:11
evet ama ilanı kaldırmamış hala duruyor.hiperfocal konusunu sırf bu lens yüzünden açtım.bana komisyon ve kargo dahil 830 a geldi.yani ucuz diye değilde lazım diye aldım.gece yıldız çekimi falan gibi şeyler hoşuma gidiyor denerim dedim.çuvalladım :)