Pentax Türkiye Topluluğu

Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İzmir => Konuyu başlatan: arslanturegun - 26 Kasım, 2011, 12:18:32

Başlık: Bugün 26-11-2011
Gönderen: arslanturegun - 26 Kasım, 2011, 12:18:32
Merhabalar,
Hakan (KaBeş) ve ben Gündoğdu meydanında buluşacağız (saat 13:00 gibi).
Gelmek isteyen olursa benim telefon
0541 6398385
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: Baha - 26 Kasım, 2011, 13:47:49
Merhabalar,
Hakan (KaBeş) ve ben Gündoğdu meydanında buluşacağız (saat 13:00 gibi).
Gelmek isteyen olursa benim telefon
0541 6398385

MEMBER MAP'ten işaretleyin nerdesiniz. :D :D

Şaka maka abi 13.37'te uyandım ben. Benim gibisi için imkansız bir ilan olmuş bu.

İyi eğlenceler size.
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: arslanturegun - 26 Kasım, 2011, 17:28:50
Bir dahakine önceden hazırlanıp haberleşiriz. Bu çok spontan oldu, tam ben çıkarken Hakan arayınca haydi buluşalım dedik.
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: Baha - 26 Kasım, 2011, 17:33:44
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=googlemap

Burayı da kullanırız artık. :D
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: healtyhead - 26 Kasım, 2011, 17:49:06
Bence MemberMap iyi fikir :) Elinize sağlık :D
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: KaBeş - 26 Kasım, 2011, 20:02:47
Bugünden bir iki kare..
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: KaBeş - 26 Kasım, 2011, 20:07:49
Konak'ta bir kedi
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: KaBeş - 26 Kasım, 2011, 20:10:02
Arslan abi ve arkadaşı  :D
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: KaBeş - 26 Kasım, 2011, 20:13:46
Delikanlı
Başlık: Ynt: Bugün 26-11-2011
Gönderen: PENTAX - 26 Kasım, 2011, 22:19:40
en güzel foto Arslan abinin ki.... :)