Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İzmir => Konuyu başlatan: arslanturegun - 26 Kasım, 2011, 12:18:32
-
Merhabalar,
Hakan (KaBeş) ve ben Gündoğdu meydanında buluşacağız (saat 13:00 gibi).
Gelmek isteyen olursa benim telefon
0541 6398385
-
Merhabalar,
Hakan (KaBeş) ve ben Gündoğdu meydanında buluşacağız (saat 13:00 gibi).
Gelmek isteyen olursa benim telefon
0541 6398385
MEMBER MAP'ten işaretleyin nerdesiniz. :D :D
Şaka maka abi 13.37'te uyandım ben. Benim gibisi için imkansız bir ilan olmuş bu.
İyi eğlenceler size.
-
Bir dahakine önceden hazırlanıp haberleşiriz. Bu çok spontan oldu, tam ben çıkarken Hakan arayınca haydi buluşalım dedik.
-
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=googlemap
Burayı da kullanırız artık. :D
-
Bence MemberMap iyi fikir :) Elinize sağlık :D
-
Bugünden bir iki kare..
-
Konak'ta bir kedi
-
Arslan abi ve arkadaşı :D
-
Delikanlı
-
en güzel foto Arslan abinin ki.... :)