Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: yusufk53 - 14 Temmuz, 2014, 19:45:18

Başlık: pentax da-l 55-300 daha ucuzu yok
Gönderen: yusufk53 - 14 Temmuz, 2014, 19:45:18
 forumdan bir arkadaştan aldım  makinemi yükseltmek için satıyorum 
aldığım arkadaş daha önce düşürmüş  bayonetini kırmış  servis da-l yerine da bayonet takmış . ben çok memnum kaldım .
lensin af hızı çok iyi  (daha önce sigma 70-300 kullandım )   hareketli nesneleri bile çekebiliyorum . sigmada zorlanıyordum . 300mm de bile iyi performan veriyor.
kredi kartı borcum nedeniyle satıyorum . elimde sadece 1 lens 1 body kalacak şekilde satıyorum
fiyat 400tl .
(http://i.hizliresim.com/1Pg1Rb.jpg)
(http://i.hizliresim.com/LPnkjz.jpg)


çektiğim bikaç foto
arkadşlar basketbol oynarken hareket halinde çekilmiştir
55mm f6.3
(http://i.hizliresim.com/59QPz5.jpg)

190mm f5.6
(http://i.hizliresim.com/A2k4PB.jpg)

210mm f5.6
(http://i.hizliresim.com/0VBvAY.jpg)

300mm f5.8
(http://i.hizliresim.com/4mM7O7.jpg)

iso 400 210mm f5.6
(http://i.hizliresim.com/JLlRB5.jpg)

iso 400 300mm f6.3
(http://i.hizliresim.com/O2LY5n.jpg)