Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçılık => Fotoğraf Teknikleri => Konuyu başlatan: umitunaldi - 23 Temmuz, 2014, 09:48:32

Başlık: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: umitunaldi - 23 Temmuz, 2014, 09:48:32


(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10534631_10152539516928363_4199661733500193816_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/t31.0-8/s960x960/10497915_10152539518603363_6522372383035160931_o.jpg)

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/t31.0-8/s960x960/10517642_10152539518958363_1536341758482896858_o.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t31.0-8/s960x960/1973531_10152539519293363_5884836650946596868_o.jpg)

(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/s960x960/10467082_10152539519388363_5811727460191020927_o.jpg)

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfa1/v/t1.0-9/10527661_10152539520178363_5732741914376676224_n.jpg?oh=77f65bc460d5c69e1f9d6ed4b934d1d9&oe=5444C905)

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10417676_10152539520228363_8975548546977793250_n.jpg)

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10550997_10152539522473363_6763635662113429268_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10556419_10152539523148363_8759860933297268992_n.jpg)

Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: umitunaldi - 23 Temmuz, 2014, 09:50:50
(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/t1.0-9/10522751_10152539523383363_2593624675452845844_n.jpg)

(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10360464_10152539524623363_692234615789929694_n.jpg)

(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10439344_10152539526983363_4887562020750074066_n.jpg?oh=500d23042e72d292e6adc589a09ea2e0&oe=54544A4E)

(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10552545_10152539527333363_6443531444064436544_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t1.0-9/10540407_10152539530013363_1490896394669131699_n.jpg)

(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10525380_10152539532898363_5743087924623839874_n.jpg)

Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: umitunaldi - 23 Temmuz, 2014, 09:52:00
(https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/t1.0-9/10487463_10152539533788363_3281225735553488714_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t1.0-9/10492490_10152539534223363_1534640982453259753_n.jpg)

(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10444651_10152539521448363_8014261085562984017_n.jpg)
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: cumuta - 26 Temmuz, 2014, 22:58:41
güzel fotoğraflar . bu fotoğraf baya güzel. öndeki zincir biraz şanssızlık olmuş.
(https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t1.0-9/10444651_10152539521448363_8014261085562984017_n.jpg)
[/quote]
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: umitunaldi - 26 Temmuz, 2014, 23:00:04
Ne yazikki Oyle oldu ve yine ne yazikki raw cekmeyi unuttugun için parazit var fazlaca
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: cumuta - 26 Temmuz, 2014, 23:27:34
hocam kusura bakmazsan azcık temizledim ama yüzü halledemedim
(http://i.hizliresim.com/aPM115.jpg) (http://hizliresim.com/aPM115)
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: RauLgs21 - 30 Temmuz, 2014, 00:55:08
şunları gündüz gözüyle çekmek harika olurdu.
böylede güzel. :)
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: caucassian - 30 Temmuz, 2014, 01:46:44
iç mekan zorlamış biraz. ama güzel olmuş yine de. keşke renkli ışık değil de beyaz ışık kullansaymış elemanlar :) özellikle alttaki kareyi çok beğendim. sağdaki boşluk solda olsa çok daha iyi olurmuş. elinize sağlık.

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10417676_10152539520228363_8975548546977793250_n.jpg)
Başlık: Ynt: Atlar güzel hayvanlar
Gönderen: umitunaldi - 30 Temmuz, 2014, 10:47:41
şunları gündüz gözüyle çekmek harika olurdu.
böylede güzel. :)


Hiç sormayın valla. Ama ne yazıkki gösteri sadece akşam saatlerinde yapılıyor :(

iç mekan zorlamış biraz. ama güzel olmuş yine de. keşke renkli ışık değil de beyaz ışık kullansaymış elemanlar :) özellikle alttaki kareyi çok beğendim. sağdaki boşluk solda olsa çok daha iyi olurmuş. elinize sağlık.

(https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t1.0-9/10417676_10152539520228363_8975548546977793250_n.jpg)

Vallahi ben deklanşöre her basışımda aynı şeyleri söyledim. Beğendiğiniz foto sahnenin sol köşesi. Organşzatörler fotoğraf çekilmesini pek sevmediklerinden olsa gerek doğru yere konumlanmak için yer değiştirmenize müsaade etmiyorlar. Ancak molada yer değiştirme şansım oldu. Ancak gösteriyi de ilk defa izleyince neyin nerde olduğunu pek tahmn edemiyorsunuz.

Bir sonrakine artık :)