Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: halpaslan - 19 Ağustos, 2014, 12:43:13

Başlık: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: halpaslan - 19 Ağustos, 2014, 12:43:13
Arkadaşlar Limited31 (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,5198) arkadaşımızın satılığa çıkardığı SMC-F 1:2.8 135mm'sine bütçe oluşturmak için satıyorum. Eğer arkadaş satarsa ya da vazgeçerse ben de vazgeçeceğim.
Lensin ön arka kapakları tamdır. Çizik, küf, mantar, toz sorunu yoktu.
Çok güzel bir objektiftir. Söylediğim gibi aynı ailenin otofokuslusunu almak için satıyorum. Yoksa satmayı en son isteyeceğim lens.

Lensin Fotoğrafları aşağıda mevcuttur. Çok temiz 0 gibi bir lens. Bu yaşta bu temizlikte lens zor bulunur.
Pentaxforums puanı: 9.22 (http://www.pentaxforums.com/lensreviews/SMC-Pentax-A-135mm-F2.8-Lens.html)
İstediğim Fiyat: 350TL (https://www.google.com/search?q=350TL+to+USD&oq=350TL+to+USD&aqs=chrome..69i57.4657j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=122&ie=UTF-8#es_sm=122&espv=210&q=350TRY+to+USD&safe=off)
Lensle çektiğim fotoraflar için tıklayınız (http://www.flickr.com/photos/halpaslan/sets/72157638603445255/)


Fotoğraflar:
1
(http://i.imgur.com/yuzk5eD.jpg)
2
(http://i.imgur.com/0tzv85a.jpg)
3
(http://i.imgur.com/L56Iyeq.jpg)
4
(http://i.imgur.com/Q3p2MyN.jpg)
Başlık: Ynt: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: halpaslan - 18 Eylül, 2014, 10:33:00
Nex'e geçtiğim için günceldir.
Bu açıyı çok sevdiğim için benzer açıdaki M42 yada A modsuz lenslerle takas düşünebilirim.
Acelesi hiç mi hiç yoktur :).
Başlık: Ynt: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: halpaslan - 22 Eylül, 2014, 08:10:58
Takas edilmiştir.
Yeni sahibinden bol bol fotoğraf bekleriz @selman ;)
Başlık: Ynt: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: polydorion - 22 Eylül, 2014, 08:49:05
ahhhhhh ben alacaktim :)
Başlık: Ynt: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: selman - 22 Eylül, 2014, 12:05:23
Takas edilmiştir.
Yeni sahibinden bol bol fotoğraf bekleriz @selman ;)

Çok sağ olasın. Bu arada Eskişehir adresini bekliyorum, kutuladım gönder dediğin anda gönderiyorum. NEX-M42 adaptör vardı ben de alyen anahtarını kaybettim hırdavatçılarda var 1.5 olması lazım yanlış hatırlamıyorsam deneyerek alırsın boşa yatacağına onu da gönderiyorum. Şimdi A 28 peşine düşeceğim A setini da tamamlayayım bari  :)
Başlık: Ynt: SMC-A 1:2.8 135mm
Gönderen: halpaslan - 22 Eylül, 2014, 12:17:39
Çok sağ olasın. Bu arada Eskişehir adresini bekliyorum, kutuladım gönder dediğin anda gönderiyorum. NEX-M42 adaptör vardı ben de alyen anahtarını kaybettim hırdavatçılarda var 1.5 olması lazım yanlış hatırlamıyorsam deneyerek alırsın boşa yatacağına onu da gönderiyorum. Şimdi A 28 peşine düşeceğim A setini da tamamlayayım bari  :)
Sağol selman. bugün içerisinde gönderirim. Ben de kargoya çıkıyorum ;).