Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:01:22

Başlık: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:01:22
pentax K5
10 sene pentax ile birlikteliğimi sony, CZ ve ff yüzünden sonlandırıyorum... 2 ay kadar önce sıfır almış olduğum K5 makinemi satıyorum... makineyi benden başka kimse kullanmamıştır, kutusu ve kutu içeriği tamdır... zaten az kullanılmıştır düşmesi v.s. yoktur ayrıca kullanım izi dahi yoktur...shutter sayısı : 1600-1700 civarıdır....   fiyatı : 2000 TL

Limited / Star lensler
ensler nisan ayında abd'den sıfır olarak getirtilmiş olup kutuları yer tutmaması açısından orada bırakılmıştır kutu içerikleri tamdır benden başka kullanan olmamıştır lenser sıfırdan farksız olup kullanım izleri dahi yoktur...
FA 31mm limited f1.8 : 1650 TL
DFA 100mm WR macro f2.8 : 1150 TL
DA 50-135mm f2.8 : 1650 TL

pentax BG4 battery grip
orjinal k5 ve k7 için battery grip sıfır BG4 geçen ay abd'den geldi sıfırdır kutusunda ve kutu içeriği tamdır ... 400 tl

pentax FGZ 360 flaş
FGZ360 flaş da geçen sene abd'den sıfır getirttim bikaç deneme çekimi hariç kullanılmadı, kullanım izi bile yok, kutu ve kutu içeriği tam olup, sıfırdan farksızdır ... yanında izmirden bikaç sene önce sıfır aldığım Soligor TIF 340 AF manual Zoom Flash da hediye edeceğim, ha bi de fgz 360 pentax için orjinal Stofen Omni Bounce flaş yumuşatıcı başlık da hediye ayrıca pentax kontrol set D uzaktan kumanda da hediye... 400 tl


kargo ücretleri benden olup, fiyatlarda pazarlık teklif etmeyiniz ...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 05 Aralık, 2011, 01:14:16
hayirli satislar mehmet kardes alanada satanada hayirli olsun planda hangi ff var?
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:18:39
şimdi piyasadaki ff'leri düşünmüyorum

sony-canon-nikon'un yakın zamanda çıkaracağını umduğum ff lere bakıp karar vereceğim...

sony a77 gibi bi hamle yapabilir Carl Zeiss kullanmak istediğimden sony e yakınım...pentaxtan ümidim kalmadı...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:24:40
yazmayı unutmuşum K5 seri no 4 ile başlıyor

yani sensörde leke sorunu yoktur...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:25:30
teşekkür ederim ercanım...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 05 Aralık, 2011, 01:31:11
rica ederim su anda bu ay sonuna kadar nikonda indirim var ben d700 ile 85 mm lensi 200 euroya aldim sifir subatin ilk haftasi iki gunlugune turkiyeye gelecegim dunurseniz yardimci olurum
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:33:11
200 euro olamaz gibi  ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 05 Aralık, 2011, 01:42:20
ihtiyarlik bir sifiri unutmusum 2000 euro gozluksuz bu kadar oluyor ;D ;D
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: JoRDaN - 05 Aralık, 2011, 02:37:42
İyi satışlar abicim.
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 12:36:54
k5 satılmıştır...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 05 Aralık, 2011, 17:10:58
hayirli olsun
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: healtyhead - 05 Aralık, 2011, 17:26:11
Hayırlı olsun abi, yeni ff'inle ışığın bol olsun :))
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 19:01:44
teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 20:33:29
50-135mm yarın için rezervedir...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 06 Aralık, 2011, 20:26:55
31mm satılmıştır

50-135mm duruyor... ;)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 06 Aralık, 2011, 23:21:55
hayirli osun artik d700 yolda sayilir ;)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 06 Aralık, 2011, 23:57:46
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D

Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: healtyhead - 07 Aralık, 2011, 00:08:03
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D

Ercan abi €2000'ya almıştı yanlış hatırlamıyorsam, ben de $2800 civarı görmüştüm fiyatını. Bence fiyat iyi :) Tabi ki Ercan abi daha iyi bilgi verir bu konuda.
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 08 Aralık, 2011, 13:22:40
50-135 cuma akşamına kadar rezervedir
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 08 Aralık, 2011, 15:04:49
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D
2500 dolar pahali mehmet kardes ben govdeyi le birlikde 85 mm f1.8 d lens yalniz lens ikinci eldi ama olsun ve bu fiat bu ay sonuna kadar ve hatta nikon bazi lenslerinde 190 lira indirim yapiyor
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 10 Aralık, 2011, 21:47:56
50-135 satışı devam... 1650 TL yarına kadar rezerve

100wr satışı iptal edilmiştir ;D :D ;)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 11 Aralık, 2011, 12:35:29
rezervasyon kalkmıştır

50-135mm satışı devam...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 11 Aralık, 2011, 22:09:18
50-135 çarşamba akşamına bir kez daha kadar rezervedir
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: burkkan - 12 Aralık, 2011, 09:33:52
50 - 135 sanırım artık benim :)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 12 Aralık, 2011, 10:49:27
50-135 hayırlı olsun iyi günlerde kullan...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: Baha - 12 Aralık, 2011, 11:19:48
50 - 135 sanırım artık benim :)

50-135mm satışı iptal gibi bişi okuyunca şaşırmıştım.

Alman iyi oldu abi. :) Artık ölene kadar gider bu 50-135mm sende. :D
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: burkkan - 12 Aralık, 2011, 12:13:43
teşekkürler mehmet abi :)
baha sorma yaa iki gündür uyumadım desem yeridir :):)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: JoRDaN - 12 Aralık, 2011, 12:59:07
50 - 135 sanırım artık benim :)


Hayırlı olsunnn Burhan abiii. :)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 12 Aralık, 2011, 13:59:47
flaş satılmıştır

battery grip satışı devam ;)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: burkkan - 12 Aralık, 2011, 15:40:09

Hayırlı olsunnn Burhan abiii. :)

sağolasın hikmet ;)

Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: burkkan - 13 Aralık, 2011, 13:06:43
aman yarabbiii abi bu lens şahaane ayrıca kesinlikle ikinci el değil inandıramassın beni
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: JoRDaN - 13 Aralık, 2011, 13:58:50
aman yarabbiii abi bu lens şahaane ayrıca kesinlikle ikinci el değil inandıramassın beni

Abi insanları gaza getirme alabilen var alamayan var lütfen ama! :)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 13 Aralık, 2011, 14:17:21
ben az kullandığımı ve yeniden farksız olduğunu söylemiştim...

neyse güle güle kullan Burhan...  :) :) :)
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: burkkan - 13 Aralık, 2011, 14:30:32
Abi insanları gaza getirme alabilen var alamayan var lütfen ama! :)

hikmet ben sendeki k5 e bişey diyomuyum :):):)

çok çok teşekkür ederim mehmet abim
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 13 Aralık, 2011, 17:16:13
battery grip rezervedir...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 14 Aralık, 2011, 18:26:02
battery grip de satılmıştır kapatılabilir...

ilgi gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ederim...
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: healtyhead - 14 Aralık, 2011, 18:32:45
Hayırlı olsun abi.
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ryanodin - 14 Aralık, 2011, 22:46:41
teşekkür ederim

biraz da başka maceralara yelken açalım  ;D ;D ;D
Başlık: Ynt: pentax ile 10yıl veee ...
Gönderen: ercan69 - 17 Aralık, 2011, 21:14:54
hayirli olsun mehmet kardes her turlu ihtiyacinda cekinme elimden geleni yaparim