Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: ryanodin - 05 Aralık, 2011, 01:01:22
-
pentax K5
10 sene pentax ile birlikteliğimi sony, CZ ve ff yüzünden sonlandırıyorum... 2 ay kadar önce sıfır almış olduğum K5 makinemi satıyorum... makineyi benden başka kimse kullanmamıştır, kutusu ve kutu içeriği tamdır... zaten az kullanılmıştır düşmesi v.s. yoktur ayrıca kullanım izi dahi yoktur...shutter sayısı : 1600-1700 civarıdır.... fiyatı : 2000 TL
Limited / Star lensler
ensler nisan ayında abd'den sıfır olarak getirtilmiş olup kutuları yer tutmaması açısından orada bırakılmıştır kutu içerikleri tamdır benden başka kullanan olmamıştır lenser sıfırdan farksız olup kullanım izleri dahi yoktur...
FA 31mm limited f1.8 : 1650 TL
DFA 100mm WR macro f2.8 : 1150 TL
DA 50-135mm f2.8 : 1650 TL
pentax BG4 battery grip
orjinal k5 ve k7 için battery grip sıfır BG4 geçen ay abd'den geldi sıfırdır kutusunda ve kutu içeriği tamdır ... 400 tl
pentax FGZ 360 flaş
FGZ360 flaş da geçen sene abd'den sıfır getirttim bikaç deneme çekimi hariç kullanılmadı, kullanım izi bile yok, kutu ve kutu içeriği tam olup, sıfırdan farksızdır ... yanında izmirden bikaç sene önce sıfır aldığım Soligor TIF 340 AF manual Zoom Flash da hediye edeceğim, ha bi de fgz 360 pentax için orjinal Stofen Omni Bounce flaş yumuşatıcı başlık da hediye ayrıca pentax kontrol set D uzaktan kumanda da hediye... 400 tl
kargo ücretleri benden olup, fiyatlarda pazarlık teklif etmeyiniz ...
-
hayirli satislar mehmet kardes alanada satanada hayirli olsun planda hangi ff var?
-
şimdi piyasadaki ff'leri düşünmüyorum
sony-canon-nikon'un yakın zamanda çıkaracağını umduğum ff lere bakıp karar vereceğim...
sony a77 gibi bi hamle yapabilir Carl Zeiss kullanmak istediğimden sony e yakınım...pentaxtan ümidim kalmadı...
-
yazmayı unutmuşum K5 seri no 4 ile başlıyor
yani sensörde leke sorunu yoktur...
-
teşekkür ederim ercanım...
-
rica ederim su anda bu ay sonuna kadar nikonda indirim var ben d700 ile 85 mm lensi 200 euroya aldim sifir subatin ilk haftasi iki gunlugune turkiyeye gelecegim dunurseniz yardimci olurum
-
200 euro olamaz gibi ;D ;D ;D
-
ihtiyarlik bir sifiri unutmusum 2000 euro gozluksuz bu kadar oluyor ;D ;D
-
İyi satışlar abicim.
-
k5 satılmıştır...
-
hayirli olsun
-
Hayırlı olsun abi, yeni ff'inle ışığın bol olsun :))
-
teşekkür ederim...
-
50-135mm yarın için rezervedir...
-
31mm satılmıştır
50-135mm duruyor... ;)
-
hayirli osun artik d700 yolda sayilir ;)
-
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D
-
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D
Ercan abi €2000'ya almıştı yanlış hatırlamıyorsam, ben de $2800 civarı görmüştüm fiyatını. Bence fiyat iyi :) Tabi ki Ercan abi daha iyi bilgi verir bu konuda.
-
50-135 cuma akşamına kadar rezervedir
-
d700 sıfır burada 2500 dolar fiyat nasıl... :D
2500 dolar pahali mehmet kardes ben govdeyi le birlikde 85 mm f1.8 d lens yalniz lens ikinci eldi ama olsun ve bu fiat bu ay sonuna kadar ve hatta nikon bazi lenslerinde 190 lira indirim yapiyor
-
50-135 satışı devam... 1650 TL yarına kadar rezerve
100wr satışı iptal edilmiştir ;D :D ;)
-
rezervasyon kalkmıştır
50-135mm satışı devam...
-
50-135 çarşamba akşamına bir kez daha kadar rezervedir
-
50 - 135 sanırım artık benim :)
-
50-135 hayırlı olsun iyi günlerde kullan...
-
50 - 135 sanırım artık benim :)
50-135mm satışı iptal gibi bişi okuyunca şaşırmıştım.
Alman iyi oldu abi. :) Artık ölene kadar gider bu 50-135mm sende. :D
-
teşekkürler mehmet abi :)
baha sorma yaa iki gündür uyumadım desem yeridir :):)
-
50 - 135 sanırım artık benim :)
Hayırlı olsunnn Burhan abiii. :)
-
flaş satılmıştır
battery grip satışı devam ;)
-
Hayırlı olsunnn Burhan abiii. :)
sağolasın hikmet ;)
-
aman yarabbiii abi bu lens şahaane ayrıca kesinlikle ikinci el değil inandıramassın beni
-
aman yarabbiii abi bu lens şahaane ayrıca kesinlikle ikinci el değil inandıramassın beni
Abi insanları gaza getirme alabilen var alamayan var lütfen ama! :)
-
ben az kullandığımı ve yeniden farksız olduğunu söylemiştim...
neyse güle güle kullan Burhan... :) :) :)
-
Abi insanları gaza getirme alabilen var alamayan var lütfen ama! :)
hikmet ben sendeki k5 e bişey diyomuyum :):):)
çok çok teşekkür ederim mehmet abim
-
battery grip rezervedir...
-
battery grip de satılmıştır kapatılabilir...
ilgi gösteren tüm arkadaşlara teşekkür ederim...
-
Hayırlı olsun abi.
-
teşekkür ederim
biraz da başka maceralara yelken açalım ;D ;D ;D
-
hayirli olsun mehmet kardes her turlu ihtiyacinda cekinme elimden geleni yaparim