Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => Ankara => Konuyu başlatan: canuras - 28 Temmuz, 2011, 22:12:40
-
Burda Tanışıp Buluşma Düzenlenebilir.
-
Ankara'yı çoşturucaz öyle böyle değil hem de ;D
-
Kıskanç angaralılar(!) :) 8) Gördünüz Antalya grubu toparlanıyor sizde karalayın birşeyler !! ;D :P
-
Yakarız bu gezegeni ;D Antalya yakası 1 numara(Bknz=>Ali G)
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1317418527990 ;D
-
Ben varım! :D
-
7 eylül oldu yahu :D
-
Şehir olarak kendini "ANKARA" diye belirten herkese otomatik toplu mail atacam. :))
18 Eylül Pazar günü olacak gibi ama. Gün iyi sanırım? Pazar günü herkese müsait olur; daha doğrusu çoğunluğa. :)
-
Olur olur. Planda neler olacak mesela? Önce bir gezi, çekim, ardına yemek veya kafede oturup bişeyler içip sohbet falan gibi? Çok oburum. :D
Baha ulus-kızılay çevresi falanmı gezilecek? Detaylandıralım ufaktan. :)
-
Olur olur. Planda neler olacak mesela? Önce bir gezi, çekim, ardına yemek veya kafede oturup bişeyler içip sohbet falan gibi? Çok oburum. :D
Baha ulus-kızılay çevresi falanmı gezilecek? Detaylandıralım ufaktan. :)
Abi Ankara'da pekte alternatif ne yazıkki yok. :( Ankara Kalesi ve çevresi bir kısa gezi, sonrasında bir yere oturup sohbet etmeyi, atıştırmalık öyle hafif bişiler yemeği felan planlıyorum. Muhtemelen de 18 Eylül olacak gezi. Pazar günü en rahat gün.
1-2 gün içinde tüm "Ankara" olarak kayıtlı üyeye toplu mail atacam. Tam detayla. :)) Sen 18 Eylül için kendini ayarlar da gerisi kolay. ;) Özel olarak şuraya gidilebilir şu yapılabilir diye önerin var mı?
-
Valla 6 senedir Ankaradayım ama adam akıllı hiç gezmedim. :D Mekan gezi yerleri size kalmış. :)
Ben pazar günü ayarlarım heralde ya sıkıntı olmaz.
-
Ben Ankara'lı arkadaşların yerinde olsam, bundan sonraki buluşmalarınızı ayın ilk pazarı kurulan Antika Pazarı'nda yapardım, oturacak, yiyecek, içeçek yerlerin olduğu pazar da harika antika eşyaları görüntülemek mümkün, saatlerce fotograf çekebilirsiniz.
Aklımdayken gezinirken çok ucuza Pentax Manuel lensler bulabilirsiniz, geçen yıl K bayonet Porst 55mm 1:1.2 lensi, porst bozuk makinası ile 90 liraya almıştım.
-
Gezi ayın 2sinede kaydırılabilir o zaman. Yada 18inde gezip, 2sinde gezmek istiyenler bir daha gezebilir. Belki babamla gidebilirim o pazara. O plaklara bakarken bende bulursam lens kurcalarım. :D
-
Cum-Pazar dersanem var ama 18 inde ekmem sorun teşkil etmez konular daha yeni başlamış olacak, ancak 2 sinde gelemeyebilirim...
-
18 İyi OkuLLar Açılmadan Bir BuLuşma YapaLım.
-
Kırşehirden gelsek aranıza almazmısınız ki?,
yada topluca Kırşehire gelin misafir edeşim sizi kaman da japon bahçesini gezeriz.
Muhammed bu arada dayanamadım kr aldım peşinatım yoktu taksitle...
-
Kırşehirden gelsek aranıza almazmısınız ki?,
yada topluca Kırşehire gelin misafir edeşim sizi kaman da japon bahçesini gezeriz.
Muhammed bu arada dayanamadım kr aldım peşinatım yoktu taksitle...
Kendi adıma zevkle. :) Haftaya pazar yani 18 Eylül günü Ankara'da buluşma yapıyoruz. Henüz konuyu farklı başlıkta açma fırsatım olmadı. Uygunsanız mutlaka gelin. :) Ayrıntıları belirtecem. Ardından sizin rehberliğinizde Ankara grubu olarak biz Kırşehir'e geliriz. :) Ve hatta yakın illerden kimler varsa duyuru açarız, müsait olanların üşenmeyip geleceğine inanıyorum. :)
-
Kendi adıma zevkle. :) Haftaya pazar yani 18 Eylül günü Ankara'da buluşma yapıyoruz. Henüz konuyu farklı başlıkta açma fırsatım olmadı. Uygunsanız mutlaka gelin. :) Ayrıntıları belirtecem. Ardından sizin rehberliğinizde Ankara grubu olarak biz Kırşehir'e geliriz. :) Ve hatta yakın illerden kimler varsa duyuru açarız, müsait olanların üşenmeyip geleceğine inanıyorum. :)
Neden olmasın her zaman beklerim sizlere Kırşehiri gezdirmekten onur duyarım tabi bu sayede bende gezmiş olurum,
Kaman ilçesinde (Ankaraya gölbaşı-bala yolundan 120km uzaklıkta) harika bi yer var Japon bahçesi diye japon kültür vakfı tarafında yapılmış prens mikasanın desteği ile tam fotoğraf için yapılmış bi yer gezmeyi çok istiyorum ama fırsat olmuyo birlikte gezilebilir.
-
Ankara'da yeni birileri var mı?
-
Ankara'da yeni birileri var mı?
Ben :P
-
Ankara'da yeni birileri var mı?
Ben varım :D
-
Vezir isim nedir? :)
-
Ben varım :D
Vezir , siteyi takip etmeni öneririm. Ankara grubu bu sıralar aktif. Buluşmalar falan yapılacak. :) Katılmanızı tavsiye ederim. :)
-
Muhammet de kayıp 2 haftadır Baha. :-X
-
Muhammet de kayıp 2 haftadır Baha. :-X
Ankara değil mi burası? :D Normal normal..
-
Ankara baya hareketlendi yav :D Baya iyi ::) ;D
-
Vezir isim nedir? :)
İsmim oğuzhan pentax ımı yeni aldım etkinlik olduğunda katılmayı çok isterim :D
-
pentaxla birlikde aramiza hosgeldin oguzhan
-
pentaxla birlikde aramiza hosgeldin oguzhan
teşekkürler :)
-
İsmim oğuzhan pentax ımı yeni aldım etkinlik olduğunda katılmayı çok isterim :D
Hoşgeldiniz. Hayırlı olsun Kr. Ben de merak ettim kaça aldınız?
-
Ankara'da yeni birileri var mı?
7-8 güne k-5 im gelicek hayırlısıyla,bende artık bir pentaxlı olucam.eğer gezi,tanışma düşünülürse katılmayı çok isterim,
-
7-8 güne k-5 im gelicek hayırlısıyla,bende artık bir pentaxlı olucam.eğer gezi,tanışma düşünülürse katılmayı çok isterim,
Aramıza hoş geldin, makinan hayırlı olsun :))
-
O halde 7-10 gün içinde bir buluşma yapalım. :)
2 yeni makine var..
-
ben en geç 8 ocak gibi memlekete dönücem ondan önce bi buluşma ayarlasak çok iyi olur
-
ben en geç 8 ocak gibi memlekete dönücem ondan önce bi buluşma ayarlasak çok iyi olur
Tabi olur, duyuru geçerim ben en az 3-4 gün önce. :)
-
12si olabilir diğer günler finallerim var :(
-
12si olabilir diğer günler finallerim var :(
10'undan sonra her gün :D
-
8 Ocak'tan önce yapalım ya, Vezir'i görmüş oluruz. :) 10'ndan sonra da Serdinç için yapacaz bişiler. :P
-
8 Ocak'tan önce yapalım ya, Vezir'i görmüş oluruz. :) 10'ndan sonra da Serdinç için yapacaz bişiler. :P
10 ocakla 20 ocak arasında ankaradayım, eğer yaparsak katılabilirim :)) Önce de olursa sağlık olsun :D