Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Çöp Kutusu => Konuyu başlatan: JoRDaN - 10 Aralık, 2011, 14:51:58

Başlık: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 10 Aralık, 2011, 14:51:58
Bu başlık yoktu forumda. Pentax K7 ile çekilen fotoğrafları koyabiliriz. :)

(http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/293623_123359457767059_117075601728778_82204_298994781_n.jpg)

(http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/310863_117087455060926_117075601728778_65560_1581368946_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 10 Aralık, 2011, 17:17:40
buda oynanmamış hdr :)  bond kızı rolünde bir öğrencim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 17 Ocak, 2012, 17:51:35
bugün karda oynayan iki çocuk çok tatlılardı maaşallah diyelimde nazar değmesin keratalara.biri kardan adamın burnunu yiyordu(uyanık adam gözlerinden belli)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 17 Ocak, 2012, 17:58:25
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 15 Mart, 2012, 01:01:02
Forumda K-7 Kullanan mı yok yahu :))


(http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/423913_191439640959040_117075601728778_211970_1698416941_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: healtyhead - 15 Mart, 2012, 01:02:26
Buna Baha'nın el atması lazım :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 15 Mart, 2012, 01:20:48
(http://www.pentaxturk.com/forum/gallery/thumb_1_08_08_11_6_57_12.jpeg) (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=61)

Sahibi ben olduğum fotoğrafların %99'u K-7. :D :D

Daha ne olsun? :P
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: kampfar - 15 Mart, 2012, 01:21:19
(http://www.pentaxturk.com/forum/gallery/thumb_1_08_08_11_6_57_12.jpeg) (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=61)

Sahibi ben olduğum fotoğrafların %99'u K-7. :D :D

Daha ne olsun? :P

Güzel foto ;D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 15 Mart, 2012, 01:23:58
[smg id=375]

Konser çekimi.


[smg id=376]

Toplantı çekimi.


[smg id=225]

Spor Müsabakası




Ne istersen çekiyor bu K-7. :D :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: healtyhead - 16 Mart, 2012, 00:35:48
Ne istersen çekiyor bu K-7. :D :D

:D :D: :D :D :D :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Nisan, 2012, 20:21:43
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Nisan, 2012, 20:22:32
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:08:57
.1
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:10:32
.2
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:11:47
.3
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:13:43
.4
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:15:06
5.diğer resimler birinci sayfada
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 01 Mayıs, 2012, 22:24:59
Haldun bey,bu çiçekler güzel olmuş.
Tamron 90 macro ile çektiğin belli.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:26:19
hocam ilk sayfadada koydum bakabildinizmi.evet tamron başka bir şey.buğün dağa taşa vurduk kendimizi.ilginize tşk.ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 01 Mayıs, 2012, 22:30:47
hocam ilk sayfadada koydum bakabildinizmi.evet tamron başka bir şey.buğün dağa taşa vurduk kendimizi.ilginize tşk.ederim

İlk sayfaya bakmadan yorum yazmıştım.
Birinci sayfadaki,tekneler ve ipe bağlı ağırlık gibi algıladığım fotolarınız süper.
Elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:32:26
hocam ilk uyarılarınızdan sonra onlara dikkat etmeye gayret ettim.asıl ben tşk.ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: CMLKK³ - 01 Mayıs, 2012, 22:35:19
Haldun abi güzel makrolar eline sağlık lensin makro olduğu belliydide bir an başka bir makro lens diye korkmadım desem yalan olur(umarım mesaj gerekli yerlere gitmiştir ::))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:36:30
yok o seni bekliyor söz verdik bir kere satarsam senin.başkasına yar olmaz:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:38:18
6
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:44:51
7 deniz kumunda yetişmişler ilginç geldi
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: CMLKK³ - 01 Mayıs, 2012, 22:52:15
yok o seni bekliyor söz verdik bir kere satarsam senin.başkasına yar olmaz:))

Tamamdır abi sırasıyla Tamron sonra çanta sonra o inşallah bu arada abi 6da netlik hafif arkayamı kaçmış soldaki gül yaprağı daha net gibime geldi?
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 22:55:50
Tamamdır abi sırasıyla Tamron sonra çanta sonra o inşallah bu arada abi 6da netlik hafif arkayamı kaçmış soldaki gül yaprağı daha net gibime geldi?
herşey dilediğin gibi olsun.uyarın dikkatimden kaçmış sağolasın doğru diyorsun hafif kaçmış gibi
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Mayıs, 2012, 23:31:04
8
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 05 Mayıs, 2012, 23:20:42
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 05 Mayıs, 2012, 23:36:51
      "haldun31" son kare çiçek festivalinde kullanılabilecek bir poster kıvamında... Renk ve dizayn çok güzel...
 
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 05 Mayıs, 2012, 23:40:52
vedi bey çok tşk.ederim.üstaddan bu iltifatı aldıkya kendi adıma gurur duydum.sizlerin üzerimizdeki emeğinizi unutmamak lazım.uyarılarınızı dikkatle okuyup uyguluyorum.sonuç güzel ve beğeniliyorsa ne mutlu bana.saygılar
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Mayıs, 2012, 18:03:29
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Mayıs, 2012, 15:46:52
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 15 Mayıs, 2012, 15:54:35
Haldun abi kırmızı gül çok hoş :) Ellerine sağlık. Sardın sen bu çiçek ve makro işine :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Mayıs, 2012, 22:11:19
bir tane daha olsun hikmet:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 15 Mayıs, 2012, 22:52:53
Keşke kadraja çiçeğin uçlarıda dahil edilseymiş dedim içimden.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Mayıs, 2012, 23:45:51
soner bey sebebi var ama söylersem gülersiniz.yapraklar akşam olduğundan düşmüştü uçlarından tutturdum:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 16 Mayıs, 2012, 00:06:16
(http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=542.0;attach=2366;image)
bir tane daha olsun hikmet:))

Grafik tadında bir kare... Herşeye rağmen harika.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: ercan69 - 16 Mayıs, 2012, 00:15:33
Keşke kadraja çiçeğin uçlarıda dahil edilseymiş dedim içimden.
kesinlikle
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 08:54:34
çok alemsin.  :D

soner bey sebebi var ama söylersem gülersiniz.yapraklar akşam olduğundan düşmüştü uçlarından tutturdum:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Mayıs, 2012, 12:07:15
beğenmiş olmanız beni çok mutlu etti arkadaşlar.bu sitenin bana kattığı o kadar güzel dostluk ve bilgi olduki herkese tek tek tşk.borçluyum.bulunduğum mekan ve çevre itibarı ile doğal zenginliklere çabuk ulaşılabiliyor.ercan bey kastamonuluydu sanırım .o buraları bilir.heryer çiçek böcek .anlıycağınız daha ustalaştıkça makro çekimler ağırlık vereceğim gibi gözüküyor.bu arada murat(cmmlk)kardeşiminde yanına gidip bu konudaki bilgi eksiğimizi tamamlamaya çalışacağım inşaallah.tekrar yorumlara çok tşk.ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 13:46:19
Haldun kardeş. Zamanında Kastamonu'nu epey gezmiştim. Eşim Kastamonu'lu Ercan'da mı kastamonulu.

Müthiş yerlerdi. Pınarbaşı ilçesi, Ilıcı şelalesine varıncaya kadar, bir çok yerini ziyaret etme fırsatım oldu. Bu yaz tekrar gitme ihtimalim var.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Mayıs, 2012, 15:58:45
ben ercan beyi oralı diye biliyorum.kendim hataylıyım ama rızkımız burda .zonguldakta öğretmenim soner bey.yolunuz düşerse tanışırız inşaallah.gerçi sizden bir batarya almışlığımız var:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 16 Mayıs, 2012, 16:12:49
Haldunn abiii :) Bunların exif bilgisini ve çekilme aşamasını senden rica ediyorum ! :) Ne yaptın, ne ettin. Aşama  aşama ! :D Çok hoş renkleri olsun arka plan olsun, netlik olsun. Cidden çok hoşuma gitti benim eline sağlık. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Mayıs, 2012, 16:26:47
hikmet kardeşim sana orjinalleriniatacağım zaten bir boş vaktinde bazı düzenlemeler istiyeceğim.(çerçeve vb .şeyler)zahmet olmazsa tabii ki.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 16:37:42
mavi beyaz müthiş olmuş, kırmızıda zemin yeteri kadar ezilememiş. daha fazla ezilmiyorsa yada çok karışıksa yanında siyah bir a4 kağıdı götürüp fona koyanlar oluyor.

Evet bataryayı hatırladım. Nasıl bataryadan memnun musunuz? Bende aynı markanın bataryasını kulanıyorum oldukça iyiler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Mayıs, 2012, 16:44:40
çok memnunum tşk.ederim.orjinaliyle nerdeyse aynı sürede bitiyor soner bey.uyarılarınızı dikkate alıcağımdan emin olun.kırmızıda diyaframı kısmama sebebim biraz yeşilin kırmızı ile uyumuydu ama öyle bir foto çekip paylaşırım beraber gene yorumlarız.tşk.ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 17:04:51
Keyifle bekliyor olacağım.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 16 Mayıs, 2012, 22:09:35
hikmet kardeşim sana orjinalleriniatacağım zaten bir boş vaktinde bazı düzenlemeler istiyeceğim.(çerçeve vb .şeyler)zahmet olmazsa tabii ki.


Abi tabiki de. :) Ne zaman istersen. Elimden geldiği kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 16 Mayıs, 2012, 22:11:44
Hikmet ben raw'ları sana göndereyim. Beni fotolarıda işle :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 03:54:42
[smg id=1272]

Bir konser daha.. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 08:03:14
Oh ne güzel. Konser konser geziyorsun. O konser senin bu konser benim :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 19 Mayıs, 2012, 11:36:39
Hikmet ben raw'ları sana göndereyim. Beni fotolarıda işle :D

Abi elimden geldiğince bir şeyler yapmaya çalışırım. Ama işleme konusunda pek başarılı değilimdir. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 12:24:56
:D işlemişsinya portre çekimlerinde.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 19 Mayıs, 2012, 14:32:00
Oh ne güzel. Konser konser geziyorsun. O konser senin bu konser benim :)

Açıkçası onlar bana geliyor. :D :D :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 19 Mayıs, 2012, 17:02:33
Nasıl yani onlar sana geliyor.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 20 Mayıs, 2012, 00:44:05
Nasıl yani onlar sana geliyor.

Üniversite öğrenci konseyi adına çekiyorum. Yani Ankara organizasyonu. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 20 Mayıs, 2012, 05:44:00
[smg id=1282]

Demek K-7'de de yüksek iso çekimleri yapmak mümkün. :))

Dozu az kaçırmışım gibi, bir basamak azaltsaymıştım tam olacakmıştı gürültü düzeyi. Ki böyle de iyi gibi geldi bana.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 20 Mayıs, 2012, 19:49:55
Oldukça iyi tebrik ederim. Kim ne derse desin. K5'ten sonra K7 derim.

[[smg id=1282]

Demek K-7'de de yüksek iso çekimleri yapmak mümkün. :))

Dozu az kaçırmışım gibi, bir basamak azaltsaymıştım tam olacakmıştı gürültü düzeyi. Ki böyle de iyi gibi geldi bana.


Not: Link değiştirilmiştir.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Mayıs, 2012, 20:11:29
isodan anlamam ben çekerim:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 20 Mayıs, 2012, 20:18:17
ISO Konusu önemli
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Mayıs, 2012, 20:20:12
sonerciğim cümlenin sonundaki gülücük işaretine dikkat :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 20 Mayıs, 2012, 20:30:33
    ""  isodan anlamam ben çekerim:))  ""

Haldun Hoca doğrusunu yapıyorsunuz..... Eskiden fotoğraflar grenli çıksın diye "tram" efekti bile eklerdik. Şimdi grenli (gürültülü) fotoğrak olunca çok kötü demeye başladık. Bence görüntü kalitesi pek önemli değil... kompozisyon önemli. Bildiğiniz yolda yürümeye devam etmenizi öneririm. Başarılar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Mayıs, 2012, 20:34:00
çok teşekkür ederim vedi abi .makinenin teknik özelliklerinin üzerinde o kadar durdumki bir müddet sonra fotoğraf çekemez oldum.şimdi biraz daha cesaretlendim sayenizde .saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Mayıs, 2012, 20:40:41
ISO Konusu önemli
ISO/ASA : Filmlerin ışığa karşı duyarlılıklarını belirleyen standart ölçü sistemi. Değer büyüdükçe filmin ışığa karşı duyarlılığı da artar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 20 Mayıs, 2012, 23:27:03
Bu da benden olsun. (K7 - 18-55mm WR)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 20 Mayıs, 2012, 23:31:51
Bu son fotoğrafın dokusu ve renkleri çok hoş olmuş. Elinize sağlık. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 20 Mayıs, 2012, 23:33:57
İSO konusu aşırı abartılıyor.15-20.00 $ lık orta formatlarda bile İSO 3.200 lerde.
Fotoğrafın ışıktan ibaret olduğunu unutmayalım.
Zifiri karanlıkta fotoğraf çekmeye kalkışanlara belki çok yüksek İSO lar lazım olabilir.
K7 nin İSO değeri 1600 e kadar iyidir.Hafif grenler fotoşopla düzeltilir,olur biter.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 20 Mayıs, 2012, 23:41:41
Bu son fotoğrafın dokusu ve renkleri çok hoş olmuş. Elinize sağlık. :)
Teşekkür ederim Hikmet, saygılar. Raw formatında "sarı" resimdeki kadar belirgin değildi, biraz doygunluğunu fazlalaştırdım. Saygılar...
İSO konusu aşırı abartılıyor.15-20.00 $ lık orta formatlarda bile İSO 3.200 lerde.
Fotoğrafın ışıktan ibaret olduğunu unutmayalım.
Zifiri karanlıkta fotoğraf çekmeye kalkışanlara belki çok yüksek İSO lar lazım olabilir.
K7 nin İSO değeri 1600 e kadar iyidir.Hafif grenler fotoşopla düzeltilir,olur biter.
Tamamen katılıyorum. Kaldı ki, K7'yi ilk kullanmaya başladığımda ben de rahatsız olmuştum iso konusunda fakat sonra gördüm ki yüksek iso değeri ile de çok kaliteli fotoğraflar çekilebiliyormuş.
http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-dslr-discussion/184402-k-7-vs-k-x-iso-performance-2.html#post1943812 (http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-dslr-discussion/184402-k-7-vs-k-x-iso-performance-2.html#post1943812)

Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Haziran, 2012, 23:18:13
bolu gölcük.bugün
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Haziran, 2012, 23:19:41
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 02 Haziran, 2012, 23:22:26
Haldun abi, buraya beraber gidiyoruz değil mi? :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 02 Haziran, 2012, 23:23:17
Haldun abi hayat sana güzel ya :) Vallahi 2.fotoğraf çok hoş olmuş ellerine sağlık tam karpostallık. :)  Ya bende istiyorum bendee !! :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Haziran, 2012, 23:27:23
yahu geldinizde götürmedikmi:)))araba boyada haftaya çıkıyor inşaallah.ondan sonra gelen herkesi gezdirmek farz olur.başımın üstünde yeriniz var..:::::::))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 02 Haziran, 2012, 23:32:38
Abi ben bu aralar zor gelirim de inşallah yaz bitmeden gelirim eğer oralardaysan. Hala seninle tanışamadık zaten ona yanıyorum. :)  Haftaya falan ben burada işe başlıyorum duruma göre yaz sonuna veya yaz ortasına kadar burada takılacam.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Haziran, 2012, 23:34:52
ben yazın antalyaya uğruyacağım.görüşürüz inşaalllah.bende tanışmayı çok istiyorum hikmet kardeşim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 02 Haziran, 2012, 23:41:44
Bende bir tane ekleyim. Bahattin'in K7'si ile çekmiştim İstanbuldayken. :)  Çeker çekmez çok hoşuma gitmişti. Direk RAW'dan JPEG'e çevirip koydum. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Haziran, 2012, 23:45:30
bayrak ordaydı kadraja aldım
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 03 Haziran, 2012, 19:39:18
Benim K7 ile çekilmedi. K10D 18-55 WR ile çekildi ama aynı yerin hem yaz hem kış (gölün buz tutmaş hali) fotoğrafı arka arkaya iyi olur diye paylaşmak istedim.

(http://www.pentaxturk.com/forum/gallery/1/524-150512105318.jpeg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 03 Haziran, 2012, 22:48:43
soner bey çok güzel bir yer gölcük.yazında kışında tam fotoğraflık .abanttan daha güzel bence ama tabi zevk meselesi.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 03 Haziran, 2012, 23:07:06
Kesinlikle abanttan çok daha güzel bir yer. Sizde çok güzel fotoğraflamışsın. Bu halinde de tekar gitmeyi isterdim. Kısmet artık
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 03 Haziran, 2012, 23:13:08
güzel bir bolu camii.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 05 Haziran, 2012, 18:36:47
yansımalar
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 10 Haziran, 2012, 18:59:12
.kaktüs
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 10 Haziran, 2012, 21:17:25
Haldun abi kaktüs fotoğrafı çok temiz ve iyi olmuşta diğeri çok mavi olmuş renkleri çok yapay. Photshopta Hue'sini fazlamı kaçırdın ?
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 10 Haziran, 2012, 21:49:24
hikmet kardeşim  canlı olsun diye biraz abarttım .yansıma böyle daha iyi gözüktü.yoksa orjinalinde   ışık beklemem lazımdı.oda vakit olarak çok uygun değildi.yani erken dönmem lazımdı gölden.bir daha geç dönüp ışık yansımasının daha yatay olarak düşmesini bekliyeceğim.yorumun içinde ayrıca tşk. ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 11 Haziran, 2012, 23:18:08
uzun pozlama
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 11 Haziran, 2012, 23:18:50
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 11 Haziran, 2012, 23:41:11
Haldun bey,
Uzun pozlamaların güzel..Biraz daha ışık verebilseymişin daha güzel olacakmış.
Kaktüs ve cami kubbe tavanı da güzel.(Kaktüsün saksısındaki kırmızı çok cırtlak olmuş,ama yine de güzel.)
Eline sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 11 Haziran, 2012, 23:45:43
yunus bey yorumlarınızdaki güzel övgüler için çok tşk.ederim.artık birşeyleri yavaş yavaş oturtuyorum gibi.ama daha alacak çok yolumuz var.kısacası denemeye devam.uzun pozlarda güneş batmak üzereydi ve ormanın içi olunca zaten ışık azdı.pozlamayıda uzatınca bu seferde su çok bozuldu.biraz daha erken gider tekrar çekerim.bu tarafa yolunuz düşsede beraber gitsek.saygılar
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 14 Haziran, 2012, 18:23:52
Fotoğraflar masmavi ve daha uzun pozlanmalıymıştı. :)

Fotoğraflar nerenin abi? Aklıma güney geliyor, ahh ahhh inmeli bu yaz güneye. :)) :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Haziran, 2012, 23:57:15
sen anca konuş baha burda k7 si olan kimse yok bir sen bir ben ama kaleyi benden başka savunan yok:)))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 20 Haziran, 2012, 07:54:19
Haldun bey,şemsiyeli insanlar güzel bir kompozisyon oluşturmuş. Eline sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Haziran, 2012, 08:48:29
teşekkür ederim hocam tek k7 li olarak çabamız devam ediyor:))bu arada gerçekten tanıdıkça çok hoş bir makine olduğunu görüyorum.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Haziran, 2012, 02:10:08
amasra mendirek bugün
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Haziran, 2012, 02:14:21
amasra gece
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 22 Haziran, 2012, 16:20:31
Haldun hocam, bu mendirek fotosunda yağmur ve fırtına var gibi.Ama deniz fazla kalkmamış.İnsan üzerinde karamsar bir hava bırakıyor.Belki de bunu hedeflediniz.Eskilerin dikkat çeken öge( Leke) olarak kabul ettikleri rolü mendirek üstlenmiş.Fotoğrafda fazla renk yok.İlk bakışta ''farklı bir foto'' diyebiliyor insan, ama ''nedense ''güzel bir foto'' dedirtecek etkiyi pek bırakmıyor.

Amasranın gece fotoğrafı fena değil.Burada da altın saattte çekim yapmak istemişsiniz.Fakat biraz daha,mesela 15-20 dakika daha, zamana ihtiyacınız varmış gibi geldi bana.Biraz aydınlık olsaydı ön plandaki tekne ve üzerindekiler daha net ve anlaşılır çıkardı.Madem ışığın geçiş zamanına raslattınız, o zaman da bu tekne v.s gibi objeleri siluet olarak kullanmak daha güzel etki bırakabilirdi.Sahilden yansıyan ışıklar,fotoğrafa güzellik katacak kadar canlı değiller.
Bence Amasra'da gece fotoğrafı sanki balıkçılar konu edilerek muhtelif deniz siluetleri şeklinde daha güzel olabilir gibi.
Amasranın gündüz çekilebilecek çok şeyi var.Onlar da inşallah ileri zamanlarda yayınlarsınız.
Fotoğraf için büyük emek harcıyor ve çaba gösteriyorsunuz.
Elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 22 Haziran, 2012, 17:36:36
amasra gece

bence bu fotoğraf başarılı bir çekim olmuş.gökyüzünde bulutların olması galiba w/b yi etkiledi,bide sağ taraftaki apartman gözümü rahatsız etti. ben biraz daha sıcaklık ve kontrast verdim bide crop yaptım affınıza sığınarak :);

(http://img687.imageshack.us/img687/7092/igp29003.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Haziran, 2012, 17:54:33
yunus bey yapıcı eleştirilerinizden dolayı çok tşk.ederim.gayretlerim hep öğrenme üzerine ama emin olun bunda katkınız büyük.eleştirmek ve bilgilendirmek özel bir tavırdır.insanlar eleştiriyi tek başına yapar ve çekilirler siz bu konuda hep yapıcı yönünüzle örnek oldunuz .tekrar teşekkür ederim.saygılar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Haziran, 2012, 17:59:47
bence bu fotoğraf başarılı bir çekim olmuş.gökyüzünde bulutların olması galiba w/b yi etkiledi,bide sağ taraftaki apartman gözümü rahatsız etti. ben biraz daha sıcaklık ve kontrast verdim bide crop yaptım affınıza sığınarak :);

(http://img687.imageshack.us/img687/7092/igp29003.jpg)
gökhancığım çok hoş bir fotoya çevirmişsin benim fotoyu ellerine sağlık.wb ayarını tüm ışıklar kendi tonlarıyla çıksın diye günışığı modunda çekiyorum(yani özel bir tercih).kadrajda ki apartmanda uzun pozlama yaparken mecburen lcd ekranda kadarj  yaptım karanlık ortamda gözümden kaçmış.birazda acele edip mavi saati kaçırmak istemedim ama usta gözlerden kaçmıyor :)).bir dahaki sefer daha erken gidip kadrajı erkenden  daha kontrollü yapmaya gayret ederim.yorum ve uğraşın için çok tşk.ederim.saygılar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 22 Haziran, 2012, 18:07:25
gökhancığım çok hoş bir fotoya çevirmişsin benim fotoyu ellerine sağlık.wb ayarını tüm ışıklar kendi tonlarıyla çıksın diye günışığı modunda çekiyorum(yani özel bir tercih).kadrajda ki apartmanda uzun pozlama yaparken mecburen lcd ekranda kadarj  yaptım karanlık ortamda gözümden kaçmış.birazda acele edip mavi saati kaçırmak istemedim ama usta gözlerden kaçmıyor :)).bir dahaki sefer daha erken gidip kadrajı erkenden  daha kontrollü yapmaya gayret ederim.yorum ve uğraşın için çok tşk.ederim.saygılar.

valla usta burda asıl emek senin ben sadece bir iki düzenleme yaptım.bide beğenmediğim fotoğrafı düzenlemek için vakit ayırmam ben onuda belirteyim ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: HaypurTiryading - 22 Haziran, 2012, 22:52:23
Abi mavi saat için Wb'de düşük kelvine kaçmayacakmıyız? Lysden sonra bir kaç örnek atayım. Son yapılan editle sarı saat gibi olmuş. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 22 Haziran, 2012, 23:05:57
son fotoğrafta şu saatte bu saatte çekim yapayım kaygısı olarak çekilmiş bir fotoğraf olduğunu,o tonu tutturayım diye çekilmiş bir fotoğraf olduğunu sanmıyorum.sandallar ışıklar güzel bir açıdan yakalanmış bence.vakit  değil manzara önemsenerek çekilmiş yanlış mı düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 23 Haziran, 2012, 00:07:26
Manzaraya kötü demek mümkün değil zaten.Böyle bir saat seçilince ön planda iskeledeki balıkçı ağlarını filan dahil etmeden çekmek daha doğru olabilirdi.Eğer onları büyük bir yer tutacak şekilde kadraja dahil edecekseniz,bu saat uygun değil,çünkü netlik ve detay kaybı olur.Bu durumda daha fazla ışığa ihtiyacınız var demektir.
Bu fotoğrafta ilgi odağı suya tatlı bir yansıma bırakan kayıklar oluyor.Onları başka bir açıdan bir insan siluetiyle çekmek sanki daha bir anlamlı olurdu.Tabii fotoğrafın çekildiği şartları bilmiyoruz. Daha iyi nasıl olabilirdi diye kendimizce yorum yapıyoruz.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 23 Haziran, 2012, 10:58:20
gökhan kardeşim elimde raw olduğu için tekrar düzenledim bu resmi.konu gün batımında çekildi.birkaç saniyelik pozlamaydı denizin çok durgun olması(amasrada bir koy şeklinde barınaklar) buna müsade etti yoksa yunus beyin söylediği hayalet efekti mutlak resmi bozacaktı.birde sanırım ekran kalibrasyonları farklılığından aynı resimleri farklı tonlarda görüyoruz hepimiz.tabiki resim 900*600 gibi ölçeklere düşüncede tonlar falan gidiyor.:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 23 Haziran, 2012, 11:01:19
mengende bir ev
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 23 Haziran, 2012, 11:34:50
Eski bir evde modern ve mutlu bir bayan...
Güzel bir kompozisyon olmuş. Fakat aşırı gren var.PS de neden azaltmadın?
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 23 Haziran, 2012, 11:53:29
yunus bey green nostaljik olsun diye benim tarafımdan eklendi.fotoyuda sinemaskop yaptım.kız çocuğunun elbise mavi idi ve çok sırıtır diye nostaljik bir havaya getirdim yani:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Haziran, 2012, 00:22:20
bugün zonguldak sahili
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 24 Haziran, 2012, 00:30:44
Zonguldak sahili...
Güzel bir fotoğraf eline sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Haziran, 2012, 00:34:26
çok sağolun yunus bey dünkü uyarılarınızı dikkate alarak bugün yine virabismillah dedik.ne bileyim birşeylere benzemeye başlıyor inşaallah.emek ve zaman harcamanız gerekiyor demiştiniz ya ilk zaman haklı çıktınız.:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2012, 10:31:22
oğlum bak git:))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 27 Haziran, 2012, 10:41:07
      "haldun31" fotoğraflarını görsellik açısından beğeniyorum. Zaten paylaşım hobi amaçlı.... 1970'li yıllarda grenli fotoğraf moda olduğundan özellikle film banyolarını alkalisi yüksek derişik olarak yapma gayretim olurdu. "mengende bir ev" karesi bana o günleri hatırlattı. Bilinçli ve kadrajı doldurduktan olduktan sonra ne çekerseniz güzel çıkar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2012, 11:00:12
vedi bey çok teşekkür ederim.başladığımdan beri bu siteye üye oldum ve verdiğiniz bilgiler ışığında emin olun kendi adıma çok yol katettim.hergün mutlak en az bir saatimi bu işe ayırıyorum.hobi bile olsa daha sonra anladımki bu iş bir sanat dalı ve optik fizik,görsel sanatlar ve hatta edebiyat bu işin içinde yer alıyor.yani kısaca çok güzel bir uğraşım oldu.yazın nasipse ,yapabilirsek denizaltı fotoğrafçılığına niyetlendim bakalım:)ordanda fotoğraf paylaşırım inşaallah.şimdilik ekipman düzüyorum.bununla ilgil tavsiye edebileceğiniz bir ekipman olursa zevkle ilgilenirim.saygılar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: doğa83 - 27 Haziran, 2012, 11:24:51
mengende bir ev



         Nostalji namına güzel bir kare olmuş gerçekten.elinize sağlık
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2012, 11:34:13
hoşgeldiniz :))ilk iletinizi bu foto için kullanmışsınız.beğenmenize sevindim.sizdende daha güzel fotolar paylaşmanızı bekliyoruz.şimdiden kolay gelsin:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 27 Haziran, 2012, 15:22:33
gün batımı fotolarında silüetler gün batımının o dinginliğini almış, modellerin manzarayla çok bütünleşmemiş.tek beğenmediğim yön bu oldu.onun dışında güzel ve başarılı fotolar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2012, 16:41:54
ters ışık yapalım derken abarttık demekki:) yorumun içinçok teşekkür ederim gökhan kardeşim.birde sana ayrıca şu her filtre takmak istediğimde çinden bana getirttiğin aparat için tekrar çok tşk.ederim.müthiş kolaylık ve tasarruf aracıymış meğersem
.herkese tavsiye ederim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2012, 17:01:23
buda evimin prensesi, neşe kaynağım, kızım...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 27 Haziran, 2012, 17:07:47
ters ışık yapalım derken abarttık demekki:) yorumun içinçok teşekkür ederim gökhan kardeşim.birde sana ayrıca şu her filtre takmak istediğimde çinden bana getirttiğin aparat için tekrar çok tşk.ederim.müthiş kolaylık ve tasarruf aracıymış meğersem
.herkese tavsiye ederim


eyvallah kardeşim ne demek bende çok memnunum o üründen sürekli farklı ölçülerde filtre almak derdinden kurtardı beni özellikle pahalı ND filtreler var onları rahatlıkla kullanabiliyorum her lenste :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 29 Haziran, 2012, 00:11:11
Bu da benden...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: burkkan - 29 Haziran, 2012, 00:27:46
Bu da benden...
güzel kuş güzeeel :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 29 Haziran, 2012, 08:26:49
Tebrik ederim emeklerinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 07 Temmuz, 2012, 17:53:42
güzel kuş güzeeel :)


Tebrik ederim emeklerinize sağlık.


teşekkürler...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 08 Temmuz, 2012, 15:41:20
(http://www.pentaxturk.com/forum/gallery/1/thumb_1-080712043943.jpeg) (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=1523)

Gündüz şartlarda bile iso 320. Hatta daha da arttıracaktım. K-7 olmasına rağmen iso konusunda sıkıntım yok. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: soneryen - 09 Temmuz, 2012, 08:51:24
(http://www.pentaxturk.com/forum/gallery/1/thumb_1-080712043943.jpeg) (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=gallery;sa=view;id=1523)

Gündüz şartlarda bile iso 320. Hatta daha da arttıracaktım. K-7 olmasına rağmen iso konusunda sıkıntım yok. :)

Tebrikler kardeşim güzel bir action çalışma olmuş emeklerine sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: KAKIRMAN - 09 Temmuz, 2012, 11:34:32
Kuştan ziyade bokeh olayına bayıldım ben bir bokeh hastası olarak...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: HaypurTiryading - 11 Temmuz, 2012, 12:03:07
Bahattin Iso'dan niye korkuyorsun ki? Gün geliyor Ben K10D'de 800'e kadar çıkıyorum. Cmos'la senin daha yükseklere çıkabilmen lazım. :) Dışarda K-7 Iso özürlüsü deselerde yükseklere çıkabileceğine inanıyorum. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 11 Temmuz, 2012, 12:47:30
Bahattin Iso'dan niye korkuyorsun ki? Gün geliyor Ben K10D'de 800'e kadar çıkıyorum. Cmos'la senin daha yükseklere çıkabilmen lazım. :) Dışarda K-7 Iso özürlüsü deselerde yükseklere çıkabileceğine inanıyorum. :)

    K-7 iso'su K10d gibi berbat. :D Berbat ama neye göre berbat? Ben seviyorum. 800'e kadar da rahat rahat kullanıyorum. 400 iso'yu beğenmeyenler var. %400 boyutta fotoğraf inceliyorlar sanırım. 320 ile çektim, hatta şuan baskıda 60x90 baskı alacam.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 11 Temmuz, 2012, 13:05:54
K7 kullanan ve iso konusunda berbat olduğunu düşünenlerdim ki pentaxforumsda  Laurentiu Cristofor isimli arkadaşın cevabını alıncaya kadar. Araştıranlar okuyanlar vardır muhakkak aramızda fakat konu açıldı diye belirtmek istedim. 1600'de adam cam gibi fotoğraflar almış ve zamanla yüksek isoda net fotoğraflar almayı öğreneceksin, iso'yu yükseltince duruma göre pozlama telafisini sağa doğru ayarlayın diyor ve işe de yarıyor. Bağlantının ikinci sayfasına bakarsanız örnek fotoğraflar da vermiş.

http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-dslr-discussion/184402-k-7-vs-k-x-iso-performance-2.html (http://www.pentaxforums.com/forums/pentax-dslr-discussion/184402-k-7-vs-k-x-iso-performance-2.html)

Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: HaypurTiryading - 11 Temmuz, 2012, 13:12:05
Biraz yüksek pozlama, yüksek isonun yan ürünü olan renkli piksellerini az çok telafi ediyor. ( Patlamadığı sürece. ) Bunu başka bir yerde bende okumuştum. Bende aynı mantıkla K10D'de Iso800 zorlamaktayım. Ayrıca Topaz Adjust kullanın, hem güzel temizliyor hemde detaylar gümbürtüye gitmiyor.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 25 Temmuz, 2012, 00:43:10
Son zamanlarda pek yeni fotoğraf göremez oldum sitede.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 16 Eylül, 2012, 02:45:20
(http://farm9.staticflickr.com/8321/7990014649_3479024cee_c.jpg)

Yörükler Köyü Bafra/Samsun .... k7 makina ve 18-55mm da wr lens ile
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 17 Eylül, 2012, 00:02:41
Bazen 18-55mm'in kalitesinden şikayet ediyorum galiba. :/

Motorda da kompozisyonda zorlandım ama netice iyi gibi. :)

[smg id=1641]
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 17 Eylül, 2012, 00:04:57
Bazen 18-55mm'in kalitesinden şikayet ediyorum galiba. :/

Motorda da kompozisyonda zorlandım ama netice iyi gibi. :)

[smg id=1641]

Netice iyi :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 17 Eylül, 2012, 00:14:22
Bazen 18-55mm'in kalitesinden şikayet ediyorum galiba. :/

Motorda da kompozisyonda zorlandım ama netice iyi gibi. :)

[smg id=1641]
Pan çekim..... Kadraj ve görüntü kalitesi çok iyi.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 17 Eylül, 2012, 00:17:33
Netice iyi :)

Pan çekim..... Kadraj ve görüntü kalitesi çok iyi.

Daha fantazik giyinmiş kişiler vardı da yakalayamadım onları bir türlü. :( Amerikan dizilerinden fırlamışlar felan.. ah ahhh.. :( :(
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: ZgR - 18 Eylül, 2012, 22:26:50
2 aylık "Paşa"...
(http://farm9.staticflickr.com/8039/8000632911_fe0bbac750_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/85631540@N03/8000632911/)
_IGP3454 (http://www.flickr.com/photos/85631540@N03/8000632911/#) by OzgrCn (http://www.flickr.com/people/85631540@N03/), on Flickr
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 21 Eylül, 2012, 02:23:40
2 aylık "Paşa"...
(http://farm9.staticflickr.com/8039/8000632911_fe0bbac750_b.jpg) (http://www.flickr.com/photos/85631540@N03/8000632911/)
_IGP3454 (http://www.flickr.com/photos/85631540@N03/8000632911/#) by OzgrCn (http://www.flickr.com/people/85631540@N03/), on Flickr

Özgür daha güzel fotoğraflar bekliyoruz senden.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: ZgR - 21 Eylül, 2012, 16:08:09
Özgür daha güzel fotoğraflar bekliyoruz senden.
Deniyorum bol bol Mehmet abi. Zamanla güzelleşir inşallah.  :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: alikaytan - 22 Eylül, 2012, 00:49:50
K7'den son kalanlardan...Özledim valla makinamı  :(
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 23 Eylül, 2012, 02:28:20
(http://farm9.staticflickr.com/8312/8013544209_ae8f8aed42_c.jpg)
(http://farm9.staticflickr.com/8308/8013551290_6543454a5b_c.jpg)
K7 güzel makina aga... Ben oldukça memnunum... Allah gecinden versin de ikimizden birimiz ölene kadar K7'ye devam...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 23 Eylül, 2012, 02:33:04
 sadi ; çok güzel tonlar K-7 Belki iso konusunda çok başarılı değil ama renkleri gerçekten çok tatlı veren bir gövde...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 23 Eylül, 2012, 08:30:51
(http://farm9.staticflickr.com/8312/8013544209_ae8f8aed42_c.jpg)
(http://farm9.staticflickr.com/8308/8013551290_6543454a5b_c.jpg)
K7 güzel makina aga... Ben oldukça memnunum... Allah gecinden versin de ikimizden birimiz ölene kadar K7'ye devam...

Hoş fotoğraflar. :)

K-7 gerçekten iyi gövde. Piyasada çok dışlandı. Doygun ışıkta performansı harika.

Iso konusunda yeni nesil gövdelere göre 1 adım geride ama çokta sorun olmuyor bana. 1600 iso kullanıyorum konferans çekimlerinde. Netice güzel.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 23 Eylül, 2012, 19:32:58
Yalnız şunu söylemek lazım. Doğrudan Jpeg çekim yerine rawdan jpege çevrim yapıldığında iso başarımı daha iyi geliyor. ya da bana öyle geliyor.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 23 Eylül, 2012, 21:44:32
sadi ; çok güzel tonlar K-7 Belki iso konusunda çok başarılı değil ama renkleri gerçekten çok tatlı veren bir gövde...

Renkler harika olmuş
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 24 Eylül, 2012, 09:47:44
Yalnız şunu söylemek lazım. Doğrudan Jpeg çekim yerine rawdan jpege çevrim yapıldığında iso başarımı daha iyi geliyor. ya da bana öyle geliyor.

Acikcasi bu acidan dusunmedim, jpeg cekiyorum genelde. Yuksek iso cekimlerinde noise gidericiyi YUKSEK yapiyorum. Netice tatmin ediyor beni.

Gunduzleri noise gidericiyi kapatarak 1000  / 1600 mimari cekmekten zevk aliyorum. :))) Gene noise giderici kapali olmak kaydiyla 400 / 800 iso portre fotograflari tatli geliyor bana.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 08 Ekim, 2012, 00:13:33
(http://farm3.staticflickr.com/2040/5755996925_c7d6f1a92c_z.jpg)
(http://farm8.staticflickr.com/7226/7366064520_b7e310d964_z.jpg)
(http://farm9.staticflickr.com/8462/8062323127_96555e406a_z.jpg)
(http://farm9.staticflickr.com/8318/8062297110_0526838eab_z.jpg)
K7 makina ve Meyer Trioplan 100mm f2.8 ile çekilmiş fotoğraflardır. Bir zamanlar bizim kamyoncu Ali abi vermişti bu lensi bana... Şimdilerde böyle hayır sahibi insanlar pek çıkmıyor... Lens m42 olma dışında sıkıntı vermiyor... Söküp takması pek pratik değil ve fotoğraflar da oldukça soft ... Gerçi softluğu gidermek için diyaframı kısmak yetiyor ama ben bu lensi açık diyaflamlarda kullanmayı seviyorum... Bir de karakter sahibi bir lens bu; sıradan lenslere benzemiyor... Belki de çok sevdiğim için bu lensi öyle geliyor bana...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 08 Ekim, 2012, 01:26:04
fotoğraflar süper...özellikler renkler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 08 Ekim, 2012, 10:04:08
Renkler netlik ve bokehler çok güzel. Değişik bir lens olduğu kendini belli ediyor.



K7 makina ve Meyer Trioplan 100mm f2.8 ile çekilmiş fotoğraflardır. Bir zamanlar bizim kamyoncu Ali abi vermişti bu lensi bana... Şimdilerde böyle hayır sahibi insanlar pek çıkmıyor... Lens m42 olma dışında sıkıntı vermiyor... Söküp takması pek pratik değil ve fotoğraflar da oldukça soft ... Gerçi softluğu gidermek için diyaframı kısmak yetiyor ama ben bu lensi açık diyaflamlarda kullanmayı seviyorum... Bir de karakter sahibi bir lens bu; sıradan lenslere benzemiyor... Belki de çok sevdiğim için bu lensi öyle geliyor bana...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:38:35
Bir kaç k 7 örneği de benden olsun...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:43:09
bir örnek daha
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:44:30
Hdr denemesi belki de heder edilmiş bilmiyorum...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:45:24
Sevdiğim karelerimden birisi eksiği hatası nelerdir acaba?
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:46:52
çok tatlı bir kız resmen modellik yaptı....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:48:03
Bu da yine benim sevdiğim karelerimden biri biraz efektler harikası ama sonuç bence iyi...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:49:42
İzmir menderes boncuk köyde boncuk ustası Mehmet abi..Makinamı ilk aldığım gün sanırım....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:50:47
Son olsun bu da forumu daha fazla kirletmemek adına...İzmir alsancak tren garı...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 12 Ekim, 2012, 12:51:41
  Kadraj, şablon, kompozisyon harika ama bana göre dijital müdahale fotoğrafları berbat ediyor. Tercih olayı...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Ekim, 2012, 12:56:45
  Kadraj, şablon, kompozisyon harika ama bana göre dijital müdahale fotoğrafları berbat ediyor. Tercih olayı...
Bence tercihden cçok biraz alışkan olayı...Daha önceleri çok fazla kullanmıyordum ancak kullanmaya başladıktan sonra şimdi müdahale olmazsa eksik kalıyor gibi...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 14 Ekim, 2012, 17:23:22
Sevdiğim karelerimden birisi eksiği hatası nelerdir acaba?

bu kare oldukça güzel.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 14 Ekim, 2012, 17:36:49
bu kare oldukça güzel.


Katılıyorum, gerçekten çok hoş, elinize sağlık. :)


(http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=542.0;attach=3186;image)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 14 Ekim, 2012, 20:57:38

Katılıyorum, gerçekten çok hoş, elinize sağlık. :)


(http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=542.0;attach=3186;image)

Evet @Aylak adam ışığı ve gölgeleri iyi kullanıyorsun... elne sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 14 Ekim, 2012, 23:32:12
Teşekkürler...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 15 Ekim, 2012, 12:55:21
Aylak adam'ın fotoğrafları gayet hoş. :)

Tebrik ederim bende.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 17 Ekim, 2012, 14:59:12
Aylak adam'ın fotoğrafları gayet hoş. :)

Tebrik ederim bende.
Teşekkürler
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 17 Ekim, 2012, 21:39:57
örneklere devam edelim...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 17 Ekim, 2012, 21:41:27
Alsancak tren garı
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Ekim, 2012, 21:44:06
Alsancak tren garı

tonlama çok iyi özellikle zıt tonlar etkileyici kullanılmış.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 17 Ekim, 2012, 21:45:29
Öznur....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Ekim, 2012, 21:52:30
Öznur....

valla hocam o güzel fotonun üstüne bu foto hiç olmadı.Fonla-ten karşımış tonlar aynı neredeyse.kareye zor sığmış havasıda var...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 17 Ekim, 2012, 23:05:09
valla hocam o güzel fotonun üstüne bu foto hiç olmadı.Fonla-ten karşımış tonlar aynı neredeyse.kareye zor sığmış havasıda var...
Yok yok güzel fotoğraf bu... sadece az bi sunumu değiştirmek lazım... Siyah beyaz olacak, bi gıdım da keskinlik verdin mi... Çok esaslı olur...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 17 Ekim, 2012, 23:21:08
Yok yok güzel fotoğraf bu... sadece az bi sunumu değiştirmek lazım... Siyah beyaz olacak, bi gıdım da keskinlik verdin mi... Çok esaslı olur...

valla hocam önceki fotolarına bakarsan bu fotosu için iyi demek haksızlık olur !
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 18 Ekim, 2012, 17:01:45
valla hocam o güzel fotonun üstüne bu foto hiç olmadı.Fonla-ten karşımış tonlar aynı neredeyse.kareye zor sığmış havasıda var...
Fonla tenin birbirine karışması ve kadraja zor sığması aslında bilinçli ve istemli bir tercihdi ... O biraz öznur'un yaşantışı ve kişiliği ile alakalı bir durum...Kompozisyon açısında problem olduğunu biliyorum ancak vermek istediğimi verdiğim için mutlu oldum....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 18 Ekim, 2012, 17:02:59
Yok yok güzel fotoğraf bu... sadece az bi sunumu değiştirmek lazım... Siyah beyaz olacak, bi gıdım da keskinlik verdin mi... Çok esaslı olur...
Denemek  lazım nasıl olacak acaba merak ettim deneyeyim yüklerim en kısa zamanda...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 18 Ekim, 2012, 17:46:44
Fonla tenin birbirine karışması ve kadraja zor sığması aslında bilinçli ve istemli bir tercihdi ... O biraz öznur'un yaşantışı ve kişiliği ile alakalı bir durum...Kompozisyon açısında problem olduğunu biliyorum ancak vermek istediğimi verdiğim için mutlu oldum....

olabilir ustam.fakat bir fotoğrafı izlerken hangi şartlarda çekilmiş çekilen ne durumdaymış çeken ne durumdaymış özel ruh ve kişilik halini kimse bilemez.ben kareyi gördüğüm kadarıyla değerlendirebilirim.çoğu kişide aynı şekilde değerlendiriyordur.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 18 Ekim, 2012, 18:30:33
olabilir ustam.fakat bir fotoğrafı izlerken hangi şartlarda çekilmiş çekilen ne durumdaymış çeken ne durumdaymış özel ruh ve kişilik halini kimse bilemez.ben kareyi gördüğüm kadarıyla değerlendirebilirim.çoğu kişide aynı şekilde değerlendiriyordur.
Yok ben ona birşey demiyorum zaten diyorum ya kompoziyon açısından hatalı ancak ben iletmek istediğim ilettiğim için mutluğum...Aslında burda sorun şurda fotografın anlatım dili kime göre olmalı....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 18 Ekim, 2012, 20:20:17
12 sayfa olunca paylaştığımdan emin olamadım. Galeriden bir alıntı:

[smg id=364]
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 18 Ekim, 2012, 23:19:40
(http://farm9.staticflickr.com/8468/8100718745_e489b89f82_c.jpg)

Bu fotoğraf da geçtiğimiz ocak-şubat ayından kalma... yine K7 ve DA 18-55mm wr ikilisi... Fakat hava acaip soğuktu... Samsun-Alaçam-Yukarıkoçlu Köyü...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Kasım, 2012, 13:36:35
135 mm 2.8 lens ile denemeler
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Kasım, 2012, 13:38:44
hem sonbahar hemde 135 mm denemeleri
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Kasım, 2012, 14:48:22
135 mm denemelerim.polaroid işleme
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 19 Kasım, 2012, 15:16:50
Haldun abi selam,

Hoşgeldin. Renk kattın tekrar siteye. :) Yokluğun zamanı çektiğin paylaşımları da bekliyoruz. :) Kolay gelsin, selamlar.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Kasım, 2012, 15:33:55
135 mm denemeleri.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 19 Kasım, 2012, 15:34:33
teşekkür ederim hikmet kardeşim .bende sizleri özlemişim:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 20 Kasım, 2012, 00:28:18
 Güzel fotoğraflar Haldun31 ... elinize, emeğinize sağlık... açı çok dar oluyor mu bu lensle çekimde... ben hiç 100mm üzerine çıkmadım da, merak ettim...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Kasım, 2012, 08:24:02
hocam müthiş keyifle kullandım.2.8 diyafram olması arka planda müthiş bokehlere sebep oluyor.denemelisiniz derim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 20 Kasım, 2012, 11:24:45
Haldun Hoca, seni tekrar sitede gördüğüme sevindim.

Bu 135 mm yi  hep merak ediyordum. Hızlı güzel bir portre lensi diye biliyorum.
Yayıladığın örnek fotolar da güzel.
Biliyorsun ben yapıcı birkaç eleştiri katmazsam rahat edemem.
Bu lens FA serisi olduğu için tatlı bir softluk beklenir. Fakat senin fotolar biraz fazlaca soft ve ışık biraz yetersiz gibi.
Bu lensin odak mesafesi biraz uzun olduğu için tripod ile daha net fotoğraflar elde edilir.Çok gerekmedikçe bu lenste pozlama telafisini (EV değerini) (-) ye düşürmemek lazım. Tabii obje üzerinde aşırı ışık varsa düşürülebilir.

Lensi iyi günlerde kullanman dileğiyle, başka fotolarını da bekliyoruz.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 20 Kasım, 2012, 13:57:00
yunus bey herzamanki zerafetinizle gösterdiğiniz ilgiye tşk. ederim.lensin acemisiyim .bunlar ilk fotolarım amam ben bu kadar keyifle bir lens daha kullanmadım.aldığımda tereddütüm vardı ama şimdi hiç satmam diye düşünüyorum:)hocam çok sık ağaçların olduğu yerdeydim dediğiniz gibi gölge çoktu yani.daha dikkatli olacağım bundan sonra tşk. ederim tekrar.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 23 Kasım, 2012, 06:13:21
Haldun Bey 135mm biraz soft ama bokehleri güzel
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Kasım, 2012, 12:09:30
135 mm
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Kasım, 2012, 12:33:50
135 mm
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Kasım, 2012, 10:53:10
135 mm
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 26 Kasım, 2012, 15:54:18
135 e oranla fotoğraflar bana pek keskin gelmedi.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: kampfar - 26 Kasım, 2012, 16:35:01
227 kb fotoğraftan fazla bir şey beklememek lazım abi
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Kasım, 2012, 17:29:21
135 e oranla fotoğraflar bana pek keskin gelmedi.
gökhan kardeşim bu lensin en büyük özelliği zaten soft olması.portrelerdeki tercih sebebi bu zaten.zannedersem vedi bey bu lensle alakalı yazı yazmıştı.fırsat bulurda kullanabilirseniz müthiş keyifli bir lens olduğunu sizde görürsünüz:)kendi adıma çok keyif alıyorum.ama refik kardeşimin dediğide diğer yanı tabiki birde az ışıklı ortamda çektiğim bazı portreler bunlar.ilk buluşmamızda denk gelirsek mutlaka kullanmanızı isterim.yorum için tşk.ederim.linkide bu http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,1911.0.html (http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,1911.0.html)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 26 Kasım, 2012, 18:25:33
abi sen 2.8 demi çekiyon fotoğrafları onunda etkisi olabilir softlukta.manuel 135mm ler çok keskin.bu lenstende böyle keskinlik bekliyor insan :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Kasım, 2012, 18:59:42
soft olduğu için aldım gökhan kardeşim yoksa mehmet beyin 135   f 2.5 manuelin keskinliği çok güzel ama ben portre çekerim diye düşündüm:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Kasım, 2012, 19:24:09
afiyet olsun :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 27 Kasım, 2012, 14:55:04
afiyet olsun :D

Kahve mi sigara mı abi? :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Kasım, 2012, 15:09:21
kahve tabiki bahacığım:)ötekine geçmiş olsun denir :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Kasım, 2012, 20:08:05
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 27 Kasım, 2012, 20:21:36
.

valla abi foto yine çok iyi ama çerçeve yine bozmuş işi :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Kasım, 2012, 20:42:32
tutturacagım bir gün gökhan kardeşim:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 27 Kasım, 2012, 21:57:33
Haldun abi ellerine sağlık gerçekten fotoğraflar hoşuma gidiyor fakat çoğu kişinin de söylediği gibi çerçeve olayında biraz sıkıntı var. Çerçeve yapma istersen fotoğraflarda bir de öyle bakalım nasıl oluyor diye. Her fotoğrafta çerçeve olmak durumunda değil zaten. :) Fotoğrafın kendisi bir şeyler veriyorsa izleyiciye yemişim en kral çerçeveyi. :)
Tekrardan ellerine sağlık. Saygılarımla.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 28 Kasım, 2012, 00:37:42
 Bafra Deltası Balık Gölleri... Pentax K7 makine ve 18-55mm wr lensle çekildi... Fotoğrafın ilk halini beğenmemiştim... Bolca estetik operasyondan sonra azcık bir şeylere benzedi... Aklıma Ajda Pekkan'ı getirdi bu estetik operasyon lâfı da...

(http://farm9.staticflickr.com/8198/8224480249_59818bfaf7_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Kasım, 2012, 18:11:54
kütahya
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Kasım, 2012, 18:13:02
uşak
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 28 Kasım, 2012, 21:15:11
sadi fotonda  sarı tonlar rahatsız edici olsada hoş foto yinede ;)

haldun abi sana diyecek lafım yok zaten eleştirdiğim noktayı biliyorsun :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Kasım, 2012, 22:35:24
ama bak birine çerçeve koymadım:)şaka bir yana bundan sonra daha farklı şeyler deneyeceğim bakalım.fotolar hakkındada yorum isterim ama:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 28 Kasım, 2012, 22:59:42
abi ayıpsın yorumlarız tabi.ben sana diyorum senin fotolar çerçevesizde güzel gerek yok çerçeveye, başka şeyler dene ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 29 Kasım, 2012, 08:52:57
puzzle.135 mm
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 29 Kasım, 2012, 13:17:03
pentax k -7 18-55......
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 29 Kasım, 2012, 13:17:58
pentax k -7 18-55......
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 29 Kasım, 2012, 15:27:54
çok hoş fotolar olmuş elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 01 Aralık, 2012, 15:20:46
çok hoş fotolar olmuş elinize sağlık.

Ufak bir eleştirim olabilir; biraz da kişisel görüş alsında bu:

"Gerçek tonlara erişmeye çalışılmalı". :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Aralık, 2012, 22:47:58
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 04 Aralık, 2012, 20:17:06
boş otururken çektim :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 04 Aralık, 2012, 23:07:57
Haldun abi arkadaki kalpli bokehler veya kalbe benzeyen bokehleri senmi yaptın yoksa mumluğun bokehimi :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 05 Aralık, 2012, 08:41:51
hikmetciğim bu bir teknik.yani ben yaptım:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 05 Aralık, 2012, 09:12:22
hikmetciğim bu bir teknik.yani ben yaptım:)

mükemmel olmuş bu :)
bi ara bu tekniği duymuş ama burada da kısa bi özet geçmeniz pek bi faideli olacaktır.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 05 Aralık, 2012, 10:21:43
(http://files.petapixel.com/assets/uploads/2009/12/bmk1.jpg)
"BOKEH MASTERS KIT" objektifin önüne takılan arzu ettiğiniz değişik şekillerle yapılan "bokeh efekti" şekilleridir. Hazır satıldığı gibi kendinizde yapabilirsiniz. Yılbaşı dolayısıyla hoş eğlenceli şekiller yapıp denemenizi tavsiye ederim . Kendi imkan ve becerilerinizle bu şekilleri yapmanız en doğrusu.
(http://www.pdnonline.com/static/content_images/bokeh_heart(1).jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 05 Aralık, 2012, 13:46:01
vedi bey imdada yetişmiş yine.kartondan yapılanfiltre kapagı düşünü ortasına istediğiniz şekli yapın.ve açık diyaframlı bir lensle manuelde çekin.benim fotoda objenin üzerinede ekstra ışık tuttum.yoksa obje koyu kalacaktır.ışık yaptığınız delikten gireceği için otofocus sıkıntılı oluyor ışık yetersiz liğinden.manuel focus daha kolay .objeleri lieview ekranda görerek yapmak daha kolay.mumları ileri geri götürerek ayarlarsınız büyüklüklerinide değiştirebilirsiniz...üstadın yorumundan sonra bizde nasıl yapılırı anlatmış olduk.kolay gelsin
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 09 Aralık, 2012, 01:53:52
Pentax K7 ve DA L 55-300mm ikilisi ile...

(http://farm9.staticflickr.com/8492/8255315069_7e758e6cf1_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Uğur Keskin - 09 Aralık, 2012, 21:56:38
boş otururken çektim :D
Çoooook güzel olmuş. Eline sağlık Haldun bey.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 09 Aralık, 2012, 22:11:44
tşk. ederim uğur bey.sizin fotolorda çok hoş olmuş.henüz yolun başında olduğumdan pek yorum yazmıyorum kusurumuza bakmayın :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Aralık, 2012, 19:03:01
amasra
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: REİS - 13 Aralık, 2012, 19:27:44
amasra
Resimde sürrealizm akımı vardır ya..
Bu da fotoğrafta surreal yaklaşım olmuş. Elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 13 Aralık, 2012, 20:45:30
amasra
değişik bir havası var.şu ağaçlardan itibaren kadraj dışında kalacak şekilde croplasan tablo olur yani :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Aralık, 2012, 21:08:32
beğenilmesine çok sevindim.tşk. ederim.ilban ertemin çizgilerine benzetmiştim bende.sağolun.croplayıp birde öyle bakayım gökhan kardeşim:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Aralık, 2012, 19:37:30
gökhan kardeşim laf edecek gene ama huylu huyundan vazgeçmiyor:)yaprağın ölümü diyelim:)yada dirilişi:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 16 Aralık, 2012, 20:11:06
abicim senin fotoğraflarını, bakışını beğeniyorum ;) fotoğraflarındaki belirttiğim, beğenmedim noktalar aslında kişisel beğeni ilede ilgili olabilir ama çok karışık şeyleri sevmiyorum. bu fotoğrafa gelecek olursak fotoğraf tadından çok resim havası hakim sanki tablo çizilmiş gibi :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Aralık, 2012, 20:24:03
gökhan kardeşim ben konu itibarı ile masalsı olsun diye böyle işledim. emprensyonistik bir hava verdim.yoksa kompozisyon olarak düzde  koyabilirdim ama bu kadar güçlü anlatamazdım diye düşündüm:)senden birşeyler öğrenmek adına eleştirilerinden vazgeçmemeni rica ederim.tşk.ederim. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 16 Aralık, 2012, 20:42:04
eyvallah abi ne demek.ben belirttiğim gibi kişisel tercihe kalmış yönlerini eleştiriyorum genelde seni eleştirirken, fotoğraflarda güzel iş çıkarıyorsun ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 17 Aralık, 2012, 10:15:15
300 mm denemeleri :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 17 Aralık, 2012, 11:14:42
Görüntü kalitesi harika,,,,, Kullandığınız efekt tam yerinde, mecmua havası iyi olmuş... Pentaxtürk Geleriye yükleyip kalıcı olmasını isterim.

300 mm denemeleri :)

   
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 17 Aralık, 2012, 11:34:21
vedi bey çok tşk. ederim.üstaddan övgü almanın keyfi tarifsiz emin olun. :)elde çektim bunu 300 mm ile ilgili kaynak olur umarım.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 17 Aralık, 2012, 11:39:59
galeriye yükledim vedi bey. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 15:48:48
kış geldi :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 18 Aralık, 2012, 16:27:12
ahh abi ahhh neden çerçeve neden... :D derinliği bozmuş güzelim fotoda...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 16:34:06
hangi çerçeve:)))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 18 Aralık, 2012, 16:37:04
hangi çerçeve:)))

ha şimdi oldu :) dik kadrajda alınabilinirmiş.hatta kafamda canlandırdım daha da etkili olurmuş etkisi...güzel çalışmalarını bekliyoruz...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 16:40:54
oda var gökhan kardeşim.teşekkür ederim.en iyisi seni dinleyip çerçeve koymayayım bakalım:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 18 Aralık, 2012, 16:55:20
oda var gökhan kardeşim.teşekkür ederim.en iyisi seni dinleyip çerçeve koymayayım bakalım:)

abi koyabilirsin ama fotoğrafın etkisini azatmasın, yani ben çerçeveyi çok nadir fotoğrafta kullanma taraftarıyım bazı fotolara yakışıyor diğerlerinde bütünlüğü bozuyor.farklı düşünenler olabilir, kişisel zevk meseleside işin içine giriyor bir noktada.fakat senin fotoğraflarının çerçeve kullanımına gerek kalmadığını düşünüyorum.içerik gayet yeterli...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 17:04:22
değişik bir örnek olsun istedim
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 17:12:31
gölcük :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 18 Aralık, 2012, 17:41:15
değişik bir örnek olsun istedim

İşlenişi ve kadraj "grafik" tadında bir kare...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 18 Aralık, 2012, 17:54:32
çok tşk. ederim vedi bey.zaten bayanın üstüde siyahtı bende bu şekilde işleyeyim dedim.beğenmenize sevindim:)saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Ocak, 2013, 20:28:16
benden başka k 7 kullanan kalmadı herhalde canla başla uğraşmak lazım demekki. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 01 Ocak, 2013, 20:29:07
herkes yapmış bizde yapalım dedik. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 01 Ocak, 2013, 22:13:26
güzel fotolar haldun abi.keşke son fotoda biraz derinlikte olsa daha hoş görünürmüş ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Ocak, 2013, 12:30:25
gökhan kardeşim 135 mm ile çekerken biraz fazla yaklaşmışım sen deyince gördüm.tşk.ederim .bu lensi çok sevdim birazda ondan ne bulsam çekiyorum:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 03 Ocak, 2013, 00:02:17
(http://farm9.staticflickr.com/8079/8334982430_537f36d603_c.jpg)
(http://farm9.staticflickr.com/8214/8333923321_3ea298a05e_c.jpg)

K7 ve 18-55mm da wr
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: gokhanakarsu - 03 Ocak, 2013, 00:26:55
sadi fotoları örnek olsun diyemi koydun.yoksa eleştiri içinmi.ben eleştirel olarak; ilk fotoda dinamik aralık diye bişe kalmamış ağacın softluğu gitmiş keşke ışığın daha yumuşak olduğu tonlarda çekseydin fotoyu.kadraj hataları var çok fazla.
2.fotoda patlamalar var karışık olmuş bide.
 ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: JoRDaN - 03 Ocak, 2013, 08:52:38
sadi fotoları örnek olsun diyemi koydun.yoksa eleştiri içinmi.ben eleştirel olarak; ilk fotoda dinamik aralık diye bişe kalmamış ağacın softluğu gitmiş keşke ışığın daha yumuşak olduğu tonlarda çekseydin fotoyu.kadraj hataları var çok fazla.
2.fotoda patlamalar var karışık olmuş bide.
 ;)

Fotoğraflar bana göre farkli olmus. 1. Fotografta aksine ışık sert degil tahminime gore saat 3-4 gibi cekilmis bir fotograf , gunesin batmasina yakin agaclara ve fotografa vuran kirmizi - turuncu tonlarinda olmus. Kadraj konusuna katiliyorum. Agac tam boy alinmaliydi. Sagdaki yarim cikmis olan agacida kesseydiniz.
2. Fotoğrafta patlama göremedim ben. Telefondan baktim acaba ondan mi ?
Elinize saglik. Kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 03 Ocak, 2013, 17:34:11
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 03 Ocak, 2013, 18:48:31
Uzun süredir fırsat bulup çekemiyordum tekrar deklanşör sesini duymak güzelmiş...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Ocak, 2013, 00:35:50
biri bokehmi dedi:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Ocak, 2013, 16:55:38
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 15 Ocak, 2013, 16:58:43
     Siyah efektif bir çerçeve koymanız, görüntüyü tekdüze monoton bir renkten kurtarmış. Bu kareyi yakalamanız bence bir başarı...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Ocak, 2013, 17:02:00
üstadım çok tşk. ederim.bu havalarda gökyüzüde çok renksiz kalıyor burda..nasipse şubatta iskenderuna geliyorum.gökyüzünün mavisi ile bir kaç foto çekerim inşaallah.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Ocak, 2013, 00:47:23
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 26 Ocak, 2013, 00:47:00
Yeni fotoğraf değil ama nerden geldiyse aklıma, fotoğrafı çektikten 10 saniye sonra gayet perişan haldeydim. ;D ;D ;D

(http://www.pentaxturk.com/forum/MGalleryItem.php?id=1523)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 30 Ocak, 2013, 16:23:31
tuz gölünde gün batımı :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 31 Ocak, 2013, 18:24:49
eline sağlık Haldun Abi. güzel olmuş. ama gün batımı olunca insan biraz kızıllık istiyor :)

Payas'a giderken yolda çektin galiba
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 03 Şubat, 2013, 15:03:54
murat kardeşim benim bilgisayarda kızıl ama herhalde sende öyle gözükmüyor.bazı bilgisayarlarda kalibrasyon farkı oluyor.evet memlekete giderken çektim:)sen özlemişindir buraları aşagıdaki foto sana gelsin o zaman:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 04 Şubat, 2013, 00:40:25
Eyvallah Haldun Abi. Özlemem mi ya. bu yaz geleceğim inşallah.
fotoğrafta çok güzel. Payas'ta fotoğraf çekebilecek çok fazla mekan var.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 07 Şubat, 2013, 23:16:18
Pentax k7 ve da-l 55-300mm ..... 7 Şubat Perşembe ....
(http://farm9.staticflickr.com/8525/8453288175_f9a89fafef_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 08 Şubat, 2013, 08:14:38
Son fotoğraf bir harika.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Uğur Keskin - 08 Şubat, 2013, 15:05:58
Pentax k7 ve da-l 55-300mm ..... 7 Şubat Perşembe ....
(http://farm9.staticflickr.com/8525/8453288175_f9a89fafef_c.jpg)
Harika olmuş. 55-300 yine güzel bir iş çıkarmış.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Uğur Keskin - 08 Şubat, 2013, 15:07:05
tuz gölünde gün batımı :)
Çok güzel renkler ve kadraj.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 09 Şubat, 2013, 13:13:21
Pentax k7 ve da-l 55-300mm ..... 7 Şubat Perşembe ....
(http://farm9.staticflickr.com/8525/8453288175_f9a89fafef_c.jpg)

Farklı bir poz hakikaten. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 24 Şubat, 2013, 15:21:01
(http://farm9.staticflickr.com/8523/8503679728_81bc6a5dee_c.jpg)
K7 ve 18-55 wr
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 24 Şubat, 2013, 15:59:33
Seyre değer fotoğraflar, tebrikler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 24 Şubat, 2013, 18:19:23
(http://farm9.staticflickr.com/8523/8503679728_81bc6a5dee_c.jpg)
K7 ve 18-55 wr

elinize sağlık. siyah beyaz seçim tam yerinde olmuş. siyahlar daha belirgin olsa daha güzel olabilirdi. tabi benim zevkime göre :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 03 Mart, 2013, 23:51:34
(http://farm9.staticflickr.com/8513/8525059533_b91be4ab9f_z.jpg)

Pentax K7 ve Pentax M 50mm f1.7
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaVafi - 04 Mart, 2013, 00:00:21
(http://farm9.staticflickr.com/8513/8525059533_b91be4ab9f_z.jpg)

Pentax K7 ve Pentax M 50mm f1.7
Harika bir fotograf, çekenin ellerine sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 04 Mart, 2013, 00:19:21
(http://farm9.staticflickr.com/8513/8525059533_b91be4ab9f_z.jpg)

Pentax K7 ve Pentax M 50mm f1.7

Ben de çok beğendim. :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 04 Mart, 2013, 00:27:44
dur! yapma. diyesi geliyor insanın
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 12 Mart, 2013, 11:36:09
(http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/480935_10151491546824907_40499529_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 12 Mart, 2013, 23:46:10
(http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/480935_10151491546824907_40499529_n.jpg)

Üstad, Helios 58mm ile çekildi bu fotoğraf galiba değil mi?
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 13 Mart, 2013, 08:38:18
Üstad, Helios 58mm ile çekildi bu fotoğraf galiba değil mi?

yok hocam F-50mm f1.7 ile çekildi. bu lensin de bokehi mükemmel :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 13 Mart, 2013, 08:42:37
(http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/426434_10151493036974907_2040086380_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: muhsinbagdadi - 13 Mart, 2013, 17:25:16
henüz istediğim gibi fotoğraflar çekme fırsatım olmadığı için herhangi bir fotoğraf yayınlamıyorum ama az kaldı :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 15 Mart, 2013, 09:42:37
Afiyet Olsun :D

(http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/480538_10151496794294907_447249302_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: muhsinbagdadi - 16 Mart, 2013, 23:53:47
(http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-frc3/892487_4818976026318_1837704414_o.jpg)

bir K7 fotoğrafı da bizden olsun :) İyi Seyirler
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Mart, 2013, 23:38:55
bugün beypazarı gezisinden :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Mart, 2013, 23:45:29
dokuma malzemeleri
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: healtyhead - 25 Mart, 2013, 00:26:33
Haldun abim bizden hızlı çıktı :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 14:18:31
beypazarı devam
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 14:19:55
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 14:21:21
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 25 Mart, 2013, 14:49:52
bugün beypazarı gezisinden :)
İlk fotograf gayet güzel olmuş tebrikler....
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 15:27:21
teşekkür ederim değerli yorumunuz için :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 19:46:28
kurşun döktürdük . :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 25 Mart, 2013, 22:40:47
K7 VE DA-L 55-300mm
(http://farm9.staticflickr.com/8380/8586232071_71635cd890_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 25 Mart, 2013, 23:04:20
sadi bey ışıkta foto coşmuş :)k7 ile mutlu yaşayan bir ikimiz kaldık herhalde :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 26 Mart, 2013, 00:09:10
sadi bey ışıkta foto coşmuş :)k7 ile mutlu yaşayan bir ikimiz kaldık herhalde :)

Valla hocam, ben K7'nin sınırlarını zorlamadan başka gövdeye geçecek kadar zengin biri değilim... Bu işten ekmek yemediğimize ve zevk için fotoğraf çektiğimize göre ikimizden biri ölene kadar K7'ye devam  ;D ... Ben ölürsem o kalır; o ölürse o zaman ileri bir model düşünürüz.. ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Mart, 2013, 08:33:56
aynı fikirdeyim.şu soruyu hep soruyorum bu makineyle ben ne çekemedim.şu ana kadar kuşda dahil(ki uçan) her fotoyu adabınca çekti.ama beklentilerimi karşılamadığı gün bende değiştiririm.fakat şu anda bana yetersiz gelen bir özelliği yok(belkide kirpi yavrusunu pamuğum diye severmiş ya) :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: muhsinbagdadi - 26 Mart, 2013, 16:59:45
(http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/484170_4866483813983_1317646990_n.jpg)

İzmirden Görüntüler..
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Mart, 2013, 17:11:40
muhsin bey bahanın makine size gelmiş anlaşılan.keyifli karelerinizi bekliyoruz izmirden. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: muhsinbagdadi - 26 Mart, 2013, 17:14:17
muhsin bey bahanın makine size gelmiş anlaşılan.keyifli karelerinizi bekliyoruz izmirden. :)

daha iyileri daha neşeli fotoğraflar için az bişe makineye alışmam gerekiyor haldun abi :) beğenilerin için teşekkür ederim :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Mart, 2013, 17:27:49
küçük yaşta sergi açma yetenek ve cesaretinde biri olduğunuz için alışmak fazla sürmez bence:)kolay gelsin şimdiden :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 02 Nisan, 2013, 00:03:05
(http://farm9.staticflickr.com/8539/8610427305_cc7292816e_c.jpg)

K7 makina ve DA-L 55-300mm (Bafra Ovası - Altınay Köyü)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 02 Nisan, 2013, 08:25:09
sadi hocamnaçizane fikrim şu ineğin kafasıda kadrajda olabilseymiş çok daha hoş olurmuş diye düşündüm.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 02 Nisan, 2013, 22:18:55
sadi hocamnaçizane fikrim şu ineğin kafasıda kadrajda olabilseymiş çok daha hoş olurmuş diye düşündüm.saygılarımla

 Evet üstadım, rahatsız ediyor değil mi bu? Yarım bırakılmış bir iş yada ocağa konulmuş da unutulmasından korkulan bir yemek hissiyatı veriyor insana...  ??? .. Aslında farklı kadrajlanmış çekimler vardı... Fakat tuhaf bir şekilde arkadaki ineğin kafası bir öndekinin arkasına saklanmış biçimdeydi. İçlerinden ben de bunu seçtim...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 04 Nisan, 2013, 00:38:01
K7 + 18-55 WR

(http://farm9.staticflickr.com/8254/8611530040_c7be8a76b6_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 04 Nisan, 2013, 18:51:32
özlemişiz gün batımını:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 06 Nisan, 2013, 23:11:55
Haldun Hocam,
Sizin resimlere bakınca bir iki resim de ben koyayım dedim buraya.Gerçi K5 fotoğrafları ama buraya koymak geldi içimden.Umarım sıkıntı olmaz.
Objektif:smc PENTAX-D FA 100mm F2.8 Macro
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 06 Nisan, 2013, 23:22:30
K7 + 18-55 WR

(http://farm9.staticflickr.com/8254/8611530040_c7be8a76b6_c.jpg)

Bu arada Sadi bey,bu fotoğrafınız çok hoş.Özellikle belirtmeliyim ki,bazı Pentax kullanıcıları diğer markalarla eskiden yaşadıkları deneyimlerin yanlış yönlendirmesinden midir bilinmez,Pentax'ın kit lenslerini diğer markalarınkilerle bir tutuyorlar.Bu renk contrastı ve keskinliği ben Canon 50mm 1.8 ile bile yakalayamadım.bugün bizim oğlanı çektim,inanın çok çok keskin ve harika fotoğraflar ortaya çıktı.Bir de WR özelliği var ki,değmeyin gitsin.Kesinlikle kimseye bu kit lensi satmasını önermiyorum.Her hava şartında çok işe yarayan ve bir kit lens için mükemmel sonuçlar verebilen bir lens.Bir de dikkatimi çekti,yeni nesil WR lenslerin fotoğraf kaliteleri eski 18-55 lenslere göre çok daha iyi gibi geldi bana.Vedi Bey'in bu konuda ne düşündüğünü merak etmekteyim açıkçası.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Nisan, 2013, 00:20:16
mehmet hocam sıkıntı olurmu hiç.paylaşım olarak çok güzel fotolar elinize sağlık:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Nisan, 2013, 00:41:55
alan derinliği az daha artabilrmiş ama artık kısmet değilmiş.:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 07 Nisan, 2013, 00:45:24
Arkadaşlar, K7 + Meyer Trioplan 100mm (M42 vidalı lens) ile çektiğim fotoğrafları paylaşıyorum... Bu lensi mahalleden bir ağabeyim kullanasın diye vermişti... Çiçek çekimleri dışında pek kullanmadığım fakat verdiği bokeh etkisine - kendi adıma - hayran olduğum bir lens bu.. Oldukça soft olmasına rağmen kısık diyaframda da oldukça keskin sonuçlar veriyor... Keskinliğinden ziyade fotoğraflara buğulu bir hava kattığı için kullanıyorum... Bu lense bir yerlerde rastlarsanız mutlaka kullanmanızı tavsiye ediyorum... Bu arada fotoğrafların hiç birinde en ufak bir müdahale yoktur; olduğu gibi eklenmiştir...

(http://farm9.staticflickr.com/8525/8625996908_893e4978ac_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8380/8624890439_72aa464332_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8380/8625996182_599f1e7e6d_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8102/8624896847_f1ed94ee18_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8110/8624895073_6c56785e7c_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8125/8624895313_ba763f2071_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8111/8624895557_bfb5a28ee0_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 07 Nisan, 2013, 18:16:31
En son fotoğrafınız perspektif ve kompozisyon açısından mükemmel olmuş ... Tebrikler...
Bir de eleştiri.Bence sarı çiçekleri çekerken keşke arka planda bokeh etkisini diğer sarı çiçekler değil de başka bir renk ile verseydiniz.Sanki birbirinin içine girmiş gibi olmuş ve ayırt etmek güçleşmiş.Bu da fotoğrafı öldürmüş.Tabii ki bu benim fikrim.Ama son fotoğrafınıza açıkçası gıpta ettim ;) İzin olursa facebook'ta paylaşabilir miyim?"Ben çektim demeyecem valla" ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 07 Nisan, 2013, 19:09:18
Fotoğraflar gayet güzel. Aynı lens bende de olsa kullanmak isterdim.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 07 Nisan, 2013, 19:13:10
oh oh. forum rengarenk olmuş. ne güzel. herkesin ellerine sağlık
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Nisan, 2013, 20:24:50
k 10 ve 90 mm tamron
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Nisan, 2013, 20:28:50
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 07 Nisan, 2013, 20:53:18
En son fotoğrafınız perspektif ve kompozisyon açısından mükemmel olmuş ... Tebrikler...
Bir de eleştiri.Bence sarı çiçekleri çekerken keşke arka planda bokeh etkisini diğer sarı çiçekler değil de başka bir renk ile verseydiniz.Sanki birbirinin içine girmiş gibi olmuş ve ayırt etmek güçleşmiş.Bu da fotoğrafı öldürmüş.Tabii ki bu benim fikrim.Ama son fotoğrafınıza açıkçası gıpta ettim ;) İzin olursa facebook'ta paylaşabilir miyim?"Ben çektim demeyecem valla" ;)

Hocam yorumlarınız için çok teşekkür ediyorum... Hocam paylaşmayı severim; burada bana ait istediğiniz fotoğrafı alıp paylaşabilirsiniz... Onur duyarım...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 07 Nisan, 2013, 21:05:13
Fotoğraflar gayet güzel. Aynı lens bende de olsa kullanmak isterdim.
Mehmet hocam, bir şekilde denk düşürürseniz gözü kapalı alın bu lensi... Bana düşeş geldi, veren ağabey para felan istemedi ama emanet pozisyonunda elimde.... günün birinde geri isteyene kadar kullanırız artık... Yakın bir yerde olsaydık kullanmanızı isterdim; insanı mutlu eden bir lens bu... Yalnız ebay fiyatları çok uçuk onu da söyleyim.. Linke bir bakın...
http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=Meyer+Trioplan+100mm+f2.8&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=Meyer+Trioplan+100mm++&_sacat=0 (http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=Meyer+Trioplan+100mm+f2.8&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0&_nkw=Meyer+Trioplan+100mm++&_sacat=0)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Nisan, 2013, 21:42:51
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 07 Nisan, 2013, 21:46:29
Sadi Bey,
Öncelikle çok teşekkürler.Bu akşam paylaşacağım...
Vallahi lensin fiyatlarını görünce bir tuhaf oldum.Bu fiyatlar da ne ola ki böyle... Destuur demek geldi içimden. Salavatsız dokunulmaz üstad bu lense ;) Bu arada lensin tadını çıkarın.İlla sizin olması gerekmiyor.Kullanın işte.Hatta bu daha da iyi ,para yatırmamış olursunuz.Zaten hangi aldığımız lens hep bizde kalıyor ki?Hevesimizi alıp satıveriyoruz.Tekrar teşekkürler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 09 Nisan, 2013, 21:49:50
Evet lens kıyak havalı orjinal bişeymiş. Sadi Bey siz tadını çıkarın ve gözünüz gibi sakının lensi.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 10 Nisan, 2013, 20:37:50

 Haldun Hocam,
 Sizden aldığım 50-200 ile birkaç fotoğraf çektim bugün gene Kalkan'da.Bir tanesini burada paylaşıyorum.Bakalım beğenecek misiniz?
 Gerçi başlık K7 başlığı ama burada siz varsınız diye K5 ile çektiklerimi de buraya koyuyorum.Mazur görünüz...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 10 Nisan, 2013, 22:07:19
hocam ben bu lensi çok sevmiştim.ama dedimya aynı aralıkta bir kaç lensim olunca kullanmadım.foto çok ama çok hoş olmuş elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 12 Nisan, 2013, 16:42:17
(https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/553250_10151545630359907_349839232_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Nisan, 2013, 22:42:44
Lale zamanı...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 12 Nisan, 2013, 22:46:47
Bu fotoda biraz saçmaladım ama...  ???
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 12 Nisan, 2013, 22:50:51
Ne saçmalaması.Müthiş güzel olmuş,benim çok hoşuma gitti ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Nisan, 2013, 22:20:48
bugün canım sıkıldı ormana daldım biraz:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Nisan, 2013, 22:21:22
  :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 13 Nisan, 2013, 22:29:48
Gayet güzel Haldun Hocam,elinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: CMLKK³ - 13 Nisan, 2013, 22:32:04
Haldun abi eline sağlık on numara olmuşlarda biraz büyük boyutlu yükle be abi uzun pozlama çok güzel oluyor zaten birazda büyük boyutlu olsa al ekran koruyucu yap valla :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 13 Nisan, 2013, 22:35:25
  :)
Çok güzel olmuş Haldun Hocam. Ellerine sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 13 Nisan, 2013, 22:42:22
teşekkür ederim arkadaşlar.sıcak sıcak foto bunlar:) eve girdim yükledim.murat kardeşim büyük boyutu sistem kabul etmiyor .yada ben yüklemeyi bilmiyorum:) göz fotosuda ekliyeyim :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 14 Nisan, 2013, 13:03:28
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 14 Nisan, 2013, 20:39:18
2xMakro Tüp + Ters 28mm
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/9997_10151549391824907_1921666919_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 14 Nisan, 2013, 21:02:15
kuru bir çiçekti derinlik hissini almayınca ayna kullandım. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 21 Nisan, 2013, 00:10:22
Kelebek sezonunu açtık...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 21 Nisan, 2013, 00:31:06
cide
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 21 Nisan, 2013, 00:31:31
cide
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 21 Nisan, 2013, 09:53:32
kastamonu azdavay yolu
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 21 Nisan, 2013, 09:56:06
doğa uyanıyor.meşe palamutu
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 21 Nisan, 2013, 09:57:06
bulutlar tutulacak kadar yakın memleketimde
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Nisan, 2013, 19:35:07
bugün gördüm deneyeyim dedim.bilgisayarda beyaz ve boş world sayfası.ve vedi beyinde bahis ettiği renk pikselleri :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Nisan, 2013, 20:12:06
böcekler
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 23 Nisan, 2013, 21:36:07
spiral bitki
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 23 Nisan, 2013, 22:10:34
ay çekelim dedim bu gece :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 23 Nisan, 2013, 23:22:36
Erik kırlangıç kuyruk olması lazım...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 24 Nisan, 2013, 19:07:49
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 26 Nisan, 2013, 00:21:35
Eski zaman süpürge bağlayıcılarından Cemal amca (Cemal Kızılkaya)... Bafra'daki Barbaros İlkokulunun karşısındaki tezgahında işine devam eder.. Pentax K7 ve 18-55 da wr lens ile... Kaybolan meslekler yarışması için düşünmüştüm bu fotoğrafı; elim değmedi göndermek için, öyle de kaldı...
(http://farm9.staticflickr.com/8399/8680956711_d006bc7741_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Nisan, 2013, 18:09:23
elif hanım
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Nisan, 2013, 18:21:00
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Nisan, 2013, 18:21:37
,
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 26 Nisan, 2013, 18:33:13
,

abi fotoğrafın ışığı mı yetersiz, ya da kontrast mı düşük.. bi eksiklik var sanki fotoğraflarda
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 26 Nisan, 2013, 18:42:09
yok ertuğrul bey 300mm lens ve günbatımından sonra çektik.birde kızımızn kirliliği söz konusu:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Nisan, 2013, 21:13:35
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 28 Nisan, 2013, 01:22:46
Pentax K7 + Meyer Trioplan 100mm (Samsun - Bafra - Tosköy)

(http://farm9.staticflickr.com/8535/8686368559_d0581334f6_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 28 Nisan, 2013, 10:57:54
böcekler
Mükemmel makro.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 28 Nisan, 2013, 20:24:17
.
İspinoz çok iyi Haldun Abi. gözlere netlenebilse daha iyi olurdu tabi :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 28 Nisan, 2013, 20:25:39
Pentax K7 + Meyer Trioplan 100mm (Samsun - Bafra - Tosköy)

(http://farm9.staticflickr.com/8535/8686368559_d0581334f6_c.jpg)

Ayakkabılar da kadraja tam olarak alınsa daha etkileyici bir kare olurdu. tebrikler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 28 Nisan, 2013, 20:26:19
böcekler
çiftleşme demesek de üçleme desek daha iyi olcak galiba :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 28 Nisan, 2013, 20:27:47
Erik kırlangıç kuyruk olması lazım...
çocukluğumdan hatırladığım kadarı ile, diğer kelebeklerin 2 katı veya daha fazla büyük bir kelebek bu. çok güzel fotoğraflamışsınız. ellerinize sağlık. ben bir türlü beceremiyorum kelebek çekmeyi :(
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 28 Nisan, 2013, 21:02:33
çocukluğumdan hatırladığım kadarı ile, diğer kelebeklerin 2 katı veya daha fazla büyük bir kelebek bu. çok güzel fotoğraflamışsınız. ellerinize sağlık. ben bir türlü beceremiyorum kelebek çekmeyi :(
Tam olarak öyle normalden büyük bir kelebek...Kelebek fotograflamak son dönemde ilgi duyduğum bir alan oldu,biz çıktığımız ve bu fotoları çektiğimiz gün çok sanşlıydık hava kapalı ve soğuktu o yüzden kelebekler konaklarında hareketsizdiler...Çok keyifli bir alan bence ama araziyi bilen bir rehberin olması şart yoksa benim gibi bir sene boyunca kelebek arar durursun...:D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Nisan, 2013, 23:44:06
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Nisan, 2013, 23:44:32
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Nisan, 2013, 23:44:58
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 28 Nisan, 2013, 23:46:02
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 28 Nisan, 2013, 23:48:43
Eskiden ornito hiç ilgimi çekmezdi, nedense bu fotografları seyrettikçe kuşları çekesim geliyor. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 29 Nisan, 2013, 08:33:09
İspinoz çok iyi Haldun Abi. gözlere netlenebilse daha iyi olurdu tabi :)
muratcığım gözlerini netlerdim ama görecek kadar göz göze geldikmi uçuveriyor namussuzlar :)hakikaten zor bu ornito işi yalnız.değerli yorumların içinde tşk.ederim.:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 29 Nisan, 2013, 08:33:56
Mükemmel makro.
memet bey yorumunuz için çok tşk.ederim.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 29 Nisan, 2013, 08:34:51
Eskiden ornito hiç ilgimi çekmezdi, nedense bu fotografları seyrettikçe kuşları çekesim geliyor. :)
  hocam işin içine girince fotomu çekiyorsunuz ava mı çıktınız karışıyor :)  başlarsanız kolay gesin :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 29 Nisan, 2013, 08:36:14
Geçen hafta 100-300mm aldım, heves işte bendeki de. :)  Teşekkürler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 29 Nisan, 2013, 23:07:42
Geçen hafta 100-300mm aldım, heves işte bendeki de. :)  Teşekkürler.
Kalite olarak nasıl bir lens bilmiyorum. ama diyaframı çok kısık bir lens. güzel sonuçlar görmek isteriz. hayırlı olsun, kolay gelsin.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 29 Nisan, 2013, 23:10:29
muratcığım gözlerini netlerdim ama görecek kadar göz göze geldikmi uçuveriyor namussuzlar :)hakikaten zor bu ornito işi yalnız.değerli yorumların içinde tşk.ederim.:)
:) haklısın hocam. daha çok fotoğraf bekliyoruz. şahsım adına özellikle senden bekliyorum :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 29 Nisan, 2013, 23:53:33
Pentax FA 100-300mm, f8, iso100
(http://farm9.staticflickr.com/8121/8694214998_a8db16f428_b.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 30 Nisan, 2013, 08:57:21
Kalite olarak nasıl bir lens bilmiyorum. ama diyaframı çok kısık bir lens. güzel sonuçlar görmek isteriz. hayırlı olsun, kolay gelsin.

Sağolsun aldığım beyefendi çok yardımcı oldu, çok da uygun fiyatlıydı. Kalite olarak çok anlamıyorum henüz, fazla deneme fırsatım da olmadı lakin şimdiye kadar ki çekimlerimde çok memnunum. Otomatik netlemesi de çok hızlı ve kararlı.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 02 Mayıs, 2013, 23:14:29
Bugün Pentax 35-105 manuel zoom ile çektiğim iki gül resmini paylaşmak istedim.İki resimde aynı güle ait,farklı açılardan.Flaş kullanmadım. Boyut küçültme harici hiçbir işlem yapmadım.
Bu arada Ertuğrul bey,kedi müthiş keskin çıkmış.O lensi satmaktan vazgeçtiniz,ben de 80-320 bir lens aldım.Henüz elime geçmedi ama lensiniz çok güzelmiş doğrusu.Tebrikler.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 03 Mayıs, 2013, 09:42:06

Bu arada Ertuğrul bey,kedi müthiş keskin çıkmış.O lensi satmaktan vazgeçtiniz,ben de 80-320 bir lens aldım.Henüz elime geçmedi ama lensiniz çok güzelmiş doğrusu.Tebrikler.

hocam bu lensi yazın kullanma fırsatını yeni buluyorum. mükemmel bi lens
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: vedib - 03 Mayıs, 2013, 09:59:09
    Pentax 100-300mm veya Pentax 80-320mm birbirinden güzel lensler. Tercih yapmak zor. Ayrıca Pentax 55-300mm seçeneğide olunca kullanıcı olarak hangi lensi kullanacağımıza karar veremiyoruz. Sanırım en iyi lens kullanmakta olduğum lenstir. Zaten Pentax'ta kötü lens yok.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 03 Mayıs, 2013, 10:20:41
    Pentax 100-300mm veya Pentax 80-320mm birbirinden güzel lensler. Tercih yapmak zor. Ayrıca Pentax 55-300mm seçeneğide olunca kullanıcı olarak hangi lensi kullanacağımıza karar veremiyoruz. Sanırım en iyi lens kullanmakta olduğum lenstir. Zaten Pentax'ta kötü lens yok.
evet hocam üçü de güzel lens, bize lazım olan ise iyi ışık, konsantrasyon ve güzel bir an :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 03 Mayıs, 2013, 20:58:06
Hep K7 bölümüne atıyorum fotoğraflarımı,affola efendim.Ama sevdiğim dost ve arkadaşlarla paylaşmak yegane maksat.
Bugün elime geçen 18-135mm lensi denemek için yakınlardaki Xanthos antik kentine gittim.Bugün beldenin pazarı olduğundan aşırı kalabalık bir gündü ve ben de bisikletle gittim,yokuş yukarı çıkarken artık yaş olarak kemale ermeye yakın olduğumun da farkına vardım.Ne var ki, bataryam orijinal olmadığından bana sürprizler yapabiliyor ve bunu bir an unuttum.birkaç poz çekmiştim ki,batarya bitiverdi.Nasıl kötü hissettim bilemezsiniz.Hevesle çıkmışım ve elimde deneyeceğim 2 lens var.Başta söylemeyi unuttum,bugün bir de elime 80-320 geçti.İnşallah her ikisini de yarın bol bol denerim.Şimdilik 2 fotoğraf yüklüyorum,her ikisi de 18-135mm ile çekildi.En ilginci ise antik kentte otlayan keçilerdi. Batarya bitmeseydi malzeme de boldu açıkçası :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 04 Mayıs, 2013, 12:36:27
Hep K7 bölümüne atıyorum fotoğraflarımı,affola efendim.Ama sevdiğim dost ve arkadaşlarla paylaşmak yegane maksat.
Bugün elime geçen 18-135mm lensi denemek için yakınlardaki Xanthos antik kentine gittim.Bugün beldenin pazarı olduğundan aşırı kalabalık bir gündü ve ben de bisikletle gittim,yokuş yukarı çıkarken artık yaş olarak kemale ermeye yakın olduğumun da farkına vardım.Ne var ki, bataryam orijinal olmadığından bana sürprizler yapabiliyor ve bunu bir an unuttum.birkaç poz çekmiştim ki,batarya bitiverdi.Nasıl kötü hissettim bilemezsiniz.Hevesle çıkmışım ve elimde deneyeceğim 2 lens var.Başta söylemeyi unuttum,bugün bir de elime 80-320 geçti.İnşallah her ikisini de yarın bol bol denerim.Şimdilik 2 fotoğraf yüklüyorum,her ikisi de 18-135mm ile çekildi.En ilginci ise antik kentte otlayan keçilerdi. Batarya bitmeseydi malzeme de boldu açıkçası :))

Kötü bir anı olmuş. :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 04 Mayıs, 2013, 21:12:37
arkadaşlar aslında upuzun bir mesaj yazmıştım ama yüklerken hata oluştu ve tüm yazım yerle yeksan oldu.Kısaca bugün çektiğim birkaç fotoğrafı paylaşmak istiyorum.yorumlarınız benim için değerlidir.Teşekkürler...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 04 Mayıs, 2013, 23:05:30
"o an"ı iyi yakalamışsınız :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 05 Mayıs, 2013, 00:41:45
Evet Murat bey ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 06 Mayıs, 2013, 10:49:00
kuşlar
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 06 Mayıs, 2013, 10:50:09
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 06 Mayıs, 2013, 10:51:09
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 06 Mayıs, 2013, 13:36:01
Haldun hocam eline sağlık süper gerçekten
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 06 Mayıs, 2013, 13:52:25
mehmet bey beğenmeniz onur verici.kuş fotosu çekmeyi doğanın içinde olmayı sevdiğimden çok seviyorum.da 300 mm ve k7 ile çok hoş çekimler oluyor.istanbulda birgün beraber çekmeyi çok isterim.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 06 Mayıs, 2013, 15:00:43
Güzel nazum
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 06 Mayıs, 2013, 15:26:53
Haldun Bey, memlekette kuş kalmamış, hepsini çekmişsiniz maşaallah. Çok güzel fotograflar olmuş. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 06 Mayıs, 2013, 15:45:57
Haldun Bey, memlekette kuş kalmamış, hepsini çekmişsiniz maşaallah. Çok güzel fotograflar olmuş. :)
teşekkür ederim yorumunuz için :)bulunduğum yere çok yakın bir kuş göç yolu durağı var.yeniçaga kuş cenneti diyorlar yolunuz düşerse çok hoş fotolar çıkıyor.hayvanlar insandan pek korkan türler değiller.yoksa bizim işimiz zor olurdu.:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 07 Mayıs, 2013, 13:49:17
teşekkür ederim yorumunuz için :)bulunduğum yere çok yakın bir kuş göç yolu durağı var.yeniçaga kuş cenneti diyorlar yolunuz düşerse çok hoş fotolar çıkıyor.hayvanlar insandan pek korkan türler değiller.yoksa bizim işimiz zor olurdu.:)

Hususî olarak kuş fotografları çekmiyorum, denk gelirse çekmeye çalışıyorum naçizane. Dün serçe diye çektiğim kuş meğer bülbülmüş, gerisini siz düşünün. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 07 Mayıs, 2013, 13:57:20
sizinde benim gibi pek insan fotosu çekmediğinizi daha doğrusu biraz çekindiğinizi okumuştum.yanlış hatırlıyorsam kusuruma bakmayın.işte bu yüzden kuş ve macro tam bize göre :)bence deneyin hoşunuza gdecektir.görüşmek dileğiyle.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 07 Mayıs, 2013, 14:17:05
sizinde benim gibi pek insan fotosu çekmediğinizi daha doğrusu biraz çekindiğinizi okumuştum.yanlış hatırlıyorsam kusuruma bakmayın.işte bu yüzden kuş ve macro tam bize göre :)bence deneyin hoşunuza gdecektir.görüşmek dileğiyle.

Tavsiyenize uyacağım Üstadım, teşekkürler. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 07 Mayıs, 2013, 14:45:26
Gelin İstanbula. insan bol bol var
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 07 Mayıs, 2013, 14:54:41
İnşallah eylül ayında geldiğim zaman tarihi yarımadayı sokak sokak gezeceğim. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 07 Mayıs, 2013, 22:42:22
Güncel...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Aylak adam - 07 Mayıs, 2013, 22:53:08
Güncel...
yanlış yere güncel demişim ya...:)neyse burasıda güncel...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 07 Mayıs, 2013, 23:53:23
Güzel nazum

çok güzel olmuş. güneşe rağmen güzel detay yakalamışsınız. ellerinize sağlık.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 16 Mayıs, 2013, 00:20:40
Kelebek poz vermiş. Güzel bir fotoğraf

Güzel nazum

(http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=542.0;attach=5055;image)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 16 Mayıs, 2013, 19:25:26
bir martıda bizden olsun :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 16 Mayıs, 2013, 23:56:52
K7 + DAL 55-300mm...
(http://farm8.staticflickr.com/7334/8721880924_f411fa338a_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7390/8720748157_190eb8e00b_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7357/8720727771_64884805c2_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 18 Mayıs, 2013, 10:32:07
Sadi bey 2. fotoğrafta çocukların mimikleri harika :) Her birinde farklı bir yüz ifadesi var
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Uğur Keskin - 18 Mayıs, 2013, 17:26:54
K7 + DAL 55-300mm...
(http://farm8.staticflickr.com/7334/8721880924_f411fa338a_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7390/8720748157_190eb8e00b_c.jpg)

(http://farm8.staticflickr.com/7357/8720727771_64884805c2_c.jpg)

Güzel fotoğraflar olmuş. 55-300 güzel bir lens ama henüz kullanamadım. 50-200 ile devam...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 19 Mayıs, 2013, 02:02:48
Valla ben pentaxturkey'deki ersoy abiden almıştım bu 55-300mm lensi... satarken de ''Bana bu lens benzerlerine göre hep daha keskin gelmiştir.'' demişti...valla başka bir 55-300 kullanmışlığım yok ama lensten oldukça memnunum... hatta bazen bakıyorum da M 50mm f1.7 ile çekilen fotoğrafları andırıyor bu lensle aldığım fotoğraflar... Kardeşim de 50-200 kullanıyor; o da oldukça hoş bir lens...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:37:27
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:37:57
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:43:02
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:43:37
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:44:05
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 13:45:00
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 22 Mayıs, 2013, 14:07:39
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/946567_10151613496594907_295918376_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 22 Mayıs, 2013, 23:27:58
.

Haldun Hocam dağ bayır geziyor. :)  Güzel fotoğraflar
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 22 Mayıs, 2013, 23:41:42
teşekkür ederim Mehmet bey kardeşim.bir 300 mm aldık.hakkını verelim derken  gezip duruyoruz :)saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 24 Mayıs, 2013, 00:02:46
Şu iso işi can sıkıyor bazen...  ???
(http://farm6.staticflickr.com/5339/8806711916_22dbe1167f_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 24 Mayıs, 2013, 12:09:02
Ne güzel poz vermişler. Çok hoş olmuş :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 30 Mayıs, 2013, 10:48:46
18-55+ ters Helios 44K-4

(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/943397_10151627860729907_2090479455_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 30 Mayıs, 2013, 11:07:33
bu nedir? simit börek ekmek
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 30 Mayıs, 2013, 11:36:57
tatlı birşeye benziyor mehmet bey canımızda çekti.bu kadar güzel çekilmezki :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 30 Mayıs, 2013, 11:39:18
tatlı birşeye benziyor mehmet bey canımızda çekti.bu kadar güzel çekilmezki :)
tatlıda olabilir. yemek görünce dayanamam :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 30 Mayıs, 2013, 11:45:22
ben hataylıyım ve yemek konusunda şanslı  güzide bir ilimiz var Allah'tan.yazları tatilde gidince kilo alıyorum.misafirimiz olun beraber hem foto çeker hemde güzel yemeklerimizden ikram edelim mehmet bey kardeşim.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 30 Mayıs, 2013, 11:49:34
Hatay gitmek istediğim yerlerden biri. Yemek derseniz şimdi çıkar gelirim. Hataylı komşularımız vardı. çocukluğumun unutulmaz bölümlerinden :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 30 Mayıs, 2013, 11:54:31
başımız üstünde yeriniz var.her daim bekleriz.yazın buyrun gelin gezmek ve gezdirmek bizden olsun:)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 30 Mayıs, 2013, 14:27:56
bu nedir? simit börek ekmek
simit :) güzellik çekimden değil simitten kaynaklanıyor. evimizin altındaki fırıncı abiler sağolsun. simitleri çok can yakıyor :D
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haytaertu - 04 Haziran, 2013, 14:29:52
Helios 44K-4

(https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/983761_10151636935169907_1621762007_n.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 04 Haziran, 2013, 23:39:07
Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.. ;) ;D
(http://farm3.staticflickr.com/2824/8951152077_6f945f53c9_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: CMLKK³ - 04 Haziran, 2013, 23:42:46
Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.. ;) ;D
(http://farm3.staticflickr.com/2824/8951152077_6f945f53c9_c.jpg)
Ellerine sağlık hocam(http://resim.donanimhaber.com/upfiles/smiley/You_Rock_Emoticon.gif)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: VefaMetin - 05 Haziran, 2013, 00:34:04
Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.. ;) ;D
(http://farm3.staticflickr.com/2824/8951152077_6f945f53c9_c.jpg)

Gece gece böyle de fotograf paylaşılmaz ki Üstadım. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 05 Haziran, 2013, 10:01:46
Gece gece böyle de fotograf paylaşılmaz ki Üstadım. :)
Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.. ;) ;D
(http://farm3.staticflickr.com/2824/8951152077_6f945f53c9_c.jpg)
gece-gündüz fark etmez. aç-tok hiç bir insanoğlu bu etleri affetmez :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 05 Haziran, 2013, 11:31:38
Arkadaşlar kuzu çevirme fotoğrafı bizim Vezirköprü gezimizde çekildi. Mutlaka görmenizi, gezmenizi, fotoğraf çekmenizi tavsiye ederim.. Biz Taşhan Misafirhanesinde kaldık... fotoğrafı aşağıdadır... Odalar 2-3 kişilik ve temizdir... Bolca tarihi ve doğal mekan mevcuttur.
(http://farm4.staticflickr.com/3736/8956188823_53c960e24b_c.jpg)
Ayrıca Bedesten de fotoğraflayacak bolca ögenin olduğu bir mekandır. İnsanların yaklaşımları da ayrıca hoş ve samimi idi..Bedesten den insan manzaraları..
(http://farm9.staticflickr.com/8413/8956232567_4d26a8583e_c.jpg)
(http://farm3.staticflickr.com/2850/8956279909_2a3d065f60_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 05 Haziran, 2013, 11:34:02
ben vezirköprülüyüm  :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 05 Haziran, 2013, 11:40:13
ben vezirköprülüyüm  :)
Hocam ben de Bafralıyım... Fakat çok hoşuma gitti Vezirköprü; Kunduz yaylasında sırtıma yapışıp hastane acil serviste çıkarttıkları keneyi saymazsak her şey çok güzeldi...
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 05 Haziran, 2013, 11:50:12
Hocam ben de Bafralıyım... Fakat çok hoşuma gitti Vezirköprü; Kunduz yaylasında sırtıma yapışıp hastane acil serviste çıkarttıkları keneyi saymazsak her şey çok güzeldi...

geçmiş olsun ucuz kurtulmuşsun.
köprülüyüm demekten utanç duyuyorum.
insanları keneden beterdir.
cahil insanlar. yıllardır gitmiyorum gitmekte istemiyorum. hatırlamasaydım keşke.
söyleyecek çok şey varda buraya yazılmaz.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 06 Haziran, 2013, 09:25:57
Var Olmanın Dayanılmaz Hafifliği.. ;) ;D
(http://farm3.staticflickr.com/2824/8951152077_6f945f53c9_c.jpg)

Tanıdık gelmişti.. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 07 Haziran, 2013, 00:18:09
Pentax K7 + sigma 10-20 (yine Vezirköprü)

(http://farm8.staticflickr.com/7297/8972991518_6aa659f0f9_c.jpg)

(http://farm9.staticflickr.com/8557/8972995626_b7cc9ba400_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 14 Haziran, 2013, 19:39:40
 Dün bizim beldede Pekin ördeklerinin yürüyüşü vardı.Gayet barışçıl ve etkili bir yürüyüştü. Neden yürüdüklerini sorduğumda;"abi malum bizim Çin'in Pekin şehrinde yürümemize izin vermiyorlar,biz de yürünse yürünse Türkiye'de yürünür dedik" diye cevap verdiler. Çok tatlıydılar ;)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 14 Haziran, 2013, 20:15:23
mehmet hocam bu ördekleri ilk türkiyeye yanlış bilmiyorsam kenan evren getirmişti.tertip nizam on numara yürüyüş tam bize göre :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: happyprince - 14 Haziran, 2013, 20:24:06
 Evet haklısınız,
 İlk Pekin ördeğini Evren Çin gezisi dönüşünde getirmişti.Tüm Türkiy yüe'ye yayıldı sonra.Sanırım bunların genlerine işlemiş askeri yürüyüş :))
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Haziran, 2013, 03:11:14
kerkenez
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: PENTAX - 15 Haziran, 2013, 04:13:56
Haldun hocam kerkenez çok güzel olmuş.harika bakmış.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Haziran, 2013, 08:40:14
sağolun mehmet bey.ankarada yavrucuk köyü sakinlerinden.köylüde alışmış kuşta. :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 15 Haziran, 2013, 08:54:47
balaban av peşinde :)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 15 Haziran, 2013, 15:03:15
Balabanı iyi yakalamışsın Haldun Abi. burda var bir tane. çok iyi kamufle oluyor. sadece uçarken görebiliyorum. bir türlü yakalayamadım. zaten uzun zamandır çıkamadım da fotoğraf çekmeye. özledim valla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 27 Haziran, 2013, 01:20:16
K7 + sigma 10-20 .......... Bafra ovasında çeltik için yabani ot ilaçlaması..

(http://farm4.staticflickr.com/3791/9147394552_2d282db9de_c.jpg)

(http://farm4.staticflickr.com/3787/9147361268_a4ba08e5c3_c.jpg)

(http://farm6.staticflickr.com/5490/9145164265_ec2552822f_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: MC145 - 27 Haziran, 2013, 08:47:56
K7nin kalitesi zaten tartışılmaz.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: oenaj - 27 Haziran, 2013, 10:04:11
.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: oenaj - 27 Haziran, 2013, 10:08:38
Alıntı yapmıştım bir resmi ama nedense yukarıdaki gibi boş gözüküyor,anlamadım açıkçası neden o şekilde olduğunu  :-\
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: haldun31 - 27 Haziran, 2013, 13:18:21
ömer bey fotoyu beğenmişsinizdir umarım.boş gözükmesi sanırım siteden kaynaklı.saygılarımla
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: caucassian - 27 Haziran, 2013, 22:39:42
K7 + sigma 10-20 .......... Bafra ovasında çeltik için yabani ot ilaçlaması..

(http://farm4.staticflickr.com/3791/9147394552_2d282db9de_c.jpg)

(http://farm4.staticflickr.com/3787/9147361268_a4ba08e5c3_c.jpg)

(http://farm6.staticflickr.com/5490/9145164265_ec2552822f_c.jpg)

ters ışık fotoğrafları çok severim. güzel fotoğraflar. imkanınız var mıydı bilmiyorum ama gün batımına yakın aynı kareler çok daha güzel olurdu.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: CMLKK³ - 01 Temmuz, 2013, 21:21:28
Düz jpeg
(http://l1307.hizliresim.com/1c/1/pt0un.jpg)
Raw
(http://l1307.hizliresim.com/1c/1/pt0v7.jpg)
Yüklediğim sitedenmidir nedir renkler ve detaylar gitmiş birde aceleye geldi ondan herhalde :D

Dip Not:Malumunuz sinek artık yaşamıyor bende bari fotoğrafını çekeyim dedim.
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: sadi - 03 Temmuz, 2013, 01:11:00
Site çok durgun... Biraz hareket olsun .... K7 + da-l 55-300 ... samsun-bafra
(http://farm4.staticflickr.com/3816/9196173104_af2550b7c1_c.jpg)
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: fatihtekin88 - 03 Temmuz, 2013, 01:33:30
(http://farm9.staticflickr.com/8170/7920386594_604c9c960d_c.jpg) K7+ tamron 28-75

(http://farm7.staticflickr.com/6005/5942465741_32e92c68da_z.jpg)   K7+ tamron 28-75

(http://farm9.staticflickr.com/8448/7920474710_3248beb1a1_c.jpg)   K7+ sigma 10-20

(http://farm9.staticflickr.com/8394/8629596736_2ff98d3c4c_c.jpg)   K7+ pentax 70 ltd

(http://farm6.static.flickr.com/5306/5699915053_aabd403f08_b.jpg)  K7+ sigma 10-20

(http://farm3.static.flickr.com/2583/5700476546_8ca37caf24_b.jpg)   K7+ sigma 10-20

(http://farm6.static.flickr.com/5025/5699885151_25b292accf_b.jpg)  K7+ sigma 10-20
Başlık: Ynt: Pentax K7 Fotoğrafları
Gönderen: Baha - 10 Temmuz, 2013, 14:54:19
     Site yönetimi olarak aldığımız kural gereği artık "XXX Gövdesi Fotoğrafları" tarzı başlıkların tümünü bir süre için kilitleyeceğiz ve bir süre sonra da yayından tamamen kaldıracağız. Bu karar neticesinde başlık takibinin daha kolay ve yararlı olacağına inanmaktayız.


     Pentax objektif fotoğrafları için:
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,26.0.html


     Pentax uyumlu objektif fotoğrafları için:
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,52.0.html


     Objektif klüp taraftarlığı için:
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,64.0.html


     Basit kategoriler için:
HDR: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,213.0.html
Makro: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,193.0.html
Mimari: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,211.0.html
Portre: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,212.0.html
     (Zaman içerisinde basit kategoriler arttırılacaktır.)


     Genel fotoğraf paylaşımları için:
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,32.0.html


     Hazırlanmış portfolyo paylaşımları için:
500px: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,204.0.html
Flickr: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,205.0.html
PPG: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,206.0.html
PT Galeri: http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,208.0.html

     Genel portfolyo paylaşımı için:
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/board,207.0.html




Anlayışınız için teşekkür ederiz.
PentaxTürk Yönetimi