Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğraf Paylaşımı => Genel Fotoğraf Paylaşımı => Konuyu başlatan: gokhans - 11 Ekim, 2014, 13:42:00
-
2013 Nisan pentax elime geçtikten 48 saat sonra çektigim (alışma dönemi) fotolardan bazıları, hava çok gri olduğundan SB vs denemiştim birşeyler. Yarın Mudanya Mütarekesi yıldönümü etkinlikleri için tekrar gelecekler ve h hava yine full bulutlu :(
1
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/5e9y4eba.jpg)
2
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/nyzudupe.jpg)
3
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/ezuzu7ys.jpg)
4
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/jysymuta.jpg)
5
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/yqaha5yj.jpg)
6
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/he8a8a2e.jpg)
7
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/y7u5ene6.jpg)
8
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/quby6ave.jpg)
9
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/yqa3e6eb.jpg)
10
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/3y6amyja.jpg)
11
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/aharene5.jpg)
12
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/nadyqude.jpg)
13
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/eguzu6ev.jpg)
14
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/ada7ujyn.jpg)
15
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/vu4yqaju.jpg)
16
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/epequ3ab.jpg)
17
(http://img.tapatalk.com/d/14/10/11/ysuhamug.jpg)
-
Gökhan tebrik ederim.
Hepsi birbirinde güzel gerçekten.
Kadrajlar özellikle harika ;) ve PS larda gayet yerinde :)
-
Aslında oldukça zaman geçmiş ama yeni gördüm umarım eleştrilerimi yanlış anlamazsınız.
1 2 3 4 5 6 ve 9 numaralı fotoğraflarınızda perde hızınız biraz yüksek olmuş. Bu sebeple pervaneleri donuk çekmişsiniz. Pervaneli araçlarda bu gibi çekimler ne yazık ki objenin gerçekçiliğini kaybettiriyor. bu sebeple biraz daha hassas yaklaşmak gerekiyor pervaneli araçlara.
Umarım yanlış anlamazsınız.
Tekrar ellerinize sağlık