Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: oranozel - 30 Ekim, 2014, 19:42:09
-
Arkadaşlar merhaba,
Ahtapot tripod kullanmış ve ya kullanan arkadaşlardan bilgi almak istiyorum. Kullanılışı pratikliği nasıldır. Dslr makine için tehlikesi var mıdır? Manzara doğa çekimlerinde özellikle uzun pozlamalarda iş görür mü? Eklemlerin gerçekten sağlam tutunabildiği doğru mu?
Yardımcı olabilecek arkadaşlara şimdiden teşekkürler
GT-S5360 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
-
Bana hediye gelmişti. . . markasi iyi birsey degil ama dslr için pek tavsiye etmiyorum ben denedim ayaklari yamuluyor .. Tabi kaliteli marka üreticileri böyle tripod uretiyor mu bilmiyorum ama üreten var ise onlardan alinabilir. Ama ben yinede onermiyorum :-D