Pentax Türkiye Topluluğu

PentaxTürk => Pentax’tan Haberler, Pentax Söylentileri => Konuyu başlatan: fgpinarli - 01 Kasım, 2014, 13:03:23

Başlık: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: fgpinarli - 01 Kasım, 2014, 13:03:23
Güvenilir bir kaynaktan aldığım bilgiye göre Pentax Nar Teknoloji ile olan anlaşmasını sonlandırarak Türkiye ve dünyada çok bilinen bir markanın distribütörü ile anlaşıyormuş.Sanırım Ocak 2015'den itibaren durum netleşecekmiş. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar var mı?
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: polydorion - 02 Kasım, 2014, 13:32:46
k-3 cikali bir sene oldu daha tr ye gelmedi. sasirmam degisirse
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: fgpinarli - 02 Kasım, 2014, 13:42:13
Bu kadar kötü pazarlama stratejilerine karşın Pentax'ın bu kadar seveni olduğuna göre, iyi bir distribütör Pentax'ı Türkiye'de çok farklı bir yere getirebilir. 
Başlık: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: polydorion - 02 Kasım, 2014, 13:43:58
Kesinlikle katiliyorum.

Anlamadigim nokta ise nar teknolojinin neden bu kadar yavas satis stratejisi izlemesi. Sonucta her sirket para kazanmak ister. Para kazanmak icin urun satmak lazim getirmek lazim vs neden yapmiyor anlamiyorum.

Dunya kuculdu artik bugun cikanin yarin ulkede satilabilmesi lazim yoksa bilincli hic bir kullanici dunku mali satin almaz hemde cok daha fazla odeyerek kesinlikle satin almaz
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: muhsinbagdadi - 13 Kasım, 2014, 20:36:31
K-3'ün Türkiye'ye gelmemesi Nar Teknoloji'den kaynaklanan bir sorun olduğuna inanmıyorum ben. Bence Pentax merkez sorunu
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: polydorion - 13 Kasım, 2014, 20:59:31
Bir sirket urettigi urunu neden satmak istemesin ki :)
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: Aylak adam - 13 Kasım, 2014, 21:20:10
Pentax'ın pazarlama stratejisindeki problemler sadece Türkiye'de mi yoksa avrupa ve abd'de aynı sıkıntılar var mı acaba?Sanki abd ve avrupada da aynı sıkıntıları yaşıyor gibi duruyor ve tr'de nar teknoloji yerine başka bir firma ile anlaşması çok da birşey değiştirmeyecek gibi duruyor..
Başlık: Ynt: Pentax Türkiye Distribütörü değişiyor mu?
Gönderen: polydorion - 14 Kasım, 2014, 12:31:17
k-3 u usa dan flucard i almanyadan getirttim.

iki urun de Turkiye' ye halen gelemedigine gore sorun bence nar teknolojide