Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: alpercyln - 02 Kasım, 2014, 22:34:31
-
Set aslında satılmıştı ancak yanlış anlama sonucu satış iptal oldu sağlık olsun :)
Makina 54bin shutterda focus screende çengel şeklinde ufak bi çizik var çekime ve fotografa etkisi yok tabiki hatta çoğu zaman dikkatinizi çekmez bile.
Tamron lensin 2.öptiginde bir parça toz zerrecigi var onunda fotoğrafa etkisi yok onun dışında kutusundan çıktığı kadar temizdir.
Makinanin yaninda omuz çantası pentaxturk askısı 2batarya (biri orjinal) battey grip şarj aleti ve kablosuz kumanda vercem. Grip'in tekerleri çalışmıyor diğer tuşlar sorunsuz bu yüzden o hediyeler arasında fiyat eklemedim onun için.
Fiyat bence gayet makul o yüzden pazarlık payı yok maalesef.
Telefondan yazdigim icin fotoğraf ekleyemedim,yarin artık.
0506 613 1001
Saygılar.
-
Galiba üç tane tamron 17-50 lens kullandım. Üçü de sıfır temizlikteydi ve üçünün de ön optiğinde toz vardı... Düşünen arkadaşlar hiç kafasına takmasın.. Focus screen çiziği ise fotoğraf çekimi ve kalitesi ile hiç mi hiç bağlantısı olmayan bir durumdur. Bu durumları forumumuzun tecrübeli mensupları elbet biilir ama zannımca forumumuza dslr ile yeni tanışmış veya tanışmaya niyetli yeni misafirlerimiz de uğramakta :) İyi satışlar
-
Fiyatına göre eksiklikler göz ardı edilecek şeyler.Eksiklikleri illa yaptırmak isteyenler ise bunları cüzi paralara yaptırabilir.
-
Focusscreen herkesin yazdığı gibi çok cüzzi miktara hallediliyor...
Tamron zaten toz konusunda biraz geçirgen ama benim lensimde en az 6 tane vardı... Hiçbir sıkıntı yaratmıyordu...
Düşünen arkadaşlara bilgilendirme olsun =)))
HTC One X cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Set aslında satılmıştı ancak yanlış anlama sonucu satış iptal oldu sağlık olsun :)
Makina 54bin shutterda focus screende çengel şeklinde ufak bi çizik var çekime ve fotografa etkisi yok tabiki hatta çoğu zaman dikkatinizi çekmez bile.
Tamron lensin 2.öptiginde bir parça toz zerrecigi var onunda fotoğrafa etkisi yok onun dışında kutusundan çıktığı kadar temizdir.
Makinanin yaninda omuz çantası pentaxturk askısı 2batarya (biri orjinal) battey grip şarj aleti ve kablosuz kumanda vercem. Grip'in tekerleri çalışmıyor diğer tuşlar sorunsuz bu yüzden o hediyeler arasında fiyat eklemedim onun için.
Fiyat bence gayet makul o yüzden pazarlık payı yok maalesef.
Telefondan yazdigim icin fotoğraf ekleyemedim,yarin artık.
0506 613 1001
Saygılar.
Ahh Alper satmadın bana zamanında :)
-
Ahh Alper satmadın bana zamanında :)
Valla verilmiş bi sözüm vardı çiğneyemezdim sonra da sen almışın. Demekki gerçekten nasip değilmiş iji taraf için de :)
-
Valla verilmiş bi sözüm vardı çiğneyemezdim sonra da sen almışın. Demekki gerçekten nasip değilmiş iji taraf için de :)
Hayırlısı olsun Alper satarsın inşallah tez zamanda :)
-
Hafta sonuna kadar güncel.
-
kilitlenebilir.