Pentax Türkiye Topluluğu

Yönetmenler Odası => Ekipmanlar => Konuyu başlatan: K0RKMAZ - 02 Aralık, 2014, 21:04:11

Başlık: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: K0RKMAZ - 02 Aralık, 2014, 21:04:11
merhaba arkadaşlar .

Pentax-k1 kullanıyorum yada kullanmaya calısıyorum bana genelde kullanabileceğim tripod  ve uzaktan çekim yapabilmem için kumanda gerekiyor nerden hangi model birsey işimi görür.  tavsiyelerinizi alabilirmiyim.

şimdiden teşekkürler
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: vedib - 02 Aralık, 2014, 21:47:24
Çin malı uzaktan kumanda 20-30-TL civarında satılmakta iken orjinal Pentax Uzaktan kumanda 50-60-TL civarında satılmaktadır. Sitemiz admini Bahattin'e özel mesaj atsanız bulacağınızı tahmin ediyorum. Bir dönem Türkiyede'ki Pentax severlere tedarik etmişti

http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,14.0.html
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: daniska - 03 Aralık, 2014, 13:43:16
android için uygulama var, çok güzel iş görüyor, denemenizi tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: zeda3000 - 04 Aralık, 2014, 10:03:30
Ebay de satis fiyatlari 5 USD civarinda. Bende var ciddi de iyi calisiyor. Shipping suresi 30 gun civarinda aceleniz yok ise tavsiye ederim. Pentax Remote Control olarak aratin bulacaksiniz.
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: Modifci - 08 Aralık, 2014, 22:11:26
Maalesef ulkemizde kumanda gibi basit ürünler fahiş fiyata satılmakta o yüzden ben de yurtdışı alternatiflere yönelmenizi öneririm aliexpresste birçok ürün bulabilirsiniz.

Bu arada k-01 in değerini bilin. köpekler gibi pişmanım sattığıma  :D :'
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: ozbay08 - 17 Şubat, 2015, 22:44:47
canon un çıkarmış olduğu bir android uygulaması var. DSLR Controller  diye bu program sadece canon makineler için mi? pentax,nikon,sony marka makineleri bu uygulamadan faydalanamıyor mu? faydalanamıyorsa pentax için böyle bir uygulama var mı? makinemin canılı izleme ekranını tablete aktarıp fotoğraf çekmek çok iyi olur. tablet hem uzaktan kumanda hem de çok daha iyi netlik ayarı yapmayı sağlar. özellikle macro çekimler de çok işe yarar.
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: arslanturegun - 18 Şubat, 2015, 18:04:35
Windows phone kullandığım için hiç araştırmamıştım ama belki linkteki program aradığınız şeydir.
http://dslrsoftware.com/tethered_shoot_ps_android.php
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: mertcagri - 20 Şubat, 2015, 00:51:29
Windows phone kullandığım için hiç araştırmamıştım ama belki linkteki program aradığınız şeydir.
http://dslrsoftware.com/tethered_shoot_ps_android.php
Bu program google play de yok mu ?
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: Baha - 21 Şubat, 2015, 17:10:28
Bu program google play de yok mu ?


Google Play'de var Pentax uyumlu bir uygulama. test etmiştim. Ama ısınamayıp silmiştim.
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: mertcagri - 21 Şubat, 2015, 22:20:46
Google Play'de var Pentax uyumlu bir uygulama. test etmiştim. Ama ısınamayıp silmiştim.
Kullanışlı mı değil,  ben daha çok ssınırsız zamanlama ayarlayarak timelapse ve makineyle beraber eğilemeyeceğim, giremeyeceğim yerlerde de ekrandan yönetme amacıyla istiyorum,  otg kablo ile kullanmaya çalışacağım. Randıman alınmaz mı?   
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: Baha - 22 Şubat, 2015, 00:39:45
Screen görüntüler bu. Uygulama adı da DSlr Remote.

Enstantane diyafram iso ayarlanmıyor galiba. Pentax Control F kumanda gibi.

Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: mertcagri - 22 Şubat, 2015, 09:12:32
Ben otg üzerinden bağlantı sağlayabileceğim bir şey arıyorum,  bu dediğiniz gibi pentax kumandanın detaylandırılmış hali ki ben de nasıl bir şanssızlık varsa bunu da telefon desteklemiyor (lg g2)
Başlık: Ynt: Tripod ve cekim uzaktan kumanda
Gönderen: K0RKMAZ - 23 Şubat, 2015, 10:55:19
  aslında " g2 " kumanda olarak kulanabilmen gerekiyor kızılötesi özelliği mevcut. Benin telefonda kızıl ötesi yokmuş o yüzden kullanamıyorum baya bir araştırma yapmıştım . Alttaki linkte kumanda özelliği var bir bak istersen.

http://www.mobilbey.net/lg-g2-incelemesi/5021