Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: selman - 18 Aralık, 2014, 16:41:23
-
Yaklaşık 54 bin shutterdaki K-5 IIs makinemi satıyorum, ürünü doğada ve gezilerde kullandığım için alt kısımda ve sağında solundaki metal aksamda biraz çizikler mevcut kozmetik açıdan,fakat rahatsız edecek bir görüntü mevcut değil. Fotoğraflarda çizik olan noktaları çekmeye çalıştım, orada gördüğünüz noktalar var sadece.
Makinenin mekanik ve optik aksamları sorunsuz, LCD ekranlar çiziksiz, düşme,darbe kesinlikle olmadı. Her gezi sonrası sensörü pompa ile hava tutulmuştur, kısacası özenli ve dikkatli kullanılmıştır.
Ürün kutusu, orjinal boyun askısı ( fazla kullanılmadı), yan sanayi pili ( orjinal pilden daha iyi) ve kutu içindeki tüm aksesuarları ile birlikte verilecektir.
Makine fazlalığından satılıktır ama fiyatını uygun tuttuğumu düşünüyorum yine de. Forum içinden birisine satılmasını istediğim için bir süre başka yerde ilan açmayacağım. Fiyat kargo alıcıya ait 1200 TL
(http://imgim.com/wp_20141218_15_54_50_pro.jpg)
(http://imgim.com/wp_20141218_15_55_23_pro.jpg)
(http://imgim.com/wp_20141218_15_55_36_pro.jpg)
-
Madem makine almak isteyip alamayan arkadaşlar var, benim önümüzdeki sene gövde alma şansım var 1200 TL son fiyattan güncel. Bu fiyata da yakın zamanda gövde satılmaz.Fiyat sadece foruma özeldir ayrıca başka yerde ilan açmadım daha.
-
Hakkını vererek kullanılmış bir gövde :) abi keşke bizim gövdeleri de dağda bayırda kullansakda böyle çiziklerimiz vs. olsa . Evde yatıyor çoğu zaman
-
Gelebilirsem Elazığ'a veririz hakkını Ertuğrul ama sonra makinem çizildi diye üzülme :) Makinelerimiz kullanmak için alıyoruz, sağı solu çiziliyor haliyle hakkıyla kullanırsanız, fakat bu fiyata bu çizikler ihmal edilebilir diye düşünüyorum, mekanik olarak çok temiz ve sağlam. Sensörün'de toz bile bulamazsınız diyeyim.Artık nasip kime giderse hayrını görsün ben 1,5 sene kullandım alan arkadaş benim kadar çekse bile en az 5 sene daha kullanır ki zaten o zaman kadar yeni teknoloji makineler çıkar.
-
Gelebilirsem Elazığ'a veririz hakkını Ertuğrul ama sonra makinem çizildi diye üzülme :) Makinelerimiz kullanmak için alıyoruz, sağı solu çiziliyor haliyle hakkıyla kullanırsanız, fakat bu fiyata bu çizikler ihmal edilebilir diye düşünüyorum, mekanik olarak çok temiz ve sağlam. Sensörün'de toz bile bulamazsınız diyeyim.Artık nasip kime giderse hayrını görsün ben 1,5 sene kullandım alan arkadaş benim kadar çekse bile en az 5 sene daha kullanır ki zaten o zaman kadar yeni teknoloji makineler çıkar.
Beklerim abi :) işten güçten toprağa değmişliği yok ayağımızın, nerde kamera değsin :) bence de bu fiyata çizik vs. önemli değil. Bu fiyata k-5 i bile ancak alırlar.
-
Hayırlı satışlar Selman, umarım bir sıkıntı yoktur. Fiyat çok iyi, ihtiyacı olan kaçırmasın derim.
-
Yok abi herşey normal, IIs sahibi olmayan kalmasın dedik :) Sonra Pentax'ta makine yok,bulamıyoruz demesinler süper lensler var satışta şu anda, gövdeler de var. Diğer markalarda bu fiyatlara bulmak imkansız hele o satıştaki 70-200mm'yi.
-
Pazartesi gününe kadar rezervedir :) Fatih'in de bu arada kulağını çınlattık :D
-
Satılmıştır, yeni sahibine hayırlı uğurlu olsun kilit lütfen.
-
Kilitleyebiliriz, hayatımda ilk defa ana fotoğraf makinemi sattım,şu anda paketlemiş durumdayım. Ayrılmak kolay olmuyormuş gerçekten, alan arkadaş sonuna kadar hayrını görsün.