Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: alpercyln - 01 Şubat, 2015, 21:36:37

Başlık: k5 set
Gönderen: alpercyln - 01 Şubat, 2015, 21:36:37
makina 60k shutterda.kozmetik olarak temiz. büyük ekranında sert koruyucu var ama siz yok sayın takarken toz kalmış içinde biraz. 2 adet pil 2adet askısı vardır.
Sigma apo 70-210 f:2,8.. sabit 2,8 diyaframdır. yeni modellerinin manuel versiyonudur. 2,8de biraz soft kalıyor ama diğer değerlerde gayet başarılıdır. A modludur.
Tamron 17-50 sıfır kadar temizdir. toz problemi yoktur. 2.versiyondur.kapakları ve parasoleyi tamdır.üstündeki cpl filtre hediyesidir.
Pentax af360 p-ttl flaş. kusursuz çalışmaktadır. makinaya takılan kısmında ufak bi kırık var ancak kullanımı etkilememektedir. ekranında çizik var onun da kullanıma etkisi yoktur. sonradan aldığım difusser hediyesidir.

Hepsine istediğim fiyat 2200 TL dir. Pazarlık sünnettir.

0506 613 1001

(http://i.hizliresim.com/ajMbz7.jpg) (http://hizliresim.com/ajMbz7)
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 08 Şubat, 2015, 01:11:41
Tek satış mümkündür. Teklifleriniz değerlendirilir absürt olmadığı sürece tabi :)
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 13 Şubat, 2015, 19:12:34
Tamron 17-50 satıldı.

Diğerleri;

k5 gövde: 950 TL

Sigma apo 70-210 f;2.8  450 TL

Pentax af 360 fgz flaş : 250 TL


Pazarlık payı vardır. Mantıklı tekliflerinizi çekinmeden söyleyebilirsiniz..
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 20 Şubat, 2015, 19:55:17
K5 : 850 TL  pazarlıksız son fiyat.

Lens ve flaş aynen devam.
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: Suha - 20 Şubat, 2015, 21:50:16
60 k makinenin nesinden korkulur anlamış değilim vallaha. 200K'da d3 aldım 10k dan farkı yok temizlik olarak. Önemli olan temizlik ki Alper kardeşimin de tertemiz kullandığından eminim. Şahsen gözümle gördüm çünkü makineyi.
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 20 Şubat, 2015, 22:08:19
60 k makinenin nesinden korkulur anlamış değilim vallaha. 200K'da d3 aldım 10k dan farkı yok temizlik olarak. Önemli olan temizlik ki Alper kardeşimin de tertemiz kullandığından eminim. Şahsen gözümle gördüm çünkü makineyi.

Teşekkür ederim abi. Aslında makina 56k shutterda arabanın km siyle karıştırmışım yazarken  :) 

Ben bu makinayı 1buçuk yıl önce 30küsur bin shutterda gözüm kapalı almıştım hiç bi sorunu da olmadı. Bu fiyata bulup da shutter sayısını dert etmek saçma bence.
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: bigbigbig - 25 Şubat, 2015, 13:53:53
hocam bu fiyata k-5  şaka gibi ya
bence bu fiyatta tutmayın almak isteyen olursa  zaten alacaktır
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 25 Şubat, 2015, 14:03:07
hocam bu fiyata k-5  şaka gibi ya
bence bu fiyatta tutmayın almak isteyen olursa  zaten alacaktır

Bazı arkadaşlar şaka sanıyor belli :)  zaten daha düşük fiyata bırakmam,satilmazsa da birine hediye ederim çok dert değil hafta sonuna kadar bekleyelim hele.
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 03 Mart, 2015, 15:07:46
Kilit lütfen
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: Suha - 03 Mart, 2015, 16:07:11
Hayırlı olsun mu diyelim?
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 03 Mart, 2015, 16:44:02
Kısmen diyelim :) makina satıldı diğerlerini satmicam abi
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: Suha - 03 Mart, 2015, 16:59:44
Sat sat ne var en yoksa sat :)
Başlık: Ynt: k5 set
Gönderen: alpercyln - 03 Mart, 2015, 17:04:13
Valla canon için o fiyata öyle bi lens bulamam abi adaptörle falan idare edecez artik :) flastan da memnunun zaten manuel kullanıyordum ttl ihtiyacim olursa satarım ilerde.