Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: alpercyln - 01 Şubat, 2015, 21:36:37
-
makina 60k shutterda.kozmetik olarak temiz. büyük ekranında sert koruyucu var ama siz yok sayın takarken toz kalmış içinde biraz. 2 adet pil 2adet askısı vardır.
Sigma apo 70-210 f:2,8.. sabit 2,8 diyaframdır. yeni modellerinin manuel versiyonudur. 2,8de biraz soft kalıyor ama diğer değerlerde gayet başarılıdır. A modludur.
Tamron 17-50 sıfır kadar temizdir. toz problemi yoktur. 2.versiyondur.kapakları ve parasoleyi tamdır.üstündeki cpl filtre hediyesidir.
Pentax af360 p-ttl flaş. kusursuz çalışmaktadır. makinaya takılan kısmında ufak bi kırık var ancak kullanımı etkilememektedir. ekranında çizik var onun da kullanıma etkisi yoktur. sonradan aldığım difusser hediyesidir.
Hepsine istediğim fiyat 2200 TL dir. Pazarlık sünnettir.
0506 613 1001
(http://i.hizliresim.com/ajMbz7.jpg) (http://hizliresim.com/ajMbz7)
-
Tek satış mümkündür. Teklifleriniz değerlendirilir absürt olmadığı sürece tabi :)
-
Tamron 17-50 satıldı.
Diğerleri;
k5 gövde: 950 TL
Sigma apo 70-210 f;2.8 450 TL
Pentax af 360 fgz flaş : 250 TL
Pazarlık payı vardır. Mantıklı tekliflerinizi çekinmeden söyleyebilirsiniz..
-
K5 : 850 TL pazarlıksız son fiyat.
Lens ve flaş aynen devam.
-
60 k makinenin nesinden korkulur anlamış değilim vallaha. 200K'da d3 aldım 10k dan farkı yok temizlik olarak. Önemli olan temizlik ki Alper kardeşimin de tertemiz kullandığından eminim. Şahsen gözümle gördüm çünkü makineyi.
-
60 k makinenin nesinden korkulur anlamış değilim vallaha. 200K'da d3 aldım 10k dan farkı yok temizlik olarak. Önemli olan temizlik ki Alper kardeşimin de tertemiz kullandığından eminim. Şahsen gözümle gördüm çünkü makineyi.
Teşekkür ederim abi. Aslında makina 56k shutterda arabanın km siyle karıştırmışım yazarken :)
Ben bu makinayı 1buçuk yıl önce 30küsur bin shutterda gözüm kapalı almıştım hiç bi sorunu da olmadı. Bu fiyata bulup da shutter sayısını dert etmek saçma bence.
-
hocam bu fiyata k-5 şaka gibi ya
bence bu fiyatta tutmayın almak isteyen olursa zaten alacaktır
-
hocam bu fiyata k-5 şaka gibi ya
bence bu fiyatta tutmayın almak isteyen olursa zaten alacaktır
Bazı arkadaşlar şaka sanıyor belli :) zaten daha düşük fiyata bırakmam,satilmazsa da birine hediye ederim çok dert değil hafta sonuna kadar bekleyelim hele.
-
Kilit lütfen
-
Hayırlı olsun mu diyelim?
-
Kısmen diyelim :) makina satıldı diğerlerini satmicam abi
-
Sat sat ne var en yoksa sat :)
-
Valla canon için o fiyata öyle bi lens bulamam abi adaptörle falan idare edecez artik :) flastan da memnunun zaten manuel kullanıyordum ttl ihtiyacim olursa satarım ilerde.