Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğraf Paylaşımı => Genel Fotoğraf Paylaşımı => Konuyu başlatan: Ender Işık - 10 Şubat, 2015, 14:41:21
-
K30+18-135
1
(http://i.hizliresim.com/JpnJXJ.jpg)
2
(http://i.hizliresim.com/OR76k4.jpg)
3
(http://i.hizliresim.com/zmrkg7.jpg)
4
(http://i.hizliresim.com/GvoAEr.jpg)
5
(http://i.hizliresim.com/yPLamk.jpg)
6
(http://i.hizliresim.com/6Z5VQ0.jpg)
7
(http://i.hizliresim.com/WV1v4m.jpg)
8
(http://i.hizliresim.com/39YZN0.jpg)
9
(http://i.hizliresim.com/RJoZX7.jpg)
10
(http://i.hizliresim.com/pRB3jr.jpg)
11
(http://i.hizliresim.com/kjnzAq.jpg)
12
(http://i.hizliresim.com/N5rB3a.jpg)
13
(http://i.hizliresim.com/ao2Qj4.jpg)
-
Muthis tebrikler
-
Çok teşekkürler.
-
güzel fotoğraflar tebrikler hocam Emircan'ın şutu girdi mi acaba
-
Eyvallah, teşekkürler. Şutun girip girmediğini hatırlayamadım ama sanki potaya bile değmeyecekmiş gibi gidiyor top :)
-
Fenerbahçe Ülker Arena'ya makine bile almıyorlar. Girişte güvenliğe teslim edip çıkışta geri alıyorsunuz. Her maça gidip cep telefonuyla fotoğraf çekmek acı bir durum.
-
Elinize sağlık. K-30 hakkını vermiş ama 135mm yetmemiş. En azından 55-300 kullanmak daha mantıklı olabilir.
-
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.
-
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.
Epey bir süre k-30 kullandım. AWB çok çok başarılı. Sarı ampül altında bile hiç bir sorun yaşamamıştım.
-
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.
Renklerle hiç oynamadım. RAW'dan sadece biraz USM uygulayarak jpeg'e çevirdim.