Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğraf Paylaşımı => Genel Fotoğraf Paylaşımı => Konuyu başlatan: Ender Işık - 10 Şubat, 2015, 14:41:21

Başlık: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Ender Işık - 10 Şubat, 2015, 14:41:21
K30+18-135

1
(http://i.hizliresim.com/JpnJXJ.jpg)

2
(http://i.hizliresim.com/OR76k4.jpg)

3
(http://i.hizliresim.com/zmrkg7.jpg)

4
(http://i.hizliresim.com/GvoAEr.jpg)

5
(http://i.hizliresim.com/yPLamk.jpg)

6
(http://i.hizliresim.com/6Z5VQ0.jpg)

7
(http://i.hizliresim.com/WV1v4m.jpg)

8
(http://i.hizliresim.com/39YZN0.jpg)

9
(http://i.hizliresim.com/RJoZX7.jpg)

10
(http://i.hizliresim.com/pRB3jr.jpg)

11
(http://i.hizliresim.com/kjnzAq.jpg)

12
(http://i.hizliresim.com/N5rB3a.jpg)

13
(http://i.hizliresim.com/ao2Qj4.jpg)
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: guvenfesli - 11 Şubat, 2015, 21:48:06
Muthis tebrikler
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Ender Işık - 12 Şubat, 2015, 10:47:38
Çok teşekkürler.
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: ucam1 - 12 Şubat, 2015, 21:53:44
güzel fotoğraflar tebrikler hocam Emircan'ın şutu girdi mi acaba
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Ender Işık - 13 Şubat, 2015, 09:53:51
Eyvallah, teşekkürler. Şutun girip girmediğini hatırlayamadım ama sanki potaya bile değmeyecekmiş gibi  gidiyor top  :)
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: yumuklusucurta - 15 Şubat, 2015, 13:08:01
Fenerbahçe Ülker Arena'ya makine bile almıyorlar. Girişte güvenliğe teslim edip çıkışta geri alıyorsunuz. Her maça gidip cep telefonuyla fotoğraf çekmek acı bir durum.
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Lupara - 18 Şubat, 2015, 20:19:26
Elinize sağlık. K-30 hakkını vermiş ama 135mm yetmemiş. En azından 55-300 kullanmak daha mantıklı olabilir.
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Baha - 20 Şubat, 2015, 22:50:16
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Lupara - 21 Şubat, 2015, 00:58:45
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.

Epey bir süre k-30 kullandım. AWB çok çok başarılı. Sarı ampül altında bile hiç bir sorun yaşamamıştım.
Başlık: Ynt: Anadolu Efes-Tofaş Basketbol maçından
Gönderen: Ender Işık - 23 Şubat, 2015, 09:57:21
İmkanları düşünürsek gayet güzel çekimler. :) Renklerle oynama yapıldı mı? K-30'un otomatik WB performansını anlamak adına soruyorum.

Renklerle hiç oynamadım. RAW'dan sadece biraz USM uygulayarak jpeg'e çevirdim.