Pentax Türkiye Topluluğu

Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İzmir => Konuyu başlatan: ryanodin - 29 Temmuz, 2011, 12:58:28

Başlık: izmirde kimler var
Gönderen: ryanodin - 29 Temmuz, 2011, 12:58:28
izmirdeki pentax kullanan veya kullanmayan arkadaşlarla tanışalım...
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ercan69 - 30 Temmuz, 2011, 11:35:56
izmirdede bayagi arkadas var mehmet abi guney gunes ve diger arkadaslar hepsi ile bulusacaksiniz insallah
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: Baha - 30 Temmuz, 2011, 21:19:01
İstanbul bile farklı değil. Haa ama Ankara için söylüyüm; kıskanacaksınız. :D
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ercan69 - 30 Temmuz, 2011, 21:47:07
busabah suheylde uye oldu (atomic) oda var izmirden yakinda ahmet ve yusufda gelir insallah aramiza
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ondert - 30 Temmuz, 2011, 23:04:40
İzmir'de ben varım, renkli K-r.  ;)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ercan69 - 30 Temmuz, 2011, 23:07:35
hos geldin onder buarada bana adamlar iki tane kr oyuncak anahtarlik yollamislar biri hediye ;D
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: JoRDaN - 31 Temmuz, 2011, 01:45:27
Evet bende gördüm o renkli kr yi :) Arkadaşta bayağı uyum sağlıyordu :) Makine ona değil kendi makineye ayak uyduruyordu :) Bende anahtarlık istiyorum yok mu yahu k7 nin anahtarlıgı falan :)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: KaBeş - 31 Temmuz, 2011, 15:12:48
Bende İzmir'deyim. Yeniyim. Organizasyonlara katılırım. Bu anahtarlıklar nedir. Nerede bulunur. K5 için var mı?
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ondert - 02 Ağustos, 2011, 02:03:33
Birkaç gündür dışarılardaydım, yazamadım foruma. Ekstradan gelen hediye için sevindim Ercan abi. :)
Ben de seni hatırladım photo-pentax, renkli K-r değil ilk mavi renk K-x için sormuştum sana, hey gidi günler. ;) İlk başlarda zorluk çekiyordum manuel modda, sorunu geçen gün çözdüm. Makine ağartmasız pozitif diye bir renk ayarında kalmış. Ne çektiysem daha kara çıkmasının sebebi buymuş. Şimdi doğalda ayarlı, gayet güzel şeyler olacak gibi hadi bakalım! :)
Bu arada doğru tahmin! Karşıyaka tarafında oturuyorum ben. Uygun bir vakitte görüşebiliriz.
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: muhsinbagdadi - 23 Ağustos, 2011, 22:57:23
9-Eylül İtibari ile bende İzmirdeyim Arkadaşlar. Sık Sık organizasyonlar yaparız, Ankara mı İstanbul mu yoksa İzmir mi en iyi grup adminlere gösterelim :))
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: KaBeş - 25 Ağustos, 2011, 00:55:02
sürekli mi izmir'de olacaksın.Organizasyon olursa ben de katılırım.
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: muhsinbagdadi - 26 Ağustos, 2011, 23:47:49
evet sürekli izmirde olucam.. en az 2-3 yıl kalıcam orda. ercan abi kumru'muzuda yeriz, fotoğrafımızıda çekeriz, hayat bize güzel olur :)))
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ryanodin - 27 Ağustos, 2011, 01:30:07
ben herşeye varım

her türlü toplaşmaya

ama hadi diyecek bi lidere ihtiyaç var galiba
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: muhsinbagdadi - 28 Ağustos, 2011, 12:42:11
önce izmirde kimler var onu tam öğrenelim. 1-2 kişilik toplantı olması sorun olmaz ama ilk toplantıdan bi 10-15kişi çıksın isterim ben..
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: sdemir03 - 29 Ağustos, 2011, 01:27:10
Bir kaç kişi de olsa,
 İzmir'de toplanılırsa hemde  fotograf da çekilecek ise seyirtepe harika,

http://egedentarifler.blogspot.com/2010/06/altnpark-city-izmir.html
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: muhsinbagdadi - 29 Ağustos, 2011, 01:58:17
ben izmir'e bi dönüyüm. bi buluşma yapıcam zaten. ilk buluşmada önce birbirimizi tanıyalım. sora çıkar kafamız nereye eserse oraya gideriz :)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: Eagle Fly Free - 10 Eylül, 2011, 23:26:15
İzmir'e beni de yazabilirsiniz.
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: ondert - 11 Eylül, 2011, 03:30:18
hadi toplaşalım artık  ;D
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: KaBeş - 09 Ekim, 2011, 22:41:17
Forum'daki İzmirliler daha fazladır herhalde. Burada 5 kişi var. Haydi İzmirlileri tanıyalım.  ;)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: arslanturegun - 10 Ekim, 2011, 14:44:44
Ben de İzmir'deyim
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: Eagle Fly Free - 10 Ekim, 2011, 14:58:21
Ben de İzmir'deyim

Seni biliyorum Arslan abi :)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: KaBeş - 10 Ekim, 2011, 20:40:53
Ha şöyle ya... Tanıdığımız bildiğimiz abilerimizin, kardeşlerimizin burada olması çok güzel. Hoşgeldiniz Arslan Bey,
hoşgeldin Koraycım. Diğer değerli  İzmir'liler ile de tanışmak için bizler buradayız.  :D :D :D
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: arslanturegun - 10 Ekim, 2011, 20:56:25
Hoş gördüük :)
Başlık: Ynt: izmirde kimler var
Gönderen: fıratD - 20 Ekim, 2011, 01:20:10
izmirde bende varım arkadaşlar..