Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İzmir => Konuyu başlatan: ryanodin - 29 Temmuz, 2011, 12:58:28
-
izmirdeki pentax kullanan veya kullanmayan arkadaşlarla tanışalım...
-
izmirdede bayagi arkadas var mehmet abi guney gunes ve diger arkadaslar hepsi ile bulusacaksiniz insallah
-
İstanbul bile farklı değil. Haa ama Ankara için söylüyüm; kıskanacaksınız. :D
-
busabah suheylde uye oldu (atomic) oda var izmirden yakinda ahmet ve yusufda gelir insallah aramiza
-
İzmir'de ben varım, renkli K-r. ;)
-
hos geldin onder buarada bana adamlar iki tane kr oyuncak anahtarlik yollamislar biri hediye ;D
-
Evet bende gördüm o renkli kr yi :) Arkadaşta bayağı uyum sağlıyordu :) Makine ona değil kendi makineye ayak uyduruyordu :) Bende anahtarlık istiyorum yok mu yahu k7 nin anahtarlıgı falan :)
-
Bende İzmir'deyim. Yeniyim. Organizasyonlara katılırım. Bu anahtarlıklar nedir. Nerede bulunur. K5 için var mı?
-
Birkaç gündür dışarılardaydım, yazamadım foruma. Ekstradan gelen hediye için sevindim Ercan abi. :)
Ben de seni hatırladım photo-pentax, renkli K-r değil ilk mavi renk K-x için sormuştum sana, hey gidi günler. ;) İlk başlarda zorluk çekiyordum manuel modda, sorunu geçen gün çözdüm. Makine ağartmasız pozitif diye bir renk ayarında kalmış. Ne çektiysem daha kara çıkmasının sebebi buymuş. Şimdi doğalda ayarlı, gayet güzel şeyler olacak gibi hadi bakalım! :)
Bu arada doğru tahmin! Karşıyaka tarafında oturuyorum ben. Uygun bir vakitte görüşebiliriz.
-
9-Eylül İtibari ile bende İzmirdeyim Arkadaşlar. Sık Sık organizasyonlar yaparız, Ankara mı İstanbul mu yoksa İzmir mi en iyi grup adminlere gösterelim :))
-
sürekli mi izmir'de olacaksın.Organizasyon olursa ben de katılırım.
-
evet sürekli izmirde olucam.. en az 2-3 yıl kalıcam orda. ercan abi kumru'muzuda yeriz, fotoğrafımızıda çekeriz, hayat bize güzel olur :)))
-
ben herşeye varım
her türlü toplaşmaya
ama hadi diyecek bi lidere ihtiyaç var galiba
-
önce izmirde kimler var onu tam öğrenelim. 1-2 kişilik toplantı olması sorun olmaz ama ilk toplantıdan bi 10-15kişi çıksın isterim ben..
-
Bir kaç kişi de olsa,
İzmir'de toplanılırsa hemde fotograf da çekilecek ise seyirtepe harika,
http://egedentarifler.blogspot.com/2010/06/altnpark-city-izmir.html
-
ben izmir'e bi dönüyüm. bi buluşma yapıcam zaten. ilk buluşmada önce birbirimizi tanıyalım. sora çıkar kafamız nereye eserse oraya gideriz :)
-
İzmir'e beni de yazabilirsiniz.
-
hadi toplaşalım artık ;D
-
Forum'daki İzmirliler daha fazladır herhalde. Burada 5 kişi var. Haydi İzmirlileri tanıyalım. ;)
-
Ben de İzmir'deyim
-
Ben de İzmir'deyim
Seni biliyorum Arslan abi :)
-
Ha şöyle ya... Tanıdığımız bildiğimiz abilerimizin, kardeşlerimizin burada olması çok güzel. Hoşgeldiniz Arslan Bey,
hoşgeldin Koraycım. Diğer değerli İzmir'liler ile de tanışmak için bizler buradayız. :D :D :D
-
Hoş gördüük :)
-
izmirde bende varım arkadaşlar..