Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İstanbul => Konuyu başlatan: Baha - 21 Mart, 2015, 21:54:12
-
2-5 Nisan yazdım ama muhtemelen ben sadece 2 Nisan'da fuarda olacağım. Duruma göre umarım 3'ü de fuarda olabilirim ama kesin değil ne yazık ki. :( O nedenle 2 Nisan'da buluşalım derim. Gün boyu orada olacağım. Saati kesinleştirelim, tanışalım tanışmadığımız kişilerle. :)
-
Herkese iyi gunler is nedeniyle ben ancak hafta sonu katilabilirim.
-
Fuar yerine çok yakın bir yerde ikamet ediyor olmama rağmen hafta içi saat 8de anca eve gelebiliyorum. O yüzden haftasonu gelebileceğim ama saat farketmez. eğer ki topluca bir tanışma olacak ise ctesi pazar bir saat ayarlanırsa ona göre gelirim mutlaka. ayarlanamaz ise de zaten pentax makinelerden belki birbirimizi tanıyabiliriz :)
-
gun ayarlanirsa ben kesin.katilirim
-
merhaba,
2 kişilik alabilirmiyim davetiyeyi
-
merhaba,
2 kişilik alabilirmiyim davetiyeyi
Siteye üye girişi yaparak mavipantolon adlı üyemize gerekli bilgilerinizi iletebilirseniz tabi ki. :)
-
Piyasa çok durgun. Ortaformatı test etmek isteyen mi yok? :) Tanışma taraftarı mı değil kimse? :)
-
Merhaba hafta içi çalıştığım için ben de haftasonu katılacağım.
-
Davetiye olmazsa girilmiyormu bu fuara, şimdi ben cumartesi elimi kolumu sallayarak giremezmiyim oraya
-
ysf044 abi istersen şuradan online davetiye de indirebilirsin
http://www.meetinexpo.com/Photodigital2015/
-
İsteyen online davetiye alabilir tabi. Ama olası kuyruk oluşursa, giriş kartları için de sıra beklerler. :) Daha önce ismini yazdırmış kişilere haber verdim. Beni arayacaklar ve istediği kadar sıra olsun ben onlara kimliklerini getireceğim. Sıra beklemeden içeri girmiş olacaklar. :)
-
Bu arada benim durumum kesinleşti. Ne yazık ki sadece 2 Nisan perşembe (bugün) fuarda bulunacağım. Tüm gün fuar alanında olurum diye düşünüyorum. Umarım tanışmak adına bana isim yazdıran yazdırmayan herkes gelir.