Pentax Türkiye Topluluğu

Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => İstanbul => Konuyu başlatan: Baha - 21 Mart, 2015, 21:54:12

Başlık: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: Baha - 21 Mart, 2015, 21:54:12
2-5 Nisan yazdım ama muhtemelen ben sadece 2 Nisan'da fuarda olacağım. Duruma göre umarım 3'ü de fuarda olabilirim ama kesin değil ne yazık ki. :( O nedenle 2 Nisan'da buluşalım derim. Gün boyu orada olacağım. Saati kesinleştirelim, tanışalım tanışmadığımız kişilerle. :)
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: denizdilli - 22 Mart, 2015, 08:48:20
Herkese iyi gunler is nedeniyle ben ancak hafta sonu katilabilirim.
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: sanlimen - 22 Mart, 2015, 10:19:08
Fuar yerine çok yakın bir yerde ikamet ediyor olmama rağmen hafta içi saat 8de anca eve gelebiliyorum. O yüzden haftasonu gelebileceğim ama saat farketmez. eğer ki topluca bir tanışma olacak ise ctesi pazar bir saat ayarlanırsa ona göre gelirim mutlaka. ayarlanamaz ise de zaten pentax makinelerden belki birbirimizi tanıyabiliriz :)
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: bigbigbig - 22 Mart, 2015, 14:35:44
gun ayarlanirsa ben kesin.katilirim
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: sates68 - 23 Mart, 2015, 12:29:40
merhaba,
2 kişilik alabilirmiyim davetiyeyi
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: Baha - 23 Mart, 2015, 22:49:28
merhaba,
2 kişilik alabilirmiyim davetiyeyi

Siteye üye girişi yaparak mavipantolon adlı üyemize gerekli bilgilerinizi iletebilirseniz tabi ki. :)
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: Baha - 01 Nisan, 2015, 22:41:59
Piyasa çok durgun. Ortaformatı test etmek isteyen mi yok? :) Tanışma taraftarı mı değil kimse? :)
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: mcekare - 01 Nisan, 2015, 22:52:18
Merhaba hafta içi çalıştığım için ben de haftasonu katılacağım.
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: ysf044 - 01 Nisan, 2015, 22:57:36
Davetiye olmazsa girilmiyormu bu fuara, şimdi ben cumartesi elimi kolumu sallayarak giremezmiyim oraya
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: execute - 01 Nisan, 2015, 23:09:52
ysf044 abi istersen şuradan online davetiye de indirebilirsin

http://www.meetinexpo.com/Photodigital2015/
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: Baha - 01 Nisan, 2015, 23:13:50
İsteyen online davetiye alabilir tabi. Ama olası kuyruk oluşursa, giriş kartları için de sıra beklerler. :) Daha önce ismini yazdırmış kişilere haber verdim. Beni arayacaklar ve istediği kadar sıra olsun ben onlara kimliklerini getireceğim. Sıra beklemeden içeri girmiş olacaklar. :)
Başlık: Ynt: 2-5 Nisan Fuarda Buluşalım. :)
Gönderen: Baha - 02 Nisan, 2015, 03:02:49
Bu arada benim durumum kesinleşti. Ne yazık ki sadece 2 Nisan perşembe (bugün) fuarda bulunacağım. Tüm gün fuar alanında olurum diye düşünüyorum. Umarım tanışmak adına bana isim yazdıran yazdırmayan herkes gelir.