Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: hlrm55 - 04 Nisan, 2015, 15:17:31
-
Ekipmanı daha da geliştirmeye ihtiyaç duyduğum için 4x mikroskop lensimi satıyorum. Aldığım yer bana carl zeiss demişti fakat hiçbir yerinde markayı görmediğim için şu markadır diye yazmayacağım ama kesinlikle çin malı ürünlerle alakası yok fiyatı yüksek sıfır bir mikroskoptan söküldü 150tlye aldım.
Hiçbir şekilde çiziği mantar küf vesaire oluşumu yoktur tertemiz sıfır ayarında sürekli plastik mikroskop lens kutusunda muhafaza ettim onu da yanında vereceğim bire bir uyumlu değil kutu ama korumaya taşımaya yeter ;)
Fiyat: 90tl
Büyütme oranı: 4x
Takas: Tripod kafaları veya Tripod ile takas düşünüyorum fark olursa üstünü ödeyeceğim.
Yer: İstanbul
Ürünün fotoğrafları
(http://i.hizliresim.com/lkmdnp.jpg)
(http://i.hizliresim.com/9V0QP8.jpg)
(http://i.hizliresim.com/Lpmn2j.jpg)
Örnek fotoğraflar (bir çoğu tek tüp kullanılarak çekildi)
(http://i.hizliresim.com/07yQlD.jpg)
(http://i.hizliresim.com/Gv3lPy.jpg)
(http://i.hizliresim.com/ao7G1d.jpg)
(http://i.hizliresim.com/6ZjXyk.jpg)
(http://i.hizliresim.com/JpmlkJ.jpg)
-
bunu lense nasıl bağlıyoruz acaba
-
nikon to rms yazın ebay'e orada bu aparat bir çok kullanıcı tarafından satılıyor ortalama 10dolar civarı ücretsiz kargo ile
-
fiyat 90tl yer bilgisi eklendi İstanbul, günceldir...
-
Mukemmel birsey bu :)
Baglanis sekli nasil merak ettim
-
markaya göre alınacak ufak bir aparat ile tüp ucuna bağlanıyor
-
S.a
Ben bunu fujifilm X-S1 makinede kullanabilirmiyim acaba?
Ya da canon 650d'de??
-
sa pentax k5 ıı de kullanılır mı
-
Uğraşmaya vaktim olacağını bilsem kaçırmayacağım malzemelerden biri şu mikroskop lensleri.
-
ben uğraşırımda k5ıı ya nasıl takacam
-
Hocam ebay den pentax to rms diye aratın.Gerekli aparat çıkıyor.Çevirici bir adaptör.