Pentax Türkiye Topluluğu

PentaxTürk => Duyurular, Yenilikler => Konuyu başlatan: Baha - 14 Nisan, 2015, 12:42:53

Başlık: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 14 Nisan, 2015, 12:42:53
Herkese mutlu bir haber için merhaba. :)

Birkaç gün içerisinde yeni alışveriş sistemimizin beta sürümü yayınlanacaktır. Ancak ilk 5 gün sistemi sadece gönüllü olacak 5 arkadaşa açmayı düşünüyoruz. Göstermelik ilan açacak, göstermelik satın alım yada satın alım sonrası puanlama gibi özellikleri kullanacak. Ve eksiklikleri hataları rapor edecek 5 kişi arıyoruz.

Kimler düşünür?
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 15 Nisan, 2015, 15:47:44
Hatırlatma yapmak isterim. Sistemimiz freemium olacaktır. Ve gönüllü 5 kişiye premium hediyemiz olacak.

Freemium: Kullanımında kısıtlama olmaksızın tamamen ücretsiz bir sistem demektir. Ancak bazı ek özellikler için ücret ödemesi istenebilir. Ek ücret ödemeyi reddeden kullanıcılar sistemden yararlanmaya devam edebilir.
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: denizdilli - 15 Nisan, 2015, 23:27:09
Baha bey ne kadar zaman ayirmamiz gerekecek peki ...
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 16 Nisan, 2015, 01:39:27
Baha bey ne kadar zaman ayirmamiz gerekecek peki ...

Bunun cevabı biraz zor. :)

3-4 hayali ilan açıp, 3-4 hayali alım yapılması gerek. Hayali yorumlaşma hayali gezinti... Gezerken ikonlar incelenmeli. Kullanım hataları yada eleştirilsel noktalar bildirilmeli. Bikaç gün 1-2 saat zaman ile tüm sistemi altını üstüne getirebilirsiniz herhalde. :) İlana hayali fotoğraflar da yüklenmeli mesela. Fotoğrafların açılış hızlarına dikkat edilmeli. Bu tarz yani...
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 18 Nisan, 2015, 18:44:44
24 saate beta test başlıyor.. düşünen?
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: agkrin - 20 Nisan, 2015, 08:29:42
ben bari gerçeğini alamıyorum hayali bir makina alam kendime
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 21 Nisan, 2015, 15:32:57
Baha bey ne kadar zaman ayirmamiz gerekecek peki ...

Kararınız nedir? :)

ben bari gerçeğini alamıyorum hayali bir makina alam kendime

Beta sürümünü birkaç saate başlatacağız. Facebook kullanıyorsanız hızlı iletişim için oraya geçebilir miyiz Aliseydi bey? :)
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: agkrin - 21 Nisan, 2015, 15:55:56
eve gidersem kullanabilirim saat 5 ten sonra
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 22 Nisan, 2015, 17:48:48
Beta test başladı. İlgili arkadaşlar iletişime girerlerse hemen test etmelerini sağlarız. :) Çok hata bulduk bile. Tek tek düzenliyoruz her şeyi. Sistem genel olarak beğenilmesi de ayrı bir hoşuma gitti. 1 haftaya tüm kullanıcılara açar temelden yayına gireriz herhalde....
Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: rocker_tr - 25 Nisan, 2015, 16:07:58
İlanda fotoğrafları açılırken nasıl gösteriyorsunuz? Onu çözemedim.

Galeri gibi bir şey olsa oraya yükselek, ilk veya istediğimiz fotoğrafı kapak yapsak.


(http://i.hizliresim.com/Nq3E2O.jpg) veya (http://i.hizliresim.com/YBMbE6.jpg)

Hiç fotoğraf yüklenmediği taktirde yukardaki gibi bir şey çıksa. Siteye ait bir logo olmadığı için Pentaxturk'ün askısını kullandım. Site logosu daha iyi olur.

Başlık: Ynt: Product Tester (Test Edici Kişi)
Gönderen: Baha - 26 Nisan, 2015, 14:53:54
İlanda fotoğrafları açılırken nasıl gösteriyorsunuz? Onu çözemedim.

Galeri gibi bir şey olsa oraya yükselek, ilk veya istediğimiz fotoğrafı kapak yapsak.


(http://i.hizliresim.com/Nq3E2O.jpg) veya (http://i.hizliresim.com/YBMbE6.jpg)

Hiç fotoğraf yüklenmediği taktirde yukardaki gibi bir şey çıksa. Siteye ait bir logo olmadığı için Pentaxturk'ün askısını kullandım. Site logosu daha iyi olur.

Anladım. Olursa nasıl olur acaba diye düşünmek gerek, not aldım bunu.

Ürün kategori seçimi, ürün bilgileri ve daha sonrasında da ya ilanı fotoğrafsız yayınlıyoruz, ya taslaklara kaydediyoruz yada fotoğraf ekleme sayfasına geçiyoruz. Yüklediğimiz fotoğraflar arasında hangisi ilk fotoğraf olsun istiyorsak üzerine tıklıyoruz ve tamamdır her şey... :)

Benim anlamadığım şey, hani her şeyi sözde kafama göre yapıyorum deyip eleştiren arkadaşlar görmüyorlar mı fikirlerini sorduklarımı? :) Bu gidişte 3 uzman arkadaşın onayına sunulmak üzere 4-5 arkadaşın isteği üzerine şekillenecek sistemimiz...