Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: zahrey - 12 Mayıs, 2015, 17:47:03
-
İstanbul ve çevresinden elden alabileceğim k-5 ve üzeri makina arıyorum.
-
Baha bey şimdi tamamlanan ilanları gördümde banada bir güzellik yapsanız mutlu olurum :)
-
Baha bey şimdi tamamlanan ilanları gördümde banada bir güzellik yapsanız mutlu olurum :)
Rica ederim. :) Sizden başka birkaç kişi daha ricada bulununca birkaç gün önce o tür teşhir ürün istedim. Olumlu yanıt gelirse seve seve iletişime geçerim sizinle de. :)
-
Teşekkür ederim. Beklemedeyim :)
-
Mesaj hala günceldir. 10 bin altı shutter değerli makina varsa iletişime geçebilirsiniz.
-
Satılık ilanlarında benim ilanım var ilgilenirsen görüşelim.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Daha yeni ilana düştü bir bak istersen,fiyatı uygun diyebilirim.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-dijital-fotograf-makinesi-sifir-ayarinda-pentax-k5-iis-body-dslr-fotograf-makinasi-213719872/detay?searchResultsViewPreference=std&showViewPreferences=true&hideSearchFilter=false
-
Üstte önerilmiş iki tane ilan vardı.Onların neyini sevmediğinizi neyini eksik bulduğunuzu söylerseniz bizde faydalanmış oluruz.
-
Ben 1000 tl yi geçemiyorum. O yüzden ilgili ilanlar bana uygun değildi.
-
illa pentax alacaksan ff makina çıkacakmış onu bekle
-
Sn. Agkrin ne zaman çıkacak?? Bana faydası ne olacak? :/ k-5 in fiyatının ineceğini pek düşünmüyorum... Siz nasıl düşünüyorsunuz
-
4000-5000 tl den aşağı olmaz diye düşünüyorum
-
k-5 üzeri 10 bin çekimde 1000 TLye makine arıyorsunuz,sanırım ramazandan dolayı hayır işi mi olacak ?
-
Evet.
-
Makinamı aldım. İlan kaldırılabilir
-
Ayrıca bir sorum var. Makinayı live wiev e alınca makinada bir motor sürekli çalışıyormuş gibi ses geliyor ayrıca makinayı sağa sola kafa ustu yatırınca makina içinde bir parça içinde hareket ediyor.kayıyor. Bu normal mi??
-
Makina k-5