Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: Pentax Star - 26 Mayıs, 2015, 15:49:44

Başlık: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: Pentax Star - 26 Mayıs, 2015, 15:49:44
olayın linki alttadır.
http://onedio.com/haber/evden-cikmadan-nasil-doga-fotografi-cekilir--43433

abimizin kendi sitesi: http://www.matthewalbanese.com/

ben ilk gördüğümde resmen ağzımın suyu aktı ama inanılmaz uğraş gerektiren bir hobi.
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: Ozzcob - 27 Mayıs, 2015, 20:36:27
Hocam muhteşem bir çalışma yahu.İnsan hayret ediyor gerçekten  :o  ;D Yaptığı işi seven,yaptığı işten zevk alan insan her şekilde bulduğu malzemeyi değerlendirebiliyor işte.
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: Pentax Star - 30 Mayıs, 2015, 08:37:36
Hocam muhteşem bir çalışma yahu.İnsan hayret ediyor gerçekten  :o  ;D Yaptığı işi seven,yaptığı işten zevk alan insan her şekilde bulduğu malzemeyi değerlendirebiliyor işte.

"koz kömür'den ay yüzeyi yapma" fikre bakar mısınz:)
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: agkrin - 30 Mayıs, 2015, 20:21:08
 güzelmiş çok emek vermiş ama gerçeğini çekse daha kolay :)
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: omardaing - 30 Mayıs, 2015, 23:06:30
Fotoğraf değilde maket hobisi gibi daha çok.
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: cumuta - 31 Mayıs, 2015, 00:36:01
bu yaptığı baya ilginç ve güzel.bumanzara fotoğrafçılığı demekolmaz bence, başka bir şey.
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: Baha - 03 Haziran, 2015, 14:28:47
Tam Türkiye fotoğrafçılarını anlatıyor. :)) :))
Başlık: Ynt: Evden Çıkmadan Nasıl Doğa Fotoğrafı Çekilir? (Alıntıdır.)
Gönderen: Desperado - 03 Haziran, 2015, 14:43:55
Bence amerika ay a filanda gitmedi,nasa bu abinin masasının üstüne yıgmıstır kömürün közünü tozunu çek abi demişlerdir :)