Pentax Türkiye Topluluğu

Yardım Merkezi => Genel Teknik Yardım => Konuyu başlatan: cumuta - 26 Mayıs, 2015, 18:20:51

Başlık: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: cumuta - 26 Mayıs, 2015, 18:20:51
K-5 II makinem için mikrofon almak istiyorum.

kısa 3-5 dakikalık doğa videoları çekmek istiyorum.sonuçta uzman seviyesinde ve sürekli çekimler  olmayacak.
ama k-5 II mikrofonundan da iyi olmasını istiyorum.

yani orta halli bir şeyler bakıyorum kendimce .

bilgisi olan var mı?
Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: cumuta - 26 Mayıs, 2015, 18:31:53
misal ucuza şöyle birşeyler var.

DSLR DV Camcorder SG-108
http://www.ebay.com/itm/Shotgun-Stereo-Microphone-for-3-5mm-Mic-Digital-Camera-DSLR-DV-Camcorder-SG-108-/330951348673?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d0e3cd1c1 (http://www.ebay.com/itm/Shotgun-Stereo-Microphone-for-3-5mm-Mic-Digital-Camera-DSLR-DV-Camcorder-SG-108-/330951348673?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4d0e3cd1c1)


Rode VIDEOMIC GO (bu orta karar fiyatlı sanırım)
http://www.aliexpress.com/item/Rode-VIDEOMIC-GO-VideoMic-GO-On-Camera-Shotgun-Microphone-Dslr-free-shipping/32312045993.html (http://www.aliexpress.com/item/Rode-VIDEOMIC-GO-VideoMic-GO-On-Camera-Shotgun-Microphone-Dslr-free-shipping/32312045993.html)

Pro SG-598 Stereo Video Shotgun Microphone
http://www.aliexpress.com/item/Brand-New-Pro-SG-598-Stereo-Video-Shotgun-Microphone-For-Nikon-Canon-DSLR-Camera-DV-Camcorder/1703229366.html (http://www.aliexpress.com/item/Brand-New-Pro-SG-598-Stereo-Video-Shotgun-Microphone-For-Nikon-Canon-DSLR-Camera-DV-Camcorder/1703229366.html)
Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: Baha - 26 Mayıs, 2015, 22:56:23
Bende internette son moda olan H4N var. Efsane bir şey. Alanın memnun kalmadığı pek yok. Etraf sesini çok alması sıkıntı yaratabilir. Ve davul ses kayıtlarının performansını bilemiyorum, denemedim. Etrafın sesini almak istemediğimde H4N'e etrafın sesini almayan bir mikrofon bağlıyorum. Ama o mikrofonu tavsiye etmiyorum çünkü doğrudan gövdeye değil de H4N aracılığıyla gövdeye bağlıyorum. Performansını diğer türlü gene bilemiyorum.
Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: cumuta - 26 Mayıs, 2015, 23:58:32
açıkçası hiç kayıt cihazlarını düşünmemiştim.

o açıdan bakınca H4N baya iyi ama fiyat yüksek ikinci eli bile 600tl civarı
fiyatta daha alternatifli olan TASCAM DR-05 ve Zoom H1 var. fiyatları sıfır olarak daha makul.
bunlar nasıldır acaba


Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: ercan69 - 01 Haziran, 2015, 00:23:22
rode dan vazgeçmeyin derim fiyat performans göz önğne alınarak tavsiye ederim
Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: cumuta - 01 Haziran, 2015, 01:51:06
amatör kullanım için model tavsiyeniz var mı?
Başlık: Ynt: K-5 II için mikrofon tavsiyesi
Gönderen: cumuta - 01 Haziran, 2015, 02:02:03
bir açıdan ses kayıt cihazı daha mantıklı geliyor.
k-5 II ses kayıt kapasitesi (rode mikrofon da taksak) bu cihazlardan iyi değildir diye düşünüyorum.
montajda ses ile birleştirince  sonuç daha iyi olur mu?