Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: Lupara - 13 Temmuz, 2015, 12:08:24

Başlık: Efsane ilan :)
Gönderen: Lupara - 13 Temmuz, 2015, 12:08:24
Arkadas şaka mi yapmis tam anlamadim ama benim efsane ilanlarimdan biri oldu. Şakaysa cok guzel fikir.

Nikon d90 icin getirttigi pentax 18-55 i 500 liraya satisa cikarmis.


http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-lens-filtre-pentax-18.55-lens-isteyene-10-numara-bulutsuz-ciziksz-f1.3.5.5.6-221481231/detay

Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: soneryen - 13 Temmuz, 2015, 12:09:53
Kesinlikle ☺

| Sent from mobile Tapatalk |

Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: mk52 - 13 Temmuz, 2015, 12:46:53
bugün ilk defa güldüm  :)
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: Ozzcob - 13 Temmuz, 2015, 13:18:20
Gönül ister ki şaka yapmış olsun ama pek şaka gibi de gelmedi  ;D
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: agkrin - 13 Temmuz, 2015, 14:54:06
bulutsuz çiziksiz 500 demiş :)
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: AKINLASINN - 13 Temmuz, 2015, 16:07:43
Aradım adamı, indirim istedim. Sizin için kargoda %30 indirim yapabilirim dedi.
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: Lupara - 13 Temmuz, 2015, 18:41:14
Arkadas eger saka yapmiyorsa, nikon lenslerin fiyatlarina alisik oldugundan bu fiyati yazmasi normal karsilanabilir.

Ben daha once sifiri 58bin lira olan arabanin 2.eline 63bin lira isteyen adam gordum. Arayip "sifiri 58bin lira ama ben surpriz yasamamak icin sizin denenmis aracinizi almak istiyorum. Bir miktar indirim yapabilirmisiniz?" diye sordum. Satici 100 lira filan yapabilecegini soylemisti.
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: canj23 - 13 Temmuz, 2015, 20:56:01
bence alana hayırlı olsun  ;D
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: yussuf1907 - 14 Temmuz, 2015, 04:07:13
300e düşmüş kaçırmayın :D
Başlık: Ynt: Efsane ilan :)
Gönderen: emreks - 14 Temmuz, 2015, 10:36:57
Bence o lensin fiyatı normal bizimkiler çalıntı olduğu için ucuz olabilir :)
50-200 ilanı için 200-250 liraya sigma 70-300 satılıyor diye mesaj attığım bir üye: o kadar ucuza lens mi olur diyip, lenslerini çaldıran başka bir üyeye mesaj atmış, o arkadaş da ilanım olmamasına rağmen gizliden beni aramıştı lensinizi almak istiyorum, bana çok lazım kuş çekicem 300e verir misiniz diye :) Ben de peki olur dediğimde karım izin vermedi deyip tarihin derinliklerine gömülmüştü :)
Ayrıca bizim insanımızda var bu, diğerleri ucuz bu pahalıysa vardır onlarda bi kusur, ya da vardır bunun bi özelliği, 3 kuruş fazla olsun deyip alan çıkabilir :)