Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: Lupara - 13 Temmuz, 2015, 12:08:24
-
Arkadas şaka mi yapmis tam anlamadim ama benim efsane ilanlarimdan biri oldu. Şakaysa cok guzel fikir.
Nikon d90 icin getirttigi pentax 18-55 i 500 liraya satisa cikarmis.
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-lens-filtre-pentax-18.55-lens-isteyene-10-numara-bulutsuz-ciziksz-f1.3.5.5.6-221481231/detay
-
Kesinlikle ☺
| Sent from mobile Tapatalk |
-
bugün ilk defa güldüm :)
-
Gönül ister ki şaka yapmış olsun ama pek şaka gibi de gelmedi ;D
-
bulutsuz çiziksiz 500 demiş :)
-
Aradım adamı, indirim istedim. Sizin için kargoda %30 indirim yapabilirim dedi.
-
Arkadas eger saka yapmiyorsa, nikon lenslerin fiyatlarina alisik oldugundan bu fiyati yazmasi normal karsilanabilir.
Ben daha once sifiri 58bin lira olan arabanin 2.eline 63bin lira isteyen adam gordum. Arayip "sifiri 58bin lira ama ben surpriz yasamamak icin sizin denenmis aracinizi almak istiyorum. Bir miktar indirim yapabilirmisiniz?" diye sordum. Satici 100 lira filan yapabilecegini soylemisti.
-
bence alana hayırlı olsun ;D
-
300e düşmüş kaçırmayın :D
-
Bence o lensin fiyatı normal bizimkiler çalıntı olduğu için ucuz olabilir :)
50-200 ilanı için 200-250 liraya sigma 70-300 satılıyor diye mesaj attığım bir üye: o kadar ucuza lens mi olur diyip, lenslerini çaldıran başka bir üyeye mesaj atmış, o arkadaş da ilanım olmamasına rağmen gizliden beni aramıştı lensinizi almak istiyorum, bana çok lazım kuş çekicem 300e verir misiniz diye :) Ben de peki olur dediğimde karım izin vermedi deyip tarihin derinliklerine gömülmüştü :)
Ayrıca bizim insanımızda var bu, diğerleri ucuz bu pahalıysa vardır onlarda bi kusur, ya da vardır bunun bi özelliği, 3 kuruş fazla olsun deyip alan çıkabilir :)