Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Kızgınlık ve Türlü Şikayetler => Konuyu başlatan: solidsnake89 - 16 Temmuz, 2015, 12:42:41
-
Arkadaşlar herkese selam. ben tekinal43 kullanıcı adlı Ali Tekin isimli kullanıcı ile sanalpazar üzerinden bir alışveriş yaptım ve lensi gönderdim. kendisi lensi aldığında beni aradı ve ben bu lensi beğenmedim renklerini fotoğraf kalitesini falan filan diye keyfi olarak iade etmek istediğini belirtti. sanal pazar da zaten alıcı nın avukatı olan bi siteymiş bunu anladım bilmiyordum satıcı istediği zaman bi sebep olmaksızın iade edebiliyormuş. kendisi sürekli zaten benim böyle bi hakkım var sözleşmeyi okuyun falan diyerek iade etti. arkadaş bunu sürekli yapıyormuş zaten sanalpazarda yaptığı başka bir alışverişten de böyle bi yorum almış. Canon 5d almış ve fotoğraf kalitesini beğenmedim diye iade etmiş. artık nasıl bi fotoğraf kalitesi renk kalitesi arıyorsa ben anlamadım :) sizden tavsiyem bu arkadaş ile alışveriş yapmamanız. kendisi sanal pazardan ilan açtırıp nasılsa iade hakkım var diye lens alıp deneyen ve insanların zamanını boşa harcayan lensler hakkında da bi fikri olmayan bi insan.
-
Ayrıca gönderirken kargo ücretini benim ödememde rica edip beni zarara uğrattı.
-
Orjinal durumlar bunlar ;)
-
Sanalpazar gibi sitelerden bisey satarken alicinin iade etmesi hakki. Onemli olan geri gelen urunun ne durumda oldugu.
Kaldi ki havale ile yaptigim bazi satislarda dahi alici arkadas iade etmek istediginde geri aldim ve alirim. Yeterki gonderdigim gibi gelsin. Once makineyi/lensi gonderdigim ardindan parayi hesabima havale yaptirdigim da oldu.
Mesela ust mesajdaki suha ya yada bazi arkadaslara makineyi,lensi gonderirim, bir hafta denesin,begenmezse bir hafta sonra iade etsin,hic problem degil.
Allah art niyetli insanlarla karsilastirmasin.
Ama kargo ucretini saticiya odetilmesi de haksizlik. Adami zarara ugratmak yanlis.
-
Sanalpazar gibi sitelerden bisey satarken alicinin iade etmesi hakki. Onemli olan geri gelen urunun ne durumda oldugu.
Kaldi ki havale ile yaptigim bazi satislarda dahi alici arkadas iade etmek istediginde geri aldim ve alirim. Yeterki gonderdigim gibi gelsin. Once makineyi/lensi gonderdigim ardindan parayi hesabima havale yaptirdigim da oldu.
Mesela ust mesajdaki suha ya yada bazi arkadaslara makineyi,lensi gonderirim, bir hafta denesin,begenmezse bir hafta sonra iade etsin,hic problem degil.
Allah art niyetli insanlarla karsilastirmasin.
Ama kargo ucretini saticiya odetilmesi de haksizlik. Adami zarara ugratmak yanlis.
+1