Pentax Türkiye Topluluğu

Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => Ankara => Konuyu başlatan: Baha - 26 Temmuz, 2015, 02:29:23

Başlık: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Baha - 26 Temmuz, 2015, 02:29:23
Herkese merhaba. 23 Ağustos günü Ankara'da buluşma yapalım diyorum. Ne dersiniz? :)
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Suha - 26 Temmuz, 2015, 13:16:38
Angara çok uzak bahtı karam ;)
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: ercan69 - 26 Temmuz, 2015, 15:51:58
ben belkim katılabilirim kesin değil
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: skaplan - 26 Temmuz, 2015, 23:05:37
Ben memnuniyetle katılırım.
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Desperado - 27 Temmuz, 2015, 23:01:00
tarih çok öte,hamamönü'nde kallavi bir kahvaltı sonra deklanşöre basa basa bir rota belirlenebilir ulus yada kızılay'a doğru.
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: mk52 - 28 Temmuz, 2015, 23:24:02
Bana uygun bir zaman olmadı etkinliğe katılmak isterdim tam izin bittiği dönem inşallah başka etkinliklere katılma fırsatım olurda forumdaki fotoğraf severlerle tanışmış oluruz.
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Baha - 03 Ağustos, 2015, 00:02:53
tarih çok öte,hamamönü'nde kallavi bir kahvaltı sonra deklanşöre basa basa bir rota belirlenebilir ulus yada kızılay'a doğru.

Kahvaltı güzel fikir aslında. :)

Uyanamam diyen olmazsa yapalım. En olmadı öğle buluşuruz. Bir bakalım o gün kimler uygunmuş. Malum yaklaştı tarih. :)
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Desperado - 03 Ağustos, 2015, 00:13:54
1
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: ercan69 - 03 Ağustos, 2015, 00:32:44
adres?
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: aie52 - 04 Ağustos, 2015, 16:02:02
23 Ağustos Ankara buluşmasında yer alırım.
Selamlar.
İrfan Ertürk
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: Baha - 04 Ağustos, 2015, 16:05:51
23 Ağustos Ankara buluşmasında yer alırım.
Selamlar.
İrfan Ertürk

İrfan abi bir gece gezi dışında da buluşuyorduk seninle. :))
Başlık: Ynt: 23 Ağustos Pazar Günü / Ankara Buluşması
Gönderen: aie52 - 05 Ağustos, 2015, 11:03:19
Merhaba Baha,
Önümüzdeki hafta senin müsait olabileceğin bir zamanı bildirisen buluşabiliriz.
Benim vakit açısından esnekliğim oldukça fazla.
Belki K3 konusunu ve gece çekim işini konuşabiliriz.
Selamlar.
İrfan