Pentax Türkiye Topluluğu
Sosyal Etkinlikler - Forum Dışı Yarışma Duyuruları => Etkinlikler => Ankara => Konuyu başlatan: Baha - 26 Temmuz, 2015, 02:29:23
-
Herkese merhaba. 23 Ağustos günü Ankara'da buluşma yapalım diyorum. Ne dersiniz? :)
-
Angara çok uzak bahtı karam ;)
-
ben belkim katılabilirim kesin değil
-
Ben memnuniyetle katılırım.
-
tarih çok öte,hamamönü'nde kallavi bir kahvaltı sonra deklanşöre basa basa bir rota belirlenebilir ulus yada kızılay'a doğru.
-
Bana uygun bir zaman olmadı etkinliğe katılmak isterdim tam izin bittiği dönem inşallah başka etkinliklere katılma fırsatım olurda forumdaki fotoğraf severlerle tanışmış oluruz.
-
tarih çok öte,hamamönü'nde kallavi bir kahvaltı sonra deklanşöre basa basa bir rota belirlenebilir ulus yada kızılay'a doğru.
Kahvaltı güzel fikir aslında. :)
Uyanamam diyen olmazsa yapalım. En olmadı öğle buluşuruz. Bir bakalım o gün kimler uygunmuş. Malum yaklaştı tarih. :)
-
1
-
adres?
-
23 Ağustos Ankara buluşmasında yer alırım.
Selamlar.
İrfan Ertürk
-
23 Ağustos Ankara buluşmasında yer alırım.
Selamlar.
İrfan Ertürk
İrfan abi bir gece gezi dışında da buluşuyorduk seninle. :))
-
Merhaba Baha,
Önümüzdeki hafta senin müsait olabileceğin bir zamanı bildirisen buluşabiliriz.
Benim vakit açısından esnekliğim oldukça fazla.
Belki K3 konusunu ve gece çekim işini konuşabiliriz.
Selamlar.
İrfan