Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Objektifler ve Aksesuarları => Pentax Marka Objektifler => Konuyu başlatan: analog_dukkan - 21 Eylül, 2015, 17:53:54
-
Geçen ay almış olduğum bu devasa lens gerçekten çok ağır ve büyük, biraz bakım gerektiği için sakaryadaki ustama götürdüm. Oda görür görme zsen bunu bana sat diye başaldı. Daha önce kullanan varmı bilmiyorum. Ben adaptör aldım mutlaka test edip fotoğraf paylaşacağım.
https://www.flickr.com/photos/sahinmurat/albums/72157658200718686
(https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153576147118770&set=a.10153576139488770.1073741999.571553769&type=3&theater)
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/t31.0-8/s960x960/11895154_10153576140363770_9082055380435210484_o.jpg)
(https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/11181629_10153576142098770_5738655942099629480_n.jpg?oh=650ed4a1172115bad5dd1518cfed4d83&oe=569DAA60&__gda__=1452611589_92d5c5aa53e8f0c1a3924f2633972c9e)
(https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xtp1/v/t1.0-9/11990639_10153576146153770_4289694557743219921_n.jpg?oh=90a5422997943cbe59d48602d06eb1a3&oe=569862F2&__gda__=1449038903_f0e70cbf1072226a4f54e7284f8c5a0f)
(https://fbcdn-photos-h-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-0/p206x206/11218957_10153576147588770_420859917133533921_n.jpg?oh=796790bd4206206909d1a376635395fe&oe=56AB8601&__gda__=1453071274_8ef986be2fa837a261acab6a228bf375)
-
objektif değilde teleskop demek lazım buna. spotting scope adapter denen şeylerden bulunabilseydi bu lens teleskop olarak gayet güzel iş yapar.
-
fotoğrafları bekliyoruz hocam
-
fotoğraflarını heyecanla bekliyoruz hocam