Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: Baha - 06 Ocak, 2016, 19:55:38
-
Ek'te bulunan fotoğraf ürünün kendisidir. Sitemiz üyesi guvenfesli'den almıştım. Fiyat olarak, satın aldığım meblağ olan 900 lira istiyorum.
-
Otomatik netleme ve SDM'si çalışıyor mu? Herhangi bir sorunu var mı?
-
Otomatik netleme ve SDM'si çalışıyor mu? Herhangi bir sorunu var mı?
Merhabalar. Herhangi bir problemi yok.
-
Güncel..
Sent from my iPhone using Tapatalk