Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: happyprince - 10 Ocak, 2016, 12:06:52
-
Arkadaşlar
Kısa süre önce aldığım 70-210 lensimi çok uygun bir fiyata veriyorum.ufak tefek kusurlarını akşam yazacağım.fotoları da koyacağım.ama bu kusurların resme etkisi yok. Fiyat 200 TL dir.Alana hayırlı olsun.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Fotoğraflarınızı bende bekliyorum iyi pazarlar.
-
Arkadaşlar alakadar olan herkese çok teşekkürler.
Lensin fotoğraflarını atıyorum şimdi.Lensin en dıştaki camın bir altındaki kısmında en son fotoğrafta görebileceğiniz nokta benzeri bir leke var.En üst camı rahatlıkla sökülüp bu leke temizlenebilir ancak resme etkisi sıfır.Hiçbir etkisini göremedim ben şahsen.Bir de resimlerde dikkatli bakarsanız lensin kenarlarında yapışkana benzer birşeyler var kısım kısım.Nedir ben çözemedim ama dediğim gibi bunun da resme etkisi sıfır.Autofocusun çalışmasında ya da lensin çalışmasında hiçbir kusur yok.Lensin ön ve arka kapağı vardır.Lütfen yazdığım meselelerle alakalı soru sormayınız.Fiyat en son 200 TL olacaktır.Bunun altına satmam lense de haksızlık.Taksitle satmayacağım,kargoyu da alıcı öder.Alan arkadaşın memnun kalacağından eminim.50mm 1.4 almayı planlıyorum,satış amacım da budur.Satılmazsa da çok dert değil çünkü yeni bir K-50 body aldım,kullanmaya devam ederim.Alacak arkadaşa hayırlı olsun diyorum.
-
Fotoğraf için teşekkür ederim. Çok iyi bir objektiftir. Bende de vardı motorda ufak bir sorunu vardı sirkecide bir yere göndermiştim bunun parçasını bulmak çok zor dediler gelirse arariz dediler aradan 3 yıl filan geçti :) ben de gidip alamadım ama acayip keskin ve güzel renkler üreten bir objektif. Bütçem olsa şuan alırdım hiç düşünmeden. Alacak arkadaşlar kalitesinden tereddüt etmeden alabilirler ve fiyatıda oldukça uygun.
LG-H815 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Teşekkür ederim efendim... Güzel lens doğrusu... Satılmazsa da hiç mesele değil , kendim kullanmaya devam ederim... Teşekkürler tekrar alakanız ve yorumunuz için.
-
Mehmet Bey haftaya cumaya kadar elinizde kalırsa bir ihtimal sizden alabilirim. Bir iha kumanda satışım olacak satarsam alıcam dayanamadım çünkü :)
-
tamamdır... isterseniz rezerve de edebilirim.acil satılık bi durum yok.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Çok teşekkür ederim, rezerve etmenizi isterdim ancak benim satış olmaması durumunda sizi engellemiş olurum ben takipte olacağım zaten hafta ortası netleşir netleşmez size geri dönüş yapacağım çok teşekkür ediyorum ilginize.
-
estağfurullah... inşallah herşey gönlünüzce olur... selametle.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
İnşallah, çok sağolun görüşmek üzere.
-
Lens satılmıştır.Alan arkadaşa hayırlı olmasını dilerim.
-
Bende şans yok hocam hayırlı olsun :) ben urunu yarin yada persembe kesin satiyodum:) yine gol değil be abi :)
-
mehmet hocadan daha öncede alışverişim oldu çok dürüst sağlam bir arkadaş düşünmeden alışveriş edebilirsiniz ne yazmışsa odur söylediği şeyler kusur bile sayılmaz
-
lens grktprk rumuzlu değerli arkadaşımıza satılmıştır.ilan kaldırılabilir.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi