Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: kampfar - 14 Ocak, 2016, 21:01:55
-
Fotoğraf koymuyorum çünkü objektif gerçekten sıfır ayarında bir objektif.. Yani kozmetik olarak en ufak bir iz yok.
Fiyatı 160 tl olarak belirledim. Öğrenciyim pazarlık yapabileceğiniz birisi değilim. Kocaeli'de elden teslim edebilirim. Kargo ve get ile de işlem yapabiliriz.
-
mesajı okuyunca donus yaparsaniz sevinirim.
-
Güncel ve 150 lira.
-
En çok aranan objektiflerden birine, en uygun fiyatı yazdım. İnsanların alım gücü gün geçtikçe düşüyor. Satamadığıma değilde buna üzülüyorum.
-
Mesele alım gücü değil beyfendi.Yoksa neredeyse full frame fiyatına cep telefonu alıyor insanlar. Dslr piyasası küçülüyor;dahası pentax piyasası bitik durumda.Varsa yoksa Canon Nikon. Türkiyede ne kadar Pentax kullanan varsa neredeyse hepsini tanıyorum.Gerisini siz hesap edin.Bir de sizin sattığınız lens manuel bir lens ve de zaten hemen hemen tüm pentax kullanıcılarda var;yoksa da manuel lens kullanmak istemiyor demektir zaten. Bu arada bana email atmıştınız;buradan çok teşekkür ederim fotolar için.Son anda başka bir lens çıktı;onunla ilgilendim;o sebepten dönemedim.Eğer mevzubahis lensi alamazsam tekrar size dönüş yapacağım. teşekkürler.
GT-I9190 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Canon Nikon da bitik halde Mehmet bey. :) Tüm fotoğraf piyasasında genel bir doygunluk var. 2015'te çok iflaslar oldu bu teknoloji firmalarında. 2016'da da iflaslar bekleniyor. Zor bir süreçten geçiyor tüm piyasa. Neyse, ilanı kitlettim. :)
-
İlanı kilitleyebilir miyiz? Satılacağı yok, ölücülerle uğraşıyoruz.
-
bence bedava bir fiyat lensiniz.bunun üzerine hala pazarlık eden varsa tersleyin bence.millet utanmasa üste para isteyecek.