Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: kampfar - 06 Ocak, 2012, 14:31:46
-
-
Super modelin süper esprisi...!!!!!!!!!!!!
-
Güzel reklam olmuş valla billa :D
-
iyiymiş :D
-
Hahah tuttum bunu bak :D
-
Fotoşopla falan uğraşmayalım.
LG miydi??? :p