Pentax Türkiye Topluluğu
Pentax Dışı => Kızgınlık ve Türlü Şikayetler => Konuyu başlatan: Oguzhan - 10 Şubat, 2016, 11:21:35
-
Arkadaslar bu sahistan k5 ini satin aldim kendi kx makinami ve ustune 450tl gonderdim sahis makinayi kargoya verdi kargo elime ulastiginda makina yere dusmus flasi calismiyor oto focus tekliyor ve flas demiri yamuk olarak aldim bu sahsi aradim kargoyla ugrastim kesinlikle kabul etmiyor ben saglam gonderdim diyip geciyor kargo firmasi faturasini getirin ucretini odeyim diyor bu sahis suc senin beni ilginlendirmez deyip duruyor napmam lazim size soruyorum bu sahis kutahya anadolu lisesi müdürü bide ben her turlu seyi denedim gel masrafi yari yariya karsiliyalim bile dedim yok telefonumu bile acmiyor artik supeye dustum acaba kendimi boyle bilerek gonderdi diye kutulumasi vasat zaten fotolari aticam ne yapmam lazim bana akil verin...avukatla konustum ben hakliyim
-
Kargo duzgun yapilmamismiydi? Sahsen ben bisey gonderirken biyolojik silahlari bile hesap ediyorum,hava almaz posete sariyorum.
-
Kargo duzgun yapilmamismiydi? Sahsen ben bisey gonderirken biyolojik silahlari bile hesap ediyorum,hava almaz posete sariyorum.
Kargo duzgun deildi evet disindaki karton bilr biseye yaramaz bende ona kargo yaptim yaptigim kargoyla kiyaslanamaz
-
(http://i.hizliresim.com/7Mzk8a.jpg) (http://hizliresim.com/7Mzk8a)
(http://i.hizliresim.com/pB1goN.jpg) (http://hizliresim.com/pB1goN)
(http://i.hizliresim.com/pB1gX0.jpg) (http://hizliresim.com/pB1gX0)
Buyrun resimler
-
Öncelikle geçmiş olsun,ben sıfır ürün almıştım,kargo da sıkıntı yoktu ama ürün de arıza vardı.Kargo bizim ile alakamız yok diye tutanak tutmamıştı. Sizin durumunuz da ne yapılabilir ben olsam kargodan almazdım bu şekilde ki kutuyu. Her ürünün illa faturası mı olması lazım? Oldu o zaman kargolara her ürüne zarar versinler.Sıkıntılı bir süreç kısacası.
Bu iki kullanıcı aynı kişi mi bu arada?
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,6667.0.html
-
Konunun disindayim, iki arkadasi da sadece forumdan biliyorum ve hic alisveris yapmadim.
Ama prensip olarak soyle dusunuyorum:
Kargoda meydana gelebilecek hasar gondericiye ait olmali.
Ki 2009 da bir arkadasa bir makine gondermistim. Bir biskuvi kutusuna koyup etrafini guzelce doldurdum. Ama kargoda makinenin uzerine biskuvi tozu gibi bisey akmis ve makine batmis. Alici arkadas durumu anlatip iade etmek istedi, kabul ettim ve mahcup oldum.
-
Öncelikle geçmiş olsun,ben sıfır ürün almıştım,kargo da sıkıntı yoktu ama ürün de arıza vardı.Kargo bizim ile alakamız yok diye tutanak tutmamıştı. Sizin durumunuz da ne yapılabilir ben olsam kargodan almazdım bu şekilde ki kutuyu. Her ürünün illa faturası mı olması lazım? Oldu o zaman kargolara her ürüne zarar versinler.Sıkıntılı bir süreç kısacası.
Bu iki kullanıcı aynı kişi mi bu arada?
http://www.pentaxturk.com/forum/index.php/topic,6667.0.html
Vay vay vay mukemmel yerden yakalamissiniz kendisinin bir cok hatasini duydum zaten cizik lensleri saglam deyip satiyormus
-
Konunun disindayim, iki arkadasi da sadece forumdan biliyorum ve hic alisveris yapmadim.
Ama prensip olarak soyle dusunuyorum:
Kargoda meydana gelebilecek hasar gondericiye ait olmali.
Ki 2009 da bir arkadasa bir makine gondermistim. Bir biskuvi kutusuna koyup etrafini guzelce doldurdum. Ama kargoda makinenin uzerine biskuvi tozu gibi bisey akmis ve makine batmis. Alici arkadas durumu anlatip iade etmek istedi, kabul ettim ve mahcup oldum.
Katiliyorum size benim ne alakam varda sorumlulugu ben aliyorum cihazi gormemisim bile sorumluluk gondericinindir bekleyelim bakalim ne yazicak buraya
-
Tatsız bir olay yaşanmış. Öncelikle geçmiş olsun. Taraflar haklı fakat top alıcıda kalınca tek taraflı mağduriyetin yaşanması da hoş olmaz görüşündeyim.
Alıcı mı kırdı? Hayır. Huzuru kaçtı mı? Evet.
Satıcı mı kırdı? Hayır. Huzuru kaçtı mı? Evet.
Firma mı kırdı? Evet. Huzuru kaçtı mı? Hayır.
Yukarıda denklemde bulunan "huzur" değişkenlerini zıttı ile değiştirme görüşündeyim. Mesela ürünü bana gönderin. Sizin normalde yaptıracağınız ücretten epey düşük masraf çıkartacağımdan eminim. O meblağ üzerinden alıcı ve satıcı az az ücret ödeyerek mağduriyetlerin yaşanmasını engellemiş oluruz. Ve ardından fatura diye direten firmaya tüketici davası açılabilir. Faturasız gönderdiğim ürünü kırıp bu faturasız deme cüretleri nereden geliyor merak ediyorum. Çene yapacakları kadar bir eksper ile iletişime girip tahmini zararı ölçüp ödeyiversinler.
Satıcının sorumluluk alması gerekmiyor. Ama sorumluluk almaması benim gözümde pek de hoş değil. Neticede satıcı kırmadı elbette fakat yeterli paketleme yapılmamış ki bu olumsuzluğa davetiye çıkmış. Alıcı da parayı kırık ürün için mi ödedi? O da paketleme için ekstra para ödeseydi.
Sonuç olarak suçlu aramıyoruz, mağduriyeti gidermeye uğraşıyoruz. Ve taraflar gönüllü olmadıkça mağduriyet asla son bulmaz. :)
-
Haldun abiyle başımdan geçen olay...
Makro objektife ihtiyacım oldu. Haldun abiyi aradım ve tabi ki deyip hemen ertesi gün ürünü bana kargoladı. Kargoya gittim, ürünü aldım. Bir ne göreyim, objektif parçalanmış! Filtre yuvası kırık, netlik almıyor. Belli bir metrede duruyor ve sadece o metre ile fotoğraf çekebiliyorsun. Yok yani iş görmez.
Aradım Haldun abiyi. Ayrıntılarını sormadı bile. Cana geleceğine mala gelsin deyip ürünü teknik servise göndermemi istedi. Aradan 1 ay geçti, aradım. Objektif şu durumda şöyle oldu, hazırlansın gönderecem abi dedim. Haldun abi ise hem zamanın önemi yok, acele etme dedi. Hem de zararı karşılamak için bana kızdı.
Şimdi Haldun abi bana ödünç gönderiyor objektifi, hem de ondan kaynaklanmayan sebeplerle objektif kullanılamaz hale geliyor. Hem de zararı karşılayacak. Tabi ki kabul etmedim. Ve masrafları ben karşıladım.
Burada kimseye laf ettiğim yok, lütfen öyle anlaşılmasın. Fakat karşılıklı anlayış karşılıklı dialog olmadıktan sonra bu işler çözülmez. Benim konuyla alakam olmamasına ben de elimde geldiğince yardım edeceğimi dile getirdim.
-
Baha cok tesekkur ederim yazin icin haldun abi gibi olsa tekin zaten konu buraya gelmezdi banane deyip geciyor simdi ciktim sun teknige gidiyorum sorununu soylerim 2 saate dedi gondericiye soyledim yari yariya karsiliyalim diye daha cevap vermedi bekliyorum yaptigi seyler ise cok ayip
-
olaydan dolayı üzgünüm
arkadaşımız bu olayda haksız değildir
ama bende haksız değilim
ürünü sağlam gönderdiğimi arkadaş kabul ediyor
bende sağlam iken fotoğrafını da gönderdim
KARGONUN KÖTÜ TAŞIMASI YÜZÜNDEN SATICI NEDEN PARA ÖDESİN
-
olaydan dolayı üzgünüm
arkadaşımız bu olayda haksız değildir
ama bende haksız değilim
ürünü sağlam gönderdiğimi arkadaş kabul ediyor
bende sağlam iken fotoğrafını da gönderdim
KARGONUN KÖTÜ TAŞIMASI YÜZÜNDEN SATICI NEDEN PARA ÖDESİN
Tekin bey siz bilirsiniz. Ödeme yapmak için hiçbir zorunluluğunuz tabi ki yok. Dediğiniz gibi siz ürünü sağlam verdiniz ve alıcı da bunu kabul ediyor. Fakat olurda bir gün siz alıcı durumda iken kusurlu kargo nedeniyle böyle bir durum olursa diye empati yapmanızı rica etmek zorundayım. Hiç Sanalpazar gibi şeylerle alırım, gene bana patlamaz demeyin zaten Sanalpazar'da yapacağınız alışverişlere ödediğiniz komisyon parasıyla kaç defa ürünü tamir ederdiniz değil mi? :)
Haldun abi örneğini verdim. Bana bedava yardım ediyor ve bedava yardım ederken objektif parçalanıyor, zarara uğruyor. Yoktan zarar etmesine rağmen hala teknik servis masraflarını karşılamak istiyor. Haldun hocanın suçu ne peki? Yardım etmek istediği için 500 lira zarar etmesinin mantığı ne? Ben gene Haldun hoca gibi jest yapın masrafı karşılayın önerisini sunmadım. Fakat en azından yardım edebilirsiniz diye bir teklifte bulundum. Sadece teklif. Hiç yardım etmeseniz bile, olayla en ufak ilgimin olmamasına rağmen fiyatta elimden geldiğince yardım ederek bu tatsız olayda sizden daha çok sorumluluk sahibi olmuş olacağımı belirtmek isterim. Bu kadar katı olmanız dolayısıyla ileri bir tarihte sizinle alışveriş yapmam söz konusu olamaz ve dahası yapanlara da bu kötü örneği göstermek zorunda kalacağım. Tekrar ediyorum, yardım etme gibi bir zorunluluğunuz asla yok.
-
Kargo şubesi diyor ki; arkadaş oradaki kargoya başvuracak, oradan bize gelecek biz de oradan bize gelen durum/istek talebine göre sizinle irtibata geçeceğiz. Ama arkadaşımız çok acele ediyor. Ben ona diyorum ki bu işin suçlusu ne sen ne de ben, sorumlu kargodur. Başvuracağımız, aşındıracağımız çıkan masrafı karşılamak durumunda olan kargodur, ne o ne de benim diyorum. Ürün zaten sigortalı gitmiş. Benim arkadaşa başından beri dediğim budur, ben de üzgünüm başımıza geldi bu olay. Kargoyu sıkıştıralım diyorum, benim gönderdiğim yer ise yazışma beklerim diyor.
-
İlk başta aynen şunları yazdı bana " ben size kırık makina gönderdiniz demedim ", " üstüne bir şey düşürmüşler veya yere düştü " " düşmüş makina hem de çok yüksekten "
ben de dedim ki keşke kontrol etseydiniz teslim alırken " eşim teslim almış " dedi, sonra " kargocu güvenliğe bırakıp gitmiş " nasıl kontrol edeyim dedi.
sonra bana dedi ki gittim sordum 270 TL masrafı var ya bu parayı gönderirsin ya da makinayı geri alırsın
sonra 270 TL masrafın yarısını gönderin demeye başladı
sonra belki sen kırdın sendeyken çekilmiş fotoğraf gönder dedi
onu da fotoğraf da gönderdim
BEN BAŞTAN BERİ AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM: SUÇ GÖNDERİCİ DE VE ALICI DA DEĞİL KARGODADIR, ORAYA BAŞVUR
-
Benim ornek verdigim laflari soylemisim gibi konusuyorsun ben bu makinaya ihtiyacim oldugu icin aldim kargo bizi 5 ay bekletirse onumu bekliycez sen parani makinani saglam aldin konusuyorsun tabi rahatca bak gittim yaptirdim makinayi is yerimden izin aldim hadi bakalim simdi ne yapicaksin merak ediyorum
-
bu sözler whatsapp'ta mevcut örnek sözler filan değil. ortalığı velveleye verme, acele etme dedim sadece ben.
ama bu arada " yazıklar olsun " " senin öğreteceğin öğrencilere yazık " gibi hakaretler bile yazdı bu arkadaşımız.
Ben başından beri keşke yaşamasaydık tarzında şeyler yazdım, bekleyip görmek lazım dedim ama anlatamadım.
-
bu sözler whatsapp'ta mevcut örnek sözler filan değil. ortalığı velveleye verme, acele etme dedim sadece ben.
ama bu arada " yazıklar olsun " " senin öğreteceğin öğrencilere yazık " gibi hakaretler bile yazdı bu arkadaşımız.
Ben başından beri keşke yaşamasaydık tarzında şeyler yazdım, bekleyip görmek lazım dedim ama anlatamadım.
Ayip yemin ederim yazdigin hersey bendede mevcut benim sorunum deil deyip durdun neyini bekleyeyim diyorum sana hala diyorum makinaya ihtiyacim var diye aldim beklesem senden deil baskasindan alirdim senin keyfini bekleyemem ben ben makinayi yaptirdim olay sana kalmis ya ucreti yollarsin ya yollamassin lakin seninle asla bidaha alisveris deil ayni konuda bile olmam bi insan sattigi urunun arkasinda durmuyorsa uzak durucaksin...
-
İlk başta aynen şunları yazdı bana " ben size kırık makina gönderdiniz demedim ", " üstüne bir şey düşürmüşler veya yere düştü " " düşmüş makina hem de çok yüksekten "
ben de dedim ki keşke kontrol etseydiniz teslim alırken " eşim teslim almış " dedi, sonra " kargocu güvenliğe bırakıp gitmiş " nasıl kontrol edeyim dedi.
sonra bana dedi ki gittim sordum 270 TL masrafı var ya bu parayı gönderirsin ya da makinayı geri alırsın
sonra 270 TL masrafın yarısını gönderin demeye başladı
sonra belki sen kırdın sendeyken çekilmiş fotoğraf gönder dedi
onu da fotoğraf da gönderdim
BEN BAŞTAN BERİ AYNI ŞEYİ SÖYLÜYORUM: SUÇ GÖNDERİCİ DE VE ALICI DA DEĞİL KARGODADIR, ORAYA BAŞVUR
Tekin bey ben ve benden biri şu saatten sonra sizden 5 liralık kapak dahi satın almayacak. Dahası tekrar bir vukuat olması durumunda olaya daha farklı yaklaşacağım. "Üzüldüm, keşke yaşanmasaydım, keşke olmasaydı, aa çok üzüldüm" gibi tekrar tekrar yapıcılıktan uzak konuşmanız ve diyalogdan kaçar tutumunuzu yakıştıramadım.
Öncelikle şunu anlamaya çalışın lütfen. Burada haklı haksız aramıyoruz. Burada doğru & yalan konuşanı da aramıyoruz. İyi niyet kötü niyet hiç aramıyoruz. Yani hiç bir şey aramıyoruz. Tekrar edeyim, hiç bir şey aramıyoruz. Biz burada var olan bir hatayı düzeltmek istiyoruz. Oğuzhan yalan söylüyor olabilir. Eksik yada fazla söylüyor da olabilir. Yada %100 doğru söylüyordur, bilemeyiz. O nedenle ürünü ben alıp, teknik servise bizzat ben teslim edecektim. Bana mı güvenmiyorsunuz? Az daha bana da hakaret edeceksiniz, çok ayıp.
Kullanıcılar PentaxTurk'ü, pazar kitlesi olduğu için tercih etmelerini istemiyoruz. Biz, kullanıcıların PentaxTurk'ü güvenli bir pazar olduğu için tavsiye etmelerini istiyoruz. Güvenli pazar demek, alıcının satıcının birbirini tanıdığı, samimi bir pazar demek. Yani siz kaynaklı olmayan bir hata olması durumunda dahi alıcısınız yada satıcısınız farketmez yardım etmenizi gerektiren bir pazar demektir. Mesela "kargo firmasına gidin" deyip dilencilik yaptırma çalışmanız çok çirkin bir davranış. Ben bu cevabı hiç bir site üyesine yakıştıramıyorum.
Birkaç hafta önce 15mm limited objektifimi SAĞLAM bir şekilde bir site üyemize kargoladım. Kuryenin yaptığı bir ayıp olduğunu biliyorum. Parasoleyi yamuk bir şekilde üyemize teslim edildiğine eminim. Üye benimle iletişime geçti ve ürünü İADE edin dedim. Parayı da iade ettim. Hem objektifimin parasoleyi yamuldu, hem de kargo parası ödememle kaldım. Çifte zarar. Peki site üyemize "Banane ben paramı aldım, sana da sağlam gönderdim. Kargo firmasıyla görüşün." mü deseydim? Olmaz, böyle şeyler hoş değil. Keza Haldun bey ile olan anımı da paylaştım. Sizin gözünüzde ben bayağı avanak avanak masraf konusunda yardım edip duruyormuşum meğer. Neyse ki böyle düşünmüyorum. Her fırsatta içinde olduğum olaylarda doğrudan, içinde olmadığım olaylarda ise en azından fiyatı aşağı çekerek mutlaka herkese yardımcı olacağım.
Polemik yaratıp tarafmışım gibi bir izlenimin ortaya çıkmasını istemiyorum. Oğuzhan ile özel bir iletişimim yok. Yada Tekin bey ile geçmişte özel bir iletişimim olmadı. Her iki üyeye de eşit mesafedeyim. Sonuç olarak olayların iç yüzünü, aranızda geçen konuşmaları bilemiyorum. Fakat ben yönetici olarak yardım etmeye çalışırken güvenmez tutumunuzu yakıştırmadığımı belirtmek isterim. Teşekkürler.
-
Baha kesinlikle haklisin bunu bana bastan beri yapti ilk teklifim body leri takas edelim nakiti bahaya gondereyim o size yollasin dedim kabul etmedi bahayi tanimam ben deyip gecti. Tabi ben anlattim yonetici oldugunu guvenmedi gene kargoyu aldim ne yapsam olmadi makinayi al dedim olmadi ortaklasa yaptiralim dedim olmadi hic bir sekilde kabul etmedi senle kargo arasinda git ugras dedi kisacasi istediki ben sattim konu kapanmistir... Sonrasida varda uzatmayacagim sıķıldım cünķü egerki birazcık sattigi malin arkasindaysa arar bu konuda özrünü diler. Basindan beri zaten yanimda olsa ben geri vermeye calismadim onu suçlamadim sen böyle gonderdin demedim tek istegim ortaklasa halledelim lakin sonuc yok
-
Gonderici kötü paket yaptı diyelim peki alıcı neden kontrol etmemiş teslim alma esnasında ? Kimse kusura bakmasın ama isim verecegim oguzhan burayı ticarethane gibi kullanıyorsun ve neredeyse haftada bir senin icinde olduğun vukuatlara denk geliyoruz. Sahsi fikrim şudur bu konuda : tekin bey kargo paketine yeteri özeni göstermediyse kargo firması ödeme yapana kadar oguzhan'ın masrafına ortakk olmalıdır. Eger pakete özen gosterdiyse oğuzhan bu durumu kargo firmasıyla halletmelidir. Ve biraz seytanın avukatı olayım diyorum. Iki taraf da bu hasarlı ürünün o ürün olduğunu ispatlayabilecek midir ? Gonderici alıcıya ürünü yollamadan önce seri numarasını yazdı mı acaba ? Tekin bey saglam bir gövdeyi teshir edip hasarlı bir gövde mi gönderdi ? Veyahut Oguzhan elindeki baska bir hasarlı gövdeyi tekin beyin gönderdigi ürün olarak mı lanse ediyor ? Dedigim gibi ben ürün yollarken seri numarasini ve paketleme asamasini videoya aliyorum ki ne alıcı ne kargo bir olumsuzluk da beni hatalı çıkarmadın. Aynı sekilde bir ürünü alırken de paketi teslim aldıgım an videoya cekerek paketi acıyorum....
LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Gonderici kötü paket yaptı diyelim peki alıcı neden kontrol etmemiş teslim alma esnasında ? Kimse kusura bakmasın ama isim verecegim oguzhan burayı ticarethane gibi kullanıyorsun ve neredeyse haftada bir senin icinde olduğun vukuatlara denk geliyoruz. Sahsi fikrim şudur bu konuda : tekin bey kargo paketine yeteri özeni göstermediyse kargo firması ödeme yapana kadar oguzhan'ın masrafına ortakk olmalıdır. Eger pakete özen gosterdiyse oğuzhan bu durumu kargo firmasıyla halletmelidir. Ve biraz seytanın avukatı olayım diyorum. Iki taraf da bu hasarlı ürünün o ürün olduğunu ispatlayabilecek midir ? Gonderici alıcıya ürünü yollamadan önce seri numarasını yazdı mı acaba ? Tekin bey saglam bir gövdeyi teshir edip hasarlı bir gövde mi gönderdi ? Veyahut Oguzhan elindeki baska bir hasarlı gövdeyi tekin beyin gönderdigi ürün olarak mı lanse ediyor ? Dedigim gibi ben ürün yollarken seri numarasini ve paketleme asamasini videoya aliyorum ki ne alıcı ne kargo bir olumsuzluk da beni hatalı çıkarmadın. Aynı sekilde bir ürünü alırken de paketi teslim aldıgım an videoya cekerek paketi acıyorum....
LG-H525 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Tamam haklisinda benim eski vukaatlar senin gibi anlasamadigim icin yazilan konular alipda sorun cikan sadece bulent vardi o bile bundan daha anlayisliydi ondanda k5 almistim sorunlu cikmisti yaptirmistim adam ucreti yollamisti ( patlican olayi haric ) karsi taraf itinali bir sekilde makinanin flas kizaginin fotolarini cekmemis normal ilandaki fotolarda bende orjinall cekilenleri istedim telefonla pc den bi resim cekti gonderdi soyledim hala orjinal foto bekliyorum. bu adam evet kotu kargo yapmiş baya kötü, gonderirken hic bir delil yok saglam olduguna dair, kargo sirketi kesinlikle fatura istiyor hatta dün tekrar konustum gonderme tahutnamesini okuttular e karsi tarafta fatura yok her turlu bize kaldi, kalmasaydi 40 ila 120 gun icinde sonuclaniyormuş bunu kim bekler ? Karsi taraf bana hic bir olumlu yön vermemis verse belki beklenirdi devamli banane ben saglam gonderdim deyip durdu deseydi bekleylim kargoyu veya yaptiralim bunun pesini birakmayalim canima minnet bende ugrasirdim lakin karsi tarafta kesinlikle böyle bırşey yok. Kisacasi ben gittim makinayi dün yaptirdim dün yaptirdim demek icin aradim kesinlikle benim telefonumu acmiyor ! Msj attim bana döndüğü ve dedigi su deydimi bukadar seye ! Demesine ragmen hala hic bir sekilde yardimlasma konusma neyi varmis diye sorma yok kapatti gitti bi insan bukadar sorumsuz bukadar vurdumduymaz olurmu ? Insanlik namina hic birsey yok bu adamda! O parayida gondermesin istemiyorum ben bisey kaybetmem ! Burdaki herkez taniyor artik beni ! Ama size cidden gene diyorum ticaret yapmiyorum elimde suan 1 k5 1 18 55 2 flitre var okadar
-
fotoğrafın orjinali
-
Ülkemizdeki kargo firmalarının işgüzarlığı malum. Bu ürün kargoda zarar görmüş ve suçlu kargo firması. Üstelik teslim alırken bırakın kontrol etmeyi işyerinizde veya çevrenizde bulunan herhangi birine imzasız bırakıp gidiyorlar. Onun için burda bana göre kabahatin büyüğü kargo firmasında, ikinci olarak satıcıda. Biz bi ürün satarken 5 kat baloncuklu poşete sarıp, sıvı geçirmeyecek şekilde paketleyip, aralara derelere köpük sıkıştırıyorsak hep bu kargoların sorumsuzluğundan dolayı mağdur olmamak için. Burada masrafı alıcının ve satıcının paylaşması lazım. Çünkü bu alışverişten her iki taraf da nemalanıyor. "Benimle işin yok, git kargo ile uğraş demek" sorumsuzluğun daniskasıdır.
ve son olarak, elektronik bir ürün gönderirken kargoların çoğu "sigortasız gider" diyerek belge imzalatırlar. sizinki nasıl garantili gitmiş anlamadım.
-
Ülkemizdeki kargo firmalarının işgüzarlığı malum. Bu ürün kargoda zarar görmüş ve suçlu kargo firması. Üstelik teslim alırken bırakın kontrol etmeyi işyerinizde veya çevrenizde bulunan herhangi birine imzasız bırakıp gidiyorlar. Onun için burda bana göre kabahatin büyüğü kargo firmasında, ikinci olarak satıcıda. Biz bi ürün satarken 5 kat baloncuklu poşete sarıp, sıvı geçirmeyecek şekilde paketleyip, aralara derelere köpük sıkıştırıyorsak hep bu kargoların sorumsuzluğundan dolayı mağdur olmamak için. Burada masrafı alıcının ve satıcının paylaşması lazım. Çünkü bu alışverişten her iki taraf da nemalanıyor. "Benimle işin yok, git kargo ile uğraş demek" sorumsuzluğun daniskasıdır.
ve son olarak, elektronik bir ürün gönderirken kargoların çoğu "sigortasız gider" diyerek belge imzalatırlar. sizinki nasıl garantili gitmiş anlamadım.
Tesekkur ederim yaziniz icin suc kargoda tabiki lakin satici ilgisiz sorumsuz yapacak bisey yok hepsi bana patladi dun daha kargo yolladim sigortasiz gitti imza attirdilar bisey olursa sorumluluk gondericiye aittir diye simdi onun basina bisey gelse ben karsi tarafa bananemi diycem !
-
Arkadaslar makinayi yaptirdim dedigim gibi bir arayip sormadi neyi varmis diye kesinlikle irtibata gecmedi telefonumu acmadi bu gibi sahislara dikkat edelim kendisi okul müdürü isini kullanip guven sagliyorlar...
-
Arkadaslar makinayi yaptirdim dedigim gibi bir arayip sormadi neyi varmis diye kesinlikle irtibata gecmedi telefonumu acmadi bu gibi sahislara dikkat edelim kendisi okul müdürü isini kullanip guven sagliyorlar...
Geçmiş olsun Oğuzhan kardeşim. Sende biraz durul yani çok hızlısın.
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Geçmiş olsun Oğuzhan kardeşim. Sende biraz durul yani çok hızlısın.
Tesekkurler tatile cikicam dedim makinayi ayarliyalim ne tatil kaldi ne makina yani bu gibi insanlar yuzunden
E2303 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
Arkadaslar simdide gonderdigim makinayi satiyor aman dikkat bu adama kesinlikle guvenmeyin benim ne telefonumu aciyor ne cvp veriyor !!!
Sahibinden ilan no 274000077
-
parasını size yolladı mı peki gönderdiğim makineyi satıyor demişsinizde parasını size yolladı mı bunuda yazında bilelim hocam
-
Arkadaslar simdide gonderdigim makinayi satiyor aman dikkat bu adama kesinlikle guvenmeyin benim ne telefonumu aciyor ne cvp veriyor !!!
Sahibinden ilan no 274000077
Adam makineyi satmasin mi? Daha once yaptigi satislardan hep olumlu yorum almis. Bir tek seninle olan satista problem cikmis. Su durumda ikinizi de tanimayan bana gore, kagit uzerinde senden daha guvenilir.
Yasadiginiz sorunu paylas, kargodaki sirun gonderenin sorumlulugundadir tamam ama bu karalama durumunu yanlis buluyorum..
-
parasını size yolladı mı peki gönderdiğim makineyi satıyor demişsinizde parasını size yolladı mı bunuda yazında bilelim hocam
Makinayi k5 tks ettik k5 sorunlu geldi ne kanit gonderdi saglam olduguna dair ne sorununu ustlendi bidaha ne telefonumu acti ne cevap verdi !
-
Adam makineyi satmasin mi? Daha once yaptigi satislardan hep olumlu yorum almis. Bir tek seninle olan satista problem cikmis. Su durumda ikinizi de tanimayan bana gore, kagit uzerinde senden daha guvenilir.
Yasadiginiz sorunu paylas, kargodaki sirun gonderenin sorumlulugundadir tamam ama bu karalama durumunu yanlis buluyorum..
E ben bosami diyorum adam meslegini ve eski satislarini kullaniyor diye normalmi beni bu makineyle bu sekilde birakmasi ? Guvenilirse al kargoya versin gene ayni seyler basina gelince ben kargoya saglam verdim banane desin kapatsin telefonu hosuna gider sanirim senin bu durum !
-
işte bu tip problemler yüzünden tanımadığımız ve henüz güven duymadığımız kişilerle alışveriş yaparken mutlaka, aracı siteleri kullanmak lazım. varsın %9 pahalı olsun.
daha önce de benzerleri benim başıma gelmiştir. tabi etik açıdan kargodan gönderen kişi sorumludur. sonuçta alıcı kendisine ne geleceğini bilemez.
zaten büyük kargo firmaları baştan göndericiye feragatname imzalatıyorlar kırılabilecek şeyler için. fatura yok ise değer açısında birşey belli olamıyor malesef.
-
işte bu tip problemler yüzünden tanımadığımız ve henüz güven duymadığımız kişilerle alışveriş yaparken mutlaka, aracı siteleri kullanmak lazım. varsın %9 pahalı olsun.
daha önce de benzerleri benim başıma gelmiştir. tabi etik açıdan kargodan gönderen kişi sorumludur. sonuçta alıcı kendisine ne geleceğini bilemez.
zaten büyük kargo firmaları baştan göndericiye feragatname imzalatıyorlar kırılabilecek şeyler için. fatura yok ise değer açısında birşey belli olamıyor malesef.
Yaptik bir hata simdi ceremesini cekiyoruz malesefki :(
-
k5 üst kısmı bulup sadece onu değiştirmek mümkün. çok zor işler değil. yeterki parçayı temin edebilesiniz.
-
k5 üst kısmı bulup sadece onu değiştirmek mümkün. çok zor işler değil. yeterki parçayı temin edebilesiniz.
Mesele bozulan makina degil malesefki olur olmaz diye birsey yok mesele karsi tarafin sorumsuzlugu banane deyip gecmesi neyi var kaca yaptirdin bile dememesi telefonlarimi acmamasi gibi
-
Başlık, sitemizde her gün bir olay oluyormuş gibi bir izlenim yaratan bir hale geldiğinden ve taraflar da yorum yaptığından başlığı yeni yorumlara kapatıyoruz.