Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: guvenfesli - 27 Şubat, 2016, 16:20:12
-
Arkadaslar merhaba
Ozellikle evlendikten sonra Fotograf hobime Uzun bir ara verdim. Dugun vesilesiyle elimdeki butun objectifleri satmistim hatirlayanlar vardir.Elimde k3 ve tamron 90 kaldi. Simdi bitaktigim yerden devam edecegim
Elimde fujifilm x 20 var. Kutu icerigi deri kabi vs herseyi var. Cok iyi durumda. Satilik olarak da dusunebilirsiniz Ama onceligim esit fiyatta sabit diyaframli kaliteli zoom lens ile takas. Fiyat belirlemiyorum simdilik. Dusunen varsa ozelden msj atabilir. Fotolarini en yakin zamanda eklemeye calisacagim
LT26i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
-
sony nex6 ile takas edermisiniz? lens te ekleyebiliriz. 50 mm 1.8 oss af. siyah. garantide.