Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: BKAYA - 12 Haziran, 2016, 19:53:45
-
Raynox MSN-202 4x Makro
Alalı sadece iki ay oldu sıfır durumda 4-5 kez makinaya takıldı
Broşürü, orijinal karton ve pilastik kutusuyla gönderilecek
52mm ile 67mm filitre çıkışı olan bütün lenslere kutusundan şıkan kendi üniversal adaptörüyle direk takılarak takılarak kullanılabilir
(http://i.hizliresim.com/R31g71.jpg)
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lensi iş yerimde görebilirsiniz
Telefonum iş düzenimden dolayı akşam 20:00 den sonra açık
Bülent KAYA
-
Satıldı kilitlensin