Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: BKAYA - 12 Haziran, 2016, 19:53:45

Başlık: SATILDI Raynox MSN-202 SATILDI
Gönderen: BKAYA - 12 Haziran, 2016, 19:53:45
Raynox MSN-202 4x  Makro
Alalı sadece iki ay oldu sıfır durumda 4-5 kez makinaya takıldı
Broşürü, orijinal karton ve pilastik kutusuyla  gönderilecek
52mm ile 67mm filitre çıkışı olan bütün lenslere kutusundan şıkan kendi üniversal adaptörüyle direk takılarak takılarak kullanılabilir

(http://i.hizliresim.com/R31g71.jpg)


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Lensi iş yerimde görebilirsiniz
Telefonum iş düzenimden dolayı akşam 20:00 den sonra açık

Bülent KAYA




Başlık: Ynt: Satılık Sıfır Raynox MSN-202 ve DCR-250
Gönderen: BKAYA - 17 Haziran, 2016, 20:33:51
 Satıldı kilitlensin