Pentax Türkiye Topluluğu
Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Zaman Aşımı => Konuyu başlatan: guvenfesli - 18 Ocak, 2012, 17:19:48
-
Lens alınalı 2 hafta olmamıştır daha. Jimi 1984 adlı arkadaşımızdan alınmıştır.Maddi sebeplerden dolayı kullanamadan satıyorum. Lens tertemizdir.Arka kapağı ve filtresi vardır hiç çizik yoktur.
Lensin inceleme linki:
http://www.pentaxforums.com/userreviews/panagor-90mm-f2-8-macro-pmc.html
ve fotoğrafları
(http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif)
(http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif)
(http://www.sahibinden.com/data/images/blank.gif)
http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-lens-filtre-panagor-f2-8-90-mm-11-gercek-makro-69552677/detay/
Fiyat olarak ise aldığım fiyata satıyorum 300 liradır ve pazarlık teklif etmeyiniz lütfen.İsteyene sanalpazardan komisyon farkı konularak ilan açılabilir ya da havale+kargo şeklinde satış olabilir.
Tel: 0554 631 49 22
Güven Fesli