Pentax Türkiye Topluluğu

Pentax Dışı => Genel Konuşma Forumu => Konuyu başlatan: lucky06 - 09 Şubat, 2012, 22:28:05

Başlık: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 09 Şubat, 2012, 22:28:05
İlginç bir teknik. Daha önce görmeyen arkadaşların ilgisini çekecektir.

http://www.facebook.com/#!/video/video.php?v=10150612493487941
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: kampfar - 09 Şubat, 2012, 22:47:27
Sağ ol abi izledim hoş bir şey 50mm gelsin haftaya denerim ama objektifin ışık almasını önlemez mi bu?
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 09 Şubat, 2012, 23:50:28
bende ilk defa gördüm.  50mm var ama şu an makina yok haftaya makina gelince deneyecem. bunu nasıl keşfetmişler bende onu merak ettim.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 09 Şubat, 2012, 23:53:26
Sağ ol abi izledim hoş bir şey 50mm gelsin haftaya denerim ama objektifin ışık almasını önlemez mi bu?

videonun sonun da çektiği fotoğrafları gösteriyo. demekki engellemiyo denemek lazım.adam resmen lensin önünü kapatmış. aslında çok basit yapmış biraz daha özenilebilir.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: vedib - 10 Şubat, 2012, 01:11:25
    Objektifin filtre yuvasına takılan orjinal çok şekiller mevcut, fiyatıda yüksek değil... tavsiye ederim; ikinci el bulursanız almanızı tavsiye ederim.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: PENTAX - 10 Şubat, 2012, 11:13:37
denemek gerekli...hoşuma gitti...
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 10 Şubat, 2012, 18:31:56
http://www.ebay.com/itm/Bokeh-Masters-Kit-DIY-Photography-Unique-Special-Effects-System-/110760220312?pt=Camera_Filters&hash=item19c9d2d698
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: PENTAX - 10 Şubat, 2012, 18:45:25
http://www.ebay.com/itm/Bokeh-Masters-Kit-DIY-Photography-Unique-Special-Effects-System-/110760220312?pt=Camera_Filters&hash=item19c9d2d698
35 $ ...çok fazla o kadar etmez...Ayrıca Türkiye'ye gönderisi yok ....
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 10 Şubat, 2012, 18:49:52
35 $ ...çok fazla o kadar etmez...Ayrıca Türkiye'ye gönderisi yok ....

Bilgi olsun diye link verdim. Tabiki o kadar para çok. rahatlıkla evde yapılabilir.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: PENTAX - 10 Şubat, 2012, 19:00:09
Başka da ilan yok...Adam tek...  :) Günde 1 tane satsa yeter.... 30 $ X 30 gün...ayda 900 dolar ...
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: KaBeş - 10 Şubat, 2012, 19:08:38
Başka da ilan yok...Adam tek...  :) Günde 1 tane satsa yeter.... 30 $ X 30 gün...ayda 900 dolar ...

Gariban Pentax'çı ailesi bunu kendi yapar almaz.. :)
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: PENTAX - 10 Şubat, 2012, 19:24:24
Gariban Pentax'çı ailesi bunu kendi yapar almaz.. :)
Sadece pentax yok abi ... dünya çok büyük :)
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: moyen - 11 Şubat, 2012, 21:52:16
Bilgi olsun diye link verdim. Tabiki o kadar para çok. rahatlıkla evde yapılabilir.
evet bence de evde yapılabilir.paylaştığın için teşekkürler.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: KaBeş - 11 Şubat, 2012, 22:36:24
Sadece pentax yok abi ... dünya çok büyük :)

Tabi alan çok olabilir Mehmet. Hani diğer markalara bakınca Pentax'ın garibanı daha fazladır düşüncesiyle öyle dedim. :) ;D
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: caucassian - 12 Şubat, 2012, 23:07:09
deneyen arkadaşlar örnek fotoları paylaşsa güzel olur.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: lucky06 - 12 Şubat, 2012, 23:59:08
arkadaşımın çektiği bir fotoğraf kalp şeklinde kesilmiş siyah kağıt parçasını eliyle tutarak çekmişti.
Başlık: Ynt: Bokeh Yapımı
Gönderen: vedib - 30 Aralık, 2012, 16:04:10
(http://files.petapixel.com/assets/uploads/2009/12/bmk1.jpg)

"BOKEH MASTERS KIT" objektifin önüne takılan arzu ettiğiniz değişik şekillerle yapılan "bokeh efekti" şekilleridir. Hazır satıldığı gibi kendinizde yapabilirsiniz. Yılbaşı dolayısıyla hoş eğlenceli şekiller yapıp denemenizi tavsiye ederim . Kendi imkan ve becerilerinizle bu şekilleri yapmanız en doğrusu. "haldun31" nikli Haldun Beyin bu teknikle çekmiş olduğu fotoğrafıda beğeninize sunuyorum

(http://www.pentaxturk.com/forum/index.php?action=dlattach;topic=542.0;attach=3433;image)  (http://www.pdnonline.com/static/content_images/bokeh_heart(1).jpg)