Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Alış-Veriş Arşivi => Tamamlanan Alışverişler => Konuyu başlatan: NovariX - 20 Şubat, 2012, 23:47:13

Başlık: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: NovariX - 20 Şubat, 2012, 23:47:13
Makine Türkiye Resmi İthalatçısı NAR Teknoloji ürünüdür. Spot yada kaçak ürün değildir. Türkçe menü mevcuttur.

Sıfırdan kesinlikle farksız durumda, vitrine sıfır diye koysanız rahatça satılabilecek bir makinedir.
Çiziği bırakın, üzerinde toz dahi yoktur. LCD Ekranı üzerinde koruma mevcuttur.

Yalnızca 1040 (yazıyla bin kırk) shutter (çekim) sayısındadır.  :)  Türkiye'de bu kadar az kullanılmış bir K-X bulmak neredeyse imkansız diyebilirim.

K-X'in ne kadar başarılı bir makine olduğunu böyle bir ortamda anlatmama gerek yok diye düşünüyorum!  :)

Kutusunda, Pentax 18-55mm DA-L f3.5-5.6 ile birlikte teslim edilecektir.

İstediğim fiyat PentaxTürk'e özel 850 liradır.  ::) Aradığınızda site üyesi olduğunuzu belirtirseniz memnun olurum.

Takasta ise önceliğim Pentax K-5 ve Xbox 360 Slim'dir.

İstanbu içi elden teslim öncelikli tercihimdir. Şehirdışına da gönderebilirim. Talep olursa Sanalpazar'dan taksitli satışta açabilirim.

0505 526 5772 (Burak)

İlgi gösteren tüm dostlara şimdiden teşekkürler, selamlar..

Fotoğraflar:
http://b1202.hizliresim.com/u/n/2wnw2.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/n/2wnwj.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/n/2wnx1.jpg
http://b1202.hizliresim.com/u/n/2wny3.jpg

Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: KaBeş - 22 Şubat, 2012, 00:00:59
İyi satışlar hakikaten güzel fiyat.
Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: NovariX - 22 Şubat, 2012, 08:04:12
Çok sağolun hocam. Bende çok iyi bir fiyat olduğunu düşünüyorum.
Satılırsa bende K-5'leneceğim.. :)
Selamlar.
Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: haytaertu - 22 Şubat, 2012, 08:20:29
Çok sağolun hocam. Bende çok iyi bir fiyat olduğunu düşünüyorum.
Satılırsa bende K-5'leneceğim.. :)
Selamlar.
bu temizlikteki makina bu fiyata satılır . ama biraz sabırlı olmak lazım, bu aralar piyasa çok durgun, ilana çıkan ekipmanlar baya bekliyor
Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: NovariX - 22 Şubat, 2012, 13:13:04
bu temizlikteki makina bu fiyata satılır . ama biraz sabırlı olmak lazım, bu aralar piyasa çok durgun, ilana çıkan ekipmanlar baya bekliyor

Malesef bu haftasonuna kadar satılmazsa ilandan çekebilirim. K-5'i pazara kadar rezerve ettirebildim. Neyse, bekleyelim bakalım. Hayırlısı neyse o olsun.
Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: JoRDaN - 24 Şubat, 2012, 19:37:50
Kaçırdık temiz makineyi.. :)
Başlık: Ynt: Sıfır Niyetine Pentax K-X Kit (1040 shutter)
Gönderen: NovariX - 24 Şubat, 2012, 19:40:04
Kaçırdık temiz makineyi.. :)

Kısmet...

Anlaşılacağı üzere makine satılmıştır arkadaşlar.
İlgi gösteren herkese teşekkürler.