Pentax Türkiye Topluluğu

Fotoğrafçı Pazarı => Aranılan Fotoğraf Ekipmanları => Gövde => Konuyu başlatan: erdemacan - 06 Aralık, 2022, 21:30:10

Başlık: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 06 Aralık, 2022, 21:30:10
Herkese merhaba. Temiz kullanılmış ve olabilirse battery grip ile birlikte pentax k3 ii almak istiyorum. (İkinci seçenek olarak k5 ii s olabilir ancak k3 ii ilk sıradadır.).
Satmak isteyen arkadaşların bana ulaşmasını rica ederim. 
Erdem 0535 416 65 40
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: AKINLASINN - 07 Aralık, 2022, 09:09:05
İnşallah güzel bir makine, güzel bir fiyattan denk gelir.

Minik bir soru sormak istiyorum. Neden KP değil de, K3 ii?

Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 07 Aralık, 2022, 09:59:55
inşallah teşekkür ederim. benim bildiğim kadarıyla kp ve k3ii aynı makine veya çok benzer. hem daha uygun fiyatlı olabilir diye hem de battery grip ile kullanmayı düşündüğüm için k3ii aklımdan geçiyor. birebir karşılaştırmadım tabi tekrar bakmak lazım özelliklerine
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: AKINLASINN - 07 Aralık, 2022, 13:23:32
Bende güncellik için acaba KP alsam mı diye düşünüyorum da, öyle yaparsam bende K5iiS i satışa çıkarırım artık.
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 07 Aralık, 2022, 14:19:35
ben fujifilm aynasız kullanıyordum, fuji renkleri gerçekten çok iyi. eşimin sağlık sorunu yüzünden ekipmanımı satmak zorunda kaldım. tekrar dslr bakayım diye düşünmeye başladım. daha önceden pentax kullanıyordum onun için de tekrar araştırayım dedim. canon ve pentaxın bazı modellerine bakınıyorum beğendiğim modeller var. en mantıklısı hangisi olursa alacağım ama gönlüm pentax tan yana, inşallah baktığım modellerden bulabilirim.
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: baygünay - 07 Aralık, 2022, 15:26:27
*** Sahibinden üzerinden satış yapan Engin bey bu forumun üyelerinden biridir, değerlendirebilirsiniz diye düşünüyorum.
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 07 Aralık, 2022, 18:22:15
Bilgi için teşekkür ederim sağolun
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 07 Aralık, 2022, 21:45:22
Sahibindendeki kp de bende ilgilenen varsa elimde 18-250 100mm wr 18-55 de mevcut
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: AKINLASINN - 08 Aralık, 2022, 09:06:27
Uğur beyin sattığı KP de benim gözdem :)
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 11 Aralık, 2022, 10:53:01
Ks2 de servisten çıktı ilgilenen olursa sunay usta tarafından yapıldı.
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 11 Aralık, 2022, 23:09:52
Sadece k3ii değil k3 te olabilir ilk tercih olarak. İkinci sırada k5 var... günceldir...
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 11 Aralık, 2022, 23:18:02
Forum üyesi ogeday k3 satıyor. K5 i 1500 e yeni verdim
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 12 Aralık, 2022, 09:54:40
uygun fiyata k5 kaçırmışız. şans artık ne diyelim...
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 18 Aralık, 2022, 16:38:04
Kaçıranlar için elimde 14 bin çekimde k5 ii mevcut sahibindende ilanı var
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 18 Aralık, 2022, 17:03:15
Canon 7d var hocam 4 bin TL civarında bulabiliyorsunuz çok temizini. Sadece body için o kadar para verecek olsam k5 serisi almayı düşünmem. En kötü üzerine biraz daha ekler 7d mk2 alırım. 1dx serisi ile çok fazla ortak özelliği var (af sistemi, body sağlamlığı, çift işlemcili, menü sistemi vs...)
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 18 Aralık, 2022, 17:11:47
Burda pentaxı konuşuyoruz ben zaten fuji ve leica kullanıcısıyım
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 18 Aralık, 2022, 18:00:49
Tabiki pentax konuşacağız ona birşey demedim zaten yanlış anlaşılmasın. Direk size cevap vermek için yazmamıştım zaten. Genel olarak pentax fiyatlarının yüksek olduğunu düşünmeye başladım. Ben pentax kullanırken daha uygun fiyata kaliteli ekipman alabiliyor olmak güzel hissettiriyordu insana. Şimdi bazı model ve üst serilerde, neredeyse canon - nikon gibi markalardan daha fazla fiyatların olduğunu görüyorum. Eleştirmek için yazmıyorum bunu sadece şaşkınım.
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: ugurciv - 18 Aralık, 2022, 18:04:01
25 bine k1 satıldı d810 dan daha pahalıya. Herkesin görüşüne saygım var
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: erdemacan - 18 Aralık, 2022, 18:17:42
Benzer bir örnek verecektim. 19-20 bin TL ye gerçekten çok temiz d810 bulabiliyorsunuz. K1 mark ii parasına nikon d850 gibi bir canavar alabiliyorsunuz. Veya daha uygun fiyata canon 5d mk4. İlginç bir durum. Her markanın kendine göre avantajları veya tercih sebebi vardır tabi. Ancak tek şaşırdığım ve anlayamadığım durum, pentax'ı çok sevdiğim halde, özellikle lens ve aksesuar anlamında sıkıntı yaşayacağım bir markaya, canon, nikon veya sony gibi markalardan daha fazla ödemek (bazı modeller için)... distribütörün kendisinde bile doğru düzgün makine veya objektif yok. Hani param var saçıyorum desen objektif yok ! Gerçekten şaşılacak bir durum. K3 ii nin body sine istenilen fiyatları görünce ağzım açık kalıyor. Gerçekten ilginç.....
Başlık: Ynt: Alınık pentax k3 ii ...
Gönderen: baygünay - 22 Aralık, 2022, 01:49:59
*** Pentax piyasası çok dar, satışta 5 adet K1, 7 tane K3 II , 12 adet K5 IIs, 8 tane K3 veya 6 adet XX lens yok. Bu nedenle satıcı baz alacağı veya kendini sınırlayan rekabet edeceği bir fiat limiti olmadığından istediği fiatı kendi hesabına göre belirliyor. Bu nedenle uçuk veya uygun, çok uygun fiatlar görebiliyoruz diye düşünüyorum.  ???