|
Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz
Sayfa: [1]
1
İzmir / Ynt: İZMİR FOTOĞRAFÇILIK KURSU,FOTOĞRAF KURSU« : 14 Eylül, 2013, 13:26:30 »
ben yedinci sanatta temel fotoğrafçılığa gittim ve çok memnun kaldım. özellikle gezileri ve etkinliklerinde çok eğlendik. hocalar çok ilgili kursum bitmesine rağmen hala çektiğim fotoğrafları götürüyorum, ücretsiz gezilerine katılıyorum. mutlaka ilgilenin arkadaşlar. sınıflarının 3-4 kişilik olması uygulamalı derslerde çok avantaj oluyor. özellikle stüdyo ve dış çekimlerde çok eğleniyorduk. Şu an ileri fotoğrafçılığa katılıcaz inş. eşimle.
2
İzmir / Ynt: İzmir'de Fotografcılık Kursları,« : 14 Eylül, 2013, 13:18:39 »
KARŞIYAKADA TEMEL FOTOĞRAFRAFÇILIK KURSUNA GİTTİM ÇOK MEMNUN KALDIM HERKESE TAVSİYE EDEBİLİRİM.KURSUN ADI YEDİNCİ SANAT DERNEĞİ. SÜREKLİ UYGULAMALI DERSLER İŞLEDİK STÜDYODA DIŞ ÇEKİMLERDE EĞLENEREK ÖĞRENDİK. KURSUM BİTTİ ANCAK HALA GEZİLERE VE ETKİNLİKLERE KATILIYORUM. FİYATLARI DİĞER KURSLARA GÖRE FALAN ÇOK UYGUN. ŞİMDİ EŞİMLE İLERİ FOTOĞRAFÇILIĞA BAŞLICAZ SINIFLARI DA 3 4 KİŞİLİK. HOCALARI ÇOK İLGİLİ, ÜNİVERSİTELERDE AKADEMİSYENLİK YAPIYORLAR. MUTLAKA ARAYIN İLGİLENİN ARKADAŞLAR PİŞMAN OLMAZSINIZ DİYE DÜŞÜNÜYORUM.
Sayfa: [1]
|