İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - erkanksdmr

Sayfa: [1]
1
Güncel.
Ulaşmak için 0555 809 85 31 nolu teli de arayabilirsiniz.

2
Lens Satılmıştır.
K-5 body (4000 shutter)  ----> 1900 Tl
Makinam çok temizdir, neredeyse sıfırdan farksızdır.
Full kutu içeriği mevcuttur + 16 sd kart , yedek pil , yan tutaç.
Eğer extra istenirse 200 tl fark ile lowepro adv 160 + 80cm 5in1 reflektör + tripod.

http://www.sahibinden.com/ilan/alisveris-fotograf-kamera-dijital-fotograf-makinesi-k-5-body-4000-shutter-sifirdan-farksiz-103621839/detay/

İletişim ; [email protected]

4
Teşekkürler uygun tamron 28-75mm buldum onu aldım. İhtiyacım kalmadı.

5
İyi günler,
Acil tamron 17-50mm 2.8 Pentax uyumlu lens ihtiyacım vardır, tekliflerinizi bekliyorum.

[email protected] adresine mail atınız

6
İyi günler,
Tamron 17-50 ile ilgili,
Pm atar mısınız?

7
Hoş Geldiniz / Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« : 09 Nisan, 2012, 22:22:08 »
Selamlar, hoşgeldiniz tekrardan. :) Nikon şu bu o farketmez.... Pentax birliktelik için sadece bahane bizim için. :) Ha tabi bir çoğumuzun içinde özel bir yeri de yok değil Pentax'ın. :P

KATÜ fakültelerini yerleşkelerini bilemeyeceğim ama yakınsan eğer mutlaka forumdaki cbaytan abimizle tanışmanı tavsiye ederim. Kendisi KATÜ Tıp Fakültesi'nde hoca. Güzel bilgileri var fotoğrafçılıkta, yararlanmalı. :) Uğur abiye de burdan selamlar. :P
Teşekkür ederim. Dediğinz gibi makınanın bi önemi yok önemli olan bişeyler paylaşmak :) Ve cbaytan abiyle tanışmayı çok isterim sonuçta bu işe yeni başlayanlar prfesyonnelrin peşini bırakmayarak öğrenecek :) Eğer cbaytan abi de vakit ayırabilrse ne mutlu bana

8
Hoş Geldiniz / Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« : 09 Nisan, 2012, 22:19:33 »
hoşgeldiniz.uşak merkezdenseniz muhtemelen yazın görüşürüz:))
Evet merkezdeyim,Dülgeroğlu oteli tarafında oturuyorum. İnş :)

9
Hoş Geldiniz / Ynt: PentaxTürk Tanışıyor
« : 09 Nisan, 2012, 22:10:38 »
Merhaba herkese,
Trabzon'da Karadeniz teknik üniversitesinde jeoloji mühendisliği 4. sınıf öğrencisiyim. 24 yaşındayım ve memleketim Uşak. Aranıza katılmaktan mutluluk duyarım ancak makinam nikon d90 :) lens olarakta 50mm 1.8d ve sigma 17-70mm 2.8-4.5 var makinamı buradaki lucky nickli uğur abimden aldım. 4 ay once başladım bu aşka önceki makinamda nikon d5000 di.
Saygılar:)

Sayfa: [1]