İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Mesajlar - mberkcan94

Sayfa: [1] 2 3
1
Fiyat aciliyetinden dolayı 1000 tl ye düşmüştür.Daha fazla indirim yapılmayacaktır !

2
Öncelikle iyi forumlar,

3 yıldır bende olan pentax k200 makinem ile yaklaşık 2 yıldır bende olan Tamron 28-75 lensimi satıyorum.

Pentax k200 ün shutterina bakmadım ama 25k-30k arası olduğunu farz ediyorum.Arzu edilirse bakıp net bir rakam söylerim.

Makinenin vizör lastiği yok.(Gözlük kullandığım için çıkarıp kaybettim).Maliyeti 15 tl gibi birşeydi sanırsam bir ara internetten bakmıştım.

Ayıca en öndeki vizör camı kırık.Nasıl kırıldığını bilmiyorum.Satan sahibinin bana attığı kazık dolayısıyla bilmeyerek aldım.Bu durum vizörün görüşününü yaklaşık %15 etkliyor.Bir ara yaptırayım diye fiyat sordum 50 tl fiyat biçtirdiler.Pek fazla gözümü rahatsız etmediği için açıkcası yaptırmadım.

Makinenin genel kozmetiğine 10/8.5-9 gönül rahatlıyla verilebilir.

Lense gelecek olursak,lensin içinde veya üzerinde herhangi bir toz,küf,çizik ç si dahi yok.Lensi sıfırdan ayıran tek şey kutusunun olmamasıdır.Hiçbir sorunu yoktur.Forumdaki büyükler bilir pentaxtaki en iyi tak-gez lenstir.Ben hertürlü performansından memnunum açıkcası.İstiyen olursa çektiğim fotoğrafları ve internetteki incelemeleri gönderebilirim.

Bu arada lensle en fazla 1000 fotoğraf çekilmiştir.Set zaten çantasında 1 yıldır yatıyor.Hiç ellemedim.

Lensin Kozmetiği 10/9.9 dur.

İzmir Buca,Balçova ve Aydından elden gösterebilir denetebilirim.Başka illerden iseniz ilk para sonra set olarak yaparız.Zaten ciddi alıcılara okul vs bütün bilgilerimi veririm.Forumda 1-2 sene öncesine kadar alım-satımda baya aktiftim fakat zamanım olmadı,yurtdışı vs olaylarından ilgilenemedim.

Sette çalışmayan aksayan tekbir parça yoktur.Yukarıda yazdığım kusurlardan başkasıda yoktur.Yani herhangi bir süprizle karşılaşmıyıcaksınız.


Sete istediğim fiyat 1100 TL dir ve mantıklı pazarlığa açık olup hertürlü takasa kapalıdır.

Setin resimleri Ektedir.Başka bir makinem olmadığı için cep telefonuyla ne kadar oluyorsa okadar çektim.İsteyen olursa telefonun elverdiği kadar detaylı resimlerde ekliyebilirim.

Ulaşmak isteyen forumdan pm atabilir,veya 0551 442 50 96 numaralı cep telefonunu arıyabilirler.

İyi forumlar.

Not:Seti alıcak arkadaşlara hepsiburadadan aldığım 50 tl lik çanta hediyedir.Pek iyi birşey değil fakat yağmurdan koruyor :)






3
Konu uzun bir aradan sonra güncel

Not:Lens yurtdışında yaklaşık 350-450 poz arası kullanıldı.Fiziki kondisyon hala aynı.Sadece kul hakkı yememek için yazdım.Halihazırda şuan 0 dan farkı yoktur

4
Sanırım o arkadaş benim durumu açıklayayım,

1. olarak şunu söyliyim lensi umutcanyel beyfendiden deneyerek takas yoluyla aldım oda itasdemir nickli ibrahim abiden almış yani benim lensi ben hariç 2 kişi daha gördü ve bi sıkıntı olsaydı benden onca onlar söylerdi.Ben artık bu forumda gerçek lens almak istiyenlerin değilde yanlızca ölücülerin olduğunu ve lensi alıp daha güzel bi fiyata satmak istediklerini düşünüyorum.Lafım kimseye değil genel konuşuyorum.

2. olarak 650 tlye indirdiğim zaman herzaman almak istediğim 70mm limited satıştaydı.Lensin bence gözümdeki değeri 900 TL (çünkü 0 ı 1400 tl ve bu lens 0dan farksız ) olduğu halde 650 tl ye indirdim.Haliyle anemon3 adlı arkadaş mesaj attı 650 tl teklif etti komisyon içinde elime 620 küsür tl para geçicekti.Ben yine olabilir diyip 70mm limitedi satan arkadaşa rezerve yaparmısın diye sorduğumda arkadaş acil parayı ihtiyacı için sattığını haklı olarak rezerve yapamayacağını söyledi.Bende lensi bu kadar ucuza satıp açıkcası ortada kalmak istemediğim için Anemon3 nickli arkadaşa ya elden almasını yada direk önce para sonra lens olarak gerçekleştirmemiz gerektiğini söyledim.Elime hızlı para geçmesi lazımdı çünkü sanal pazarda alışveriş min. 4 gün sürüyor.Anemon3 de kabul etmeyip alışverişten vazgeçti bazı haklı nedenlerle olan olay budur.

3.Olarak burda kimseye kötü bir akıl vermek istemiyorum fakat sanalpazar gittigidiyor vb. sitelerde alıcı satıcıdan daha fazla güvenli.Satıcı malı sattıktan sonra yolda veya alıcının deneme süresindeyken başına bişey gelirse alıcı direk iade edip parasını geri alabiliyor.Bu yüzden satarken bu sitelerde pek güvenli değil.Bunlar elektronik eşya 1 çizik bile fiyatta 200 tl oynatır.Bu yüzden elden harici ver bi deniyim vs. yazmak çok mantıklı değil lense kimse bişey yapmasa bile kargodayken başına bişey gelse birbirmizin kalbini kırarız boşuna

iyi Forumlar

5
Lens tekrar 750 TL olmuştur !

6
Gerçekten teşekkürler umut bey inanın istediğim lensi almak için satıyorum.Yoksa bu lensin kullanılmışları bu fiyata gidiyor.Bu sıfırdan farksız.Zaten lensin performansını sizin koyduğunu fotoğraflar ve pentaxforum puanı açıklıyor...

7
Acil olarak 650 TL ye düşürülmüştür.

8
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: PENTAX-DA 70mm Limited
« : 30 Ocak, 2014, 19:57:12 »
pm atıldı

9
Güncel İstiyene komisyon farkı ödenmek şartıyla getli ilan açılabilir

10
Tamamlanan Alışverişler / Ynt: Pentax-M 50mm F/1.4
« : 26 Ocak, 2014, 13:59:25 »
Hayatımda gördüğüm en temiz 50mm M nasıl kaçar bu :).Alan kişiye gerçekten hayırlı olsun kolleksiyonluk parça resmen

11
Sağolun umut bey teşekkürler yorumunuz için :)

12
Lens 1 haftalığına 700 lira olmuştur

13
Zaman Aşımı / Pentax Limited aranıyor
« : 18 Ocak, 2014, 00:46:44 »
43mm Limited

70mm Limited

Temiz hor kullanılmamış kusuru olmayan bu 2 lense sahip olanlar mesaj atarlarsa sevinirim.Uçuk fiyat yazmayın lütfen

İyi forumlar.

14
Forumdan umutcanyel beyden aldığım Tamron 28-75 lens satılıktır.

Lens 0 ayarında değil direk 0 dır.Hiç kullanılmamış olup toplamda 50 poz dahi kullanılmamıştır.Toz çizik küf vb. şeylerden söz edilemez.Kondisyonu 10/10 olup kitapçıkları parasoleyi orjinal kapaklarıyla durmaktadır.

Lensin Fiyatı 750 TL olup PAZARLIĞA KAPALIDIR.

Aşağıdaki Lensler ile kafa kafaya veya lens+para şeklinde takas gerçekleştirilebilir.

43mm Limited

70mm Limited

Sigma 70mm MACRO


Elimde kalan tek lens olduğu için fotoğraflarını koyamadım ciddi alıcılara fotoğraf gönderebilir temizliğini kanıtlayabilirim

İyi forumlar

15
Forumdan umut beye rezervlidir

Sayfa: [1] 2 3