Bu lensi çok araştırdım ve gerçekten çok nadir olduğu kanısına vardım. Aynısının 250 5.5 olan modeli daha yaygın ama o bile nadir.
Batı alman modeli idi ve kendisi ne olduğunh anlayamadığım bir bayonetti. Çok nadir olduğu için üzerinde baya çalıştım kestim biçtim birleştirdim Canonda uyacak hale gelmesi için ve arkasını m42ye çevirdim. Baya da sabitledim daş gibi oldu

Çok kaliteli bir lens. Sayabildiğim kadarı ile 18 bıçağı var. Batı Alman üretimi olması zaten fotoğrafın anavatanından çıkmış olması bile kalitesinde büyük bir artı

Dizayn olarak da çok hoş bir dizaynda



Tertemiz çil bir durumda
Optik mekanik kozmetik 10/10
Sandık malı diyebilirim..
Lensin 18bıçak olması dışında en büyük özelliklerinden biri de çok hafif olması.
İstediğim fiyat 250 lira (400den 250ye çektim aciliyetten) (türkiyede başka kopyası olduğunu sanmıyom lensi çok araştırdım)
http://pages.ebay.com/link/?nav=item.view&id=380394129600 ebayda sadece bir tane var. Durumuna ve füyatına bakın isterseniz...


Sent from my HP printer by Tapatalk 2