forumdan bir arkadaştan aldım makinemi yükseltmek için satıyorum
aldığım arkadaş daha önce düşürmüş bayonetini kırmış servis da-l yerine da bayonet takmış . ben çok memnum kaldım .
lensin af hızı çok iyi (daha önce sigma 70-300 kullandım ) hareketli nesneleri bile çekebiliyorum . sigmada zorlanıyordum . 300mm de bile iyi performan veriyor.
kredi kartı borcum nedeniyle satıyorum . elimde sadece 1 lens 1 body kalacak şekilde satıyorum
fiyat 400tl .


çektiğim bikaç foto
arkadşlar basketbol oynarken hareket halinde çekilmiştir
55mm f6.3

190mm f5.6

210mm f5.6

300mm f5.8

iso 400 210mm f5.6

iso 400 300mm f6.3
