Herkese merhabalar,
Kısa bir süre önce satın aldığım K7'yi ve elimdeki tüm lensleri satmaya karar verdim. Makina gayet temiz, ben ikinci sahibiyim. Biriken kredi kartı borcum ve bazı özel sebeplerden dolayı fotoğraf çekemiyorum ve makina bir köşede yattıkça moralim bozuluyor. Kullanacak birinde kalması daha iyi olur diye düşünüyorum. Makinayı ve tüm lens ve filtreleri aldığım fiyata satıyorum. Malzemeler şu şekilde:
Pentax K7 + 18-55 WR kit lens (2013 Haziran'a kadar Türkiye garantili - shutter kaç bilmiyorum ama 10bini aşmamış olsa gerek) : 1550 tl
K7 yan sanayi grip ve 1 adet yan sanayi batarya (forumdan Hikmet arkadaşımızdan almıştım) : 80 tl
Pentax F 35-80mm (80mm'de makrosu var-oldukça temiz, ebayden alınmıştır) : 70 tl
Pentax FA 80 - 200mm (gri olan modeldir yine temiz ve sıkıntısı yok) : 100 tl
Pentax SMC M 50mm f/2 (temiz bir manuel lens-bileziklerinde falan sıkıntı yok) : 100tl
APX teleplus 2x konverter : 30 tl
Ayarlanabilir ND filtre (10-15 foto çekildi-Hongkong'tan geldi) : 80 tl
Tek tek satmayı düşünmüyorum. Toplam 2010 tl yapıyor. Bir adet omuz çantası, 4gb Class6 hafıza kartı, üç adet 49mm sky filtre ve iki adet 49-52 filtre çevirici ile beraber 2.000 tl istiyorum. 0 506 242 44 07'den ulaşabilirsiniz.
Fotoğraflarını çekemedim fakat kısa zamanda çekip eklerim.