Selamlar,
Makineyi gectigimiz Temmuz ayinda diger forumdan Gezgin Bekir nickli arkadastan almistim.
Makinenin durumu oldukca iyidir, fotograflardan da bunu gorebilirsiniz. Body kapagi ve askisi da mevcuttur, pili de yenidir. Askida yillarin vermis oldugu kullanim izleri mevcuttur ama kendime adima cok daha rahatsiz olmadim.

Sadece 1 makara film cektim ve daha da kullanmaya firsatim olmadi. Isim geregi Azerbaycanda calistigim icin burada film banyo yapan yer bulamadigimdan satiyorum.
Makine daha onceden TR'ye gelen bir arkadasimla abcde nickli Guney arkadasimiza gonderilmistir. Dileyen arkadaslar Izmirde makineyi gorup o sekilde de alabilirler...
Makineye gelince, en cok goze carpan ozellikleri sirasiyla su sekilde;
Sync speed: 1/250s (Gunumuz DSLR'larinda bu hiz bildiginiz uzere 1/180 ile kisitlanmistir.)
Shutter speeds: 30sn - 1/8000sn araligindadir. (Cogu makine hala 30sn - 1/4000sn ile 30sn - 1/6000 araliginda enstantane kullanmaktadir.)
Makinenin diger ozellikleri ve guncel fiyat bilgisi icin:
http://www.pentaxforums.com/camerareviews/pentax-z-1p-pz-1p.htmlLinkten de gorebileceginiz gibi ortalama fiyati 200 USD civarindadir ve Analog SLR makineler icinde en yuksek puani (9,8/10) alan tek makinedir.Ben satin aldigim fiyat olan 175 TL den satiyorum.Fotograflar makinenin kendisine aittir.


